Gjest SmurfeLurfen Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Hei! Har synkronisert kontaktene mine på mobilen med venner på facebook. Og på noen av disse vises profilbildet når jeg får meldinger på mobilen. Men hvordan kan jeg finne ut om mitt bilde vises hos andre når de får meldinger? Spurte ei venninne med hun har Iphone og ikke android. Hennes bilde vises på min, men hørtes ikke ut som om noen profilbilder i det hele tatt vises på hennes mobil... Noen som aner? Er det en funksjon man slår av og på på facebook eller?
Store My Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Hvis du har lagt ut mobilnr ditt på facebook vises bildet ditt, hvis ikke vises det ikke.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Hvis du har lagt ut mobilnr ditt på facebook vises bildet ditt, hvis ikke vises det ikke. Ok Jeg har lagt det ut men tror det står at bare jeg selv kan se det, men hvis jeg setter sånn at venner kan se det, så vises det kanskje Takk!
Store My Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Ok Jeg har lagt det ut men tror det står at bare jeg selv kan se det, men hvis jeg setter sånn at venner kan se det, så vises det kanskje Takk! Ja, tror det skal virke da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå