Gå til innhold

Når han ikke svarer på sms

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på date med en herlig fyr, og fikk veldig koselige tilbakemeldinger etterpå. Har meldet endel med ham etterpå, og han har virket kjempepositiv og vist mye interesse, og vi har snakket om å møtes igjen. Så plutselig har meldingene stoppet opp litt.

Jeg sendte en melding til ham i går kveld med spørsmål om han har lyst til å finne på noe, og har ennå ikke fått noe svar, et døgn senere. Må innrømme at jeg blir litt stressa av det.

Vet at han har masse å gjøre, med jobber og studier og alt som er, og er inne i en veldig hektisk periode. Likevel synes jeg det er rart å ikke ta seg tid til å svare på en sms. Får det ikke helt til å stemme heller, da han helt fram til nå har sagt tydelig at han liker meg godt og gjerne vil treffes igjen.

Hva skjer, betyr dette at han ikke er interessert likevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av noen dager og se hva han gjør.

• Liker 3
Skrevet

Hvis man bare tar seg tid til å lese rådene fra Steinar40, er det mye fornuft å spore. "Slapp av noen dager". :kaffekopp:

Skrevet

Veldig sant, men er ikke så lett å slappe av.. tenker mye på det... jeg liker ham virkelig godt.

I min verden ville jeg aldri latt det gå lang tid for å svare en fyr jeg virkelig liker.

Samtidig virker det så rart at alt skal ha forandret seg "over natta". Etter daten fikk jeg kjempehyggelig melding der det sto at han likte meg kjempegodt og håper vi skal treffes igjen,og siden har jeg fått flere hyggelige meldinger også.. Men så stoppet det altså opp.

Skrevet

Ps. er veldig fristet til å sende ham nok en melding og spørre hva som skjer.

Men regner med dere anbefaler meg å ikke gjøre det?

TS

Skrevet

Veldig sant, men er ikke så lett å slappe av.. tenker mye på det... jeg liker ham virkelig godt.

I min verden ville jeg aldri latt det gå lang tid for å svare en fyr jeg virkelig liker.

Samtidig virker det så rart at alt skal ha forandret seg "over natta". Etter daten fikk jeg kjempehyggelig melding der det sto at han likte meg kjempegodt og håper vi skal treffes igjen,og siden har jeg fått flere hyggelige meldinger også.. Men så stoppet det altså opp.

Kjip situasjon, ja.

Men det er bedre for deg selv å se hva han gjør.

Du kan ikke tvinge noen til å være interessert.

• Liker 1
Skrevet

TS

Ikke før om et par dager hvis du ikke har hørt noe før den tid.

• Liker 1
Skrevet

Kjip situasjon, ja.

Men det er bedre for deg selv å se hva han gjør.

Du kan ikke tvinge noen til å være interessert.

Det har du helt rett i. Spør deg, siden du er mann: hadde du latt det gå et helt døgn uten å svare på melding, hvis du hadde vært interessert?

Og hadde du forandret mening så raskt, om du hadde gitt uttrykk for å være veldig begeistret etter daten? Kjenner jeg er forvirret..

Skrevet

Det har du helt rett i. Spør deg, siden du er mann: hadde du latt det gå et helt døgn uten å svare på melding, hvis du hadde vært interessert?

Nei. Da måtte det ha vært noe galt med både mobilen og Internett.

Og hadde du forandret mening så raskt, om du hadde gitt uttrykk for å være veldig begeistret etter daten? Kjenner jeg er forvirret..

Nei. Men jeg tror mange har den erfaringen at de som er mest ivrige i starten ofte dør raskt ut igjen. Litt for impulsive sannsynligvis.

Skrevet

Hva om jeg sender ham en melding og spør rett ut hvor landet ligger? Vi hadde forresten avtalt en date nummer to, som han måtte avlyse pga jobb, og gangen etter måtte jeg avlyse fordi jeg var blitt syk, men nå er jeg blitt bra igjen og har sagt fra om det til ham. Var litt redd for at det kunne virke negativt ut at jeg avlyste sist gang, men det gjorde han jo selv også.... Jeg hadde virkelig lyst til å treffe ham, men fikk rett og slett ikke gjort det når jeg var blitt syk.

Jeg synes det er stressende å gå rundt og ikke vite....

Skrevet

Hva om jeg sender ham en melding og spør rett ut hvor landet ligger? Vi hadde forresten avtalt en date nummer to, som han måtte avlyse pga jobb, og gangen etter måtte jeg avlyse fordi jeg var blitt syk, men nå er jeg blitt bra igjen og har sagt fra om det til ham. Var litt redd for at det kunne virke negativt ut at jeg avlyste sist gang, men det gjorde han jo selv også.... Jeg hadde virkelig lyst til å treffe ham, men fikk rett og slett ikke gjort det når jeg var blitt syk.

Nei, vent minst en dag til.

Han svarer nok, skal du se!

Skrevet

Ja, men du har tid til å vente en dag til. Og da kan det jo hende at han har kontaktet deg.

Skrevet

Slik som det holder jeg på når jeg er usikker eller ikke interessert.

Hvis jeg er nok interessert viser jeg det.

Hadde aldri sendt en enste mms til hvis ikke respons.

Skrevet

TS

Nettopp! Ikke gjør det! Ingen liker masing.

Vent et par dager og se om han svarer.

Skrevet

Det betyr bare at han kommer til å dumpe deg hvis du fortsetter å være så masete og klengete. Derfor prøver han nå å få litt pusterom.

Skrevet

Bare meg som kan la mobilen ligge i jakkelomma en hel dag uten å savne den?

Han svarer nok.

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Det er i alle fall ikke lurt å spørre hvor landet ligger etter en date. Dersom han har sagt at han vil møte deg igjen, vil han mest sannsynligvis det. Dersom han ikke har møtt noen andre i mellomtiden. Det er uansett lite du kan gjøre med det. Du har tatt kontakt. Dersom han er interessert, så svarer han. Mer komplisert enn det er det ikke.

Skrevet

Ikke så veldig interessert / truffet noen andre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg dater også en fyr som er helt ubrukelig på disse sms'ene :fnise:

Jeg har en jobb der jeg kan sende meldinger inni mellom, så da kan jeg sende en melding på morgen kvisten. Jeg får gjerne ikke svar før 17 og utover. Og han har en jobb der han har masse muligheter å skrive og ringe. Er skikkelig slitsomt å ha det slik, da jeg er vant med gutter som svarer fort og som tar mye kontakt.

men han her er ikke slik, han sier selv han er dårlig på det. Men det irriterer :sur: Men jeg liker han såpass godt at ejg respekterer det, jeg maser ikke på han :rodmer:

Men jeg ville blitt bekymret etter 2 dager og videre..

Gjest Tidssone
Skrevet

Dette med sms er dritt.

Noen dager har jeg ikke muligheten til å sende masse sms i arbeidstiden. Det kan være at jeg har møter hele dagen eller er på kurs og pausene går da med til å snakke med andre.

Det hender til og med at jeg glemmer å svare på en sms rett og slett fordi det skjer for mye også, eller at jeg tenker at jeg skal svare på den senere.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...