Rødtoppen86 Skrevet 3. februar 2012 #22 Skrevet 3. februar 2012 Jeg hadde vel prøvde en seks-syv kjoler på noen brudebutikker, og lurte selv på hvordan i all verden jeg skulle vite hva som var den rette kjolen for meg. Følte meg flott i mange av kjolene, men det var alltid noe som ikke stemte helt til jeg fikk på meg KJOLEN Jeg rakk såvidt å få den over skuldrene før jeg skjønte at det var riktig kjole. Det var bare en følelse jeg fikk om at jeg ikke trengte å lete etter kjole lenger, jeg hadde funnet den 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #23 Skrevet 4. februar 2012 Jeg har snakket med butikken (som fremdeles nekter meg å ta bilder), men har bestemt meg for å dra dit i dag og prøve den èn gang til. I "desperasjon" har jeg fått tak i en jeg kjenner bittelitt fra et kurs jeg går på som bor i nærheten av butikken. Kanskje til og med en fordel at hun ikke kjenner meg så godt. Veldig hyggelig dame på min alder som jeg har god kjemi med på kurset. Hun synes bare det var morsomt å kunne få bli med å se brudekjoler :-) Så da har jeg bestemt meg for at hvis jeg får den samme "wow" følelsen når jeg tar på kjolen i dag, så tar jeg den. Hvis jeg derimot fortsetter å være litt usikker, så dropper jeg det. Det bør være en god plan, og jeg krysser fingre for at magefølelsen sier ett eller annet klart ifra til meg :-) 1
Thyfire Skrevet 5. februar 2012 #24 Skrevet 5. februar 2012 Hva ble det til? Hyggelig at du fikk med deg noen!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #25 Skrevet 5. februar 2012 Hva ble det til? Hyggelig at du fikk med deg noen! Det ble kjolen :-). Nå henger den i skapet, og jeg angrer overhode ikke! :-) http://www.specialday-ireland.com/capulette.html
Ninnin86 Skrevet 6. februar 2012 #26 Skrevet 6. februar 2012 Det ble kjolen :-). Nå henger den i skapet, og jeg angrer overhode ikke! :-) http://www.specialday-ireland.com/capulette.html Oi, for en nydelig kjole!! Når er den store dagen?
Gjest Adriane Skrevet 6. februar 2012 #27 Skrevet 6. februar 2012 Kjempefin kjole! Og så bra at det ordnet seg for deg, og at din kursbekjente ville bli med deg. Som du sier, kan det være en fordel med noen som ikke kjenner deg så godt (Og hvilken dame liker ikke å se på brudekjoler ) Gratulerer med godt kjøp!
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #28 Skrevet 6. februar 2012 Oi, for en nydelig kjole!! Når er den store dagen? Tusen takk. Det er ikke før 1. desember, så derfor synes jeg det var litt tidlige å kjøpe. Men nå er ihvertfall den i boks :-)
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #29 Skrevet 6. februar 2012 Oi, for en nydelig kjole!! Når er den store dagen? Ser i en annen tråd at du skal ha festen på Rambekk Gård. Vi var også å så og vurderte dette lokalet - kjempefint jo! Vi endte dog opp med et annet. Lykke til om 12 dager - spennende! :-)
Ninnin86 Skrevet 6. februar 2012 #30 Skrevet 6. februar 2012 Tusen takk. Det er ikke før 1. desember, så derfor synes jeg det var litt tidlige å kjøpe. Men nå er ihvertfall den i boks :-) Ser i en annen tråd at du skal ha festen på Rambekk Gård. Vi var også å så og vurderte dette lokalet - kjempefint jo! Vi endte dog opp med et annet. Lykke til om 12 dager - spennende! :-) Det er ikke dumt å ha kjolen klar! Plutselig er det lang leveringstid, noe går galt osv.. Godt med alt som er unnagjort! Ja, vi blir så mange, så det blir perfekt å ha det på Rambekk!! Gleder meg skikkelig nå, selv om jeg ikke helt skjønner at det er neste lørdag
Brukernavn Skrevet 8. februar 2012 #31 Skrevet 8. februar 2012 TS igjen. Hadde tenkt å dra til Oslo å se på kjoler også - men noen som vet hva prisene ligger på hos Kristins Brudesalong? Evt andre? Denne som jeg fant koster 9000 og er nemlig en "grei" pris i forhold til mitt budsjett også. Finnes det rimelige kjoler som dette i salongene i Oslo, eller er de endel dyrere tro? Kan du ikke legge ut en link til kjolen? Hvilnken modell er det fra hvilken designer? Kanskje finnes den hos andre salonger med mer hyggelige og hjelpsommer medarbeidere? Ut fra det du har fortalt hadde jeg gjort hva som helst for å kjøpe kjolen et annet sted...
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #32 Skrevet 8. februar 2012 Kan du ikke legge ut en link til kjolen? Hvilnken modell er det fra hvilken designer? Kanskje finnes den hos andre salonger med mer hyggelige og hjelpsommer medarbeidere? Ut fra det du har fortalt hadde jeg gjort hva som helst for å kjøpe kjolen et annet sted... Linken er lagt ut lenger oppe og kjolen er kjøpt og henger i skapet :-). Den er fra den Irske designeren Joanne McFadden hos selskapet Special Day i Irland.
Brukernavn Skrevet 8. februar 2012 #33 Skrevet 8. februar 2012 Linken er lagt ut lenger oppe og kjolen er kjøpt og henger i skapet :-). Den er fra den Irske designeren Joanne McFadden hos selskapet Special Day i Irland. I alle dager....var jo mange innlegg her jeg ikke så når jeg skrev det innlegget. Merkelig... Men kjolen var i hvert fall VELDIG fin!!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #34 Skrevet 8. februar 2012 I alle dager....var jo mange innlegg her jeg ikke så når jeg skrev det innlegget. Merkelig... Men kjolen var i hvert fall VELDIG fin!! Hehe ja det har skjedd meg noen ganger også :-). Takk for hyggelig tilbakemelding - og ja jeg er veldig fornøyd :-) Hilsen TS (som ønsker å være anonym for tilfellet - da jeg ikke vil at samboer og/eller andre skal snoke og se bilde av kjolen ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå