Gjest gjest Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Hvor ofte dusjer barn på 10/11 år? Hver dag? Annenhver dag? Må de ble fortalt at de skal gjøre det eller gjør de det av seg selv?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Da min var ti år måtte han nesten tvinges til å dusje, men da han kom i puberteten i 12-årsalderen ble han veldig opptatt av utseende og hygiene og begynte plutselig å dusje hver dag. Da han var ti dusjet han kanskje to ganger i uka hjemme, men han dusjet jo etter gymmen på skolen også, og en gang i uka badet han i badekaret hjemme. Dette syntess jeg var helt greit. Man luktet aldri vondt.
Anciol Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 I den alderen der badet jeg hver dag siden vi hadde så flott badekar og badeskum med cola lukt:)
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 min 10 åring har faste dusje dager. det blir 3 ganger i uka. og self. ved behov. h¨n ordner seg selv,men jeg seier at i dag er det dusje dag! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå