Gå til innhold

Er du opptatt av mobilen din?

38 stemmer

1. 1. Er du opptatt av mobilen din?

• Bruker den hele dagen
      8
    • Har den alltid med meg i lomma, men bruker den lite
      13
    • Bruker den hver gang jeg har et ledig øyeblikk
      4
    • Den ligger det meste i ro, med lyden på
      8
    • Den ligger det meste i ro, med lyden av
      4
    • Sjelden
      1
    • Har ikke mobil
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg for min del ser så og si aldri på mobilen min. Sjekker den kanskje 2-3 ganger for dagen, så dem som sender meg mld etc må pent vente på svar :fnise:

Er det meg som ikke er til stede her i verden tro. Så altså, bruker dere mobilen mye?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke mobilen mye. Har den som regel i nærheten, men på lydløs, slik at jeg kan styre mobilbruken selv :)

Skrevet

Jeg bruker kun mobilen hvis jeg kjeder meg, f.eks på bussen for å lese nettaviser. Ellers bruker jeg mobilen lite, sender lite sms og ringer lite.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Consensio
Skrevet (endret)

Ja, jeg bruker den mye.

Surfer, spiller, hörer på musikk osv

Ikke så opptatt å väre tilgjengelig hele tiden da, så ofte jeg lar väre å svare dersom jeg ikke orker.

Bruker den veldig lite til sms og telefon egentlig

Endret av Consensio
Gjest PinkLeaf
Skrevet

Jeg har relativt høy mobilbruk. Surfer, facebook og kg, men sender ikke mye sms eller ringer.. Eller jeg blir forsåvidt ringt til, men hvis det ikke passer, så slår jeg av ringelyden og ringer opp igjen senere. Jeg heller ikke kjemperask med å svare på meldinger.

Men jeg har den alltid i nærheten, får helt noia hvis jeg glemmer den noe sted. Det er litt ille, men jeg er sikkert avhengig av den.. :fnise:

Surfer kg med den nå.. :sjenert:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg har den alltid i nærheten med lyden på, men tar den ikke med når jeg skal på butikken eller på besøk til folk o.l

Så jeg er opptatt av den, men ikke fanatisk.

• Liker 2
Skrevet

Bruker ikke mobilen så fryktelig mye.

Så lite at min mor blir irritert pga jeg ikke svarer på meldinger eller når hun ringer.

Hadde vært glad om jeg slapp å ha en mobil i det hele tatt.

• Liker 1
Skrevet

Bruker mobilen mye, 99% til ikke-nettrelaterte ting. Jeg hører mest på musikk og så har jeg en app der jeg har nedtelling på alle fb-spillene (vil du vite hva den heter (på Android), send meg en PM). Spiller litt kortspill på bussen og når jeg kjeder meg og ikke har noe større nettbasert i nærheten (pc/nettbrett) og har et soveprogram.

Skrevet

Ja, og for meg er den et viktig verktøy. Både i jobb og fritid.

Ringer, leser og skriver e-post, leser nyheter, spiller musikk, sjekker buss- og trikketider, sjekker værmelding, tar bilder, sjekker menyen i kantinene på jobb, nettbank, som vekkeklokke, m.m.

Gudene vet hvordan jeg klarte meg tidligere, da mobilen kun kunne brukes til ringing og sms. :fnise:

Skrevet

Bruker ikke mobilen så fryktelig mye.

Så lite at min mor blir irritert pga jeg ikke svarer på meldinger eller når hun ringer.

Hadde vært glad om jeg slapp å ha en mobil i det hele tatt.

Helt enig :takke: Hadde vært supert om mobilnettverket bare stoppet helt opp et døgn for min del.

Skrevet

Jeg bruker telefonen utrolig mye! Har en iPhone og er forelska i den<3

Jeg hater når folk svarer meg 30 min etter jeg har sendt meldingen eller ringt, så jeg prøver å i alle fall ha mobilen med meg til enhver tid, slik at ikke det skjer.. Hvis jeg hater det, så gjør nok flere det:p

Men ja: surfer, musikk, ringe og sms er det: det går på

Gjest just words
Skrevet

Bruker ikke mobilen så mye..

Sjekker nettet når jeg kjeder meg, sender et par meldinger, men jeg er nok den typen menneske som folk kan bli litt oppgitt over, for det tar gjerne en stund å svare på de jeg får. Folk får ringe om de er utålmodig. Liker best det selv. Men det er ikke noe som er så deilig å legge mobilen avslått på hylla og være litt utilgjengelig for verden. Føler og at jeg kunne fint klart meg med den 1 mobilen jeg hadde, nokia 3210, gamle dags mobiler. Gidder ikke skifte ut mobilen før de er død.

Skrevet

bruker til å svare/sende meldinger, ringe/ta tlf, ta bilder og noen ganger surfe på internett.

Skrevet

Bruker min heller sjeldent og i likhet med Leon så ergrer moren min seg over at jeg er "utilgjengelig". Det er jo bare å ringe på den vanlige telefonen det :gjeiper:

Nei, jeg får vel slå den på, se om det har blitt noen meldinger i løpet av uken :sjenert:

Skrevet

Den ligger nå der med lyden på, på samme måte som fasttelefonen gjorde det :fnise: . Jeg bruker den en del, men da er det gjerne diverse apper som tas i bruk. Det er sjelden jeg ringer og sjelden noen ringer meg. Samme med meldinger etter at FB kom. Sistnevnte blir det riktignok en del av hvis jeg er på reise og skal møte noen.

Og om natta er den rett og slett slått av.

Skrevet

Min er stort sett på lydløs i veska. Sjekker den noen ganger i løpet av dagen, svarer på meldinger , ringer to-tre ganger om dagen ( som regel til ungene), og får endel " kjeft" fordi jeg er lite tilgjengelig. Men jeg gidder faktisk ikke alltid være tilgjengelig! Det er ytterst sjelden det er noe som er så viktig at det krever svar med en gang.

Blir litt flirfull over tenåringene her i huset som er på sammenbruddets rand om telefonen svikter eller ingen svarer på meld øyeblikkelig. Vi kom oss da på fest før i tiden også; uten internett, SMS og mobil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...