Gå til innhold

Ting du har vært dum nok til å gjøre!

Gjest happy_me

Anbefalte innlegg

Akkurat nå...

Sølte superlim på kjøkkenbenken. Prøvde å ta det vekk med fingrene, som klistret seg sammen, brukte så en kjøkkenklut til å tørke over med. Resultat: Fingrene mine satt fast i kjøkkenkluten, og rev med seg noen små, hvite fibre da jeg trakk kluten av. Har nå hvite fingre med rar overflate.

Jadda. Alt før klokka ti er altfor tidlig til å tenke klart...!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå...

Sølte superlim på kjøkkenbenken. Prøvde å ta det vekk med fingrene, som klistret seg sammen, brukte så en kjøkkenklut til å tørke over med. Resultat: Fingrene mine satt fast i kjøkkenkluten, og rev med seg noen små, hvite fibre da jeg trakk kluten av. Har nå hvite fingre med rar overflate.

Superlim er skummelt! En liten tabbe blir fort en veldig stor tabbe om man ikke følger godt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå...

Superlim er skikkelig skummelt!

Jeg limte sammen fingrene mine med superlim engang da jeg var liten, tror ikke jeg var mere enn 5-6 år. Har et søskenbarn som er født med sammenvoksne fingrer, han var min store helt som barn og jeg ville ha likedan fingrer som han..........husker ikke helt hvordan mamma fikk fingrene mine fra hverandre igjen, men vondt var det, og mamma var lettere oppgitt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg på en til...

Da jeg var russ så skulle jeg stryke på navn og årstall nedover beina på russedressen. Hadde ikke strykebrett på hybelen, så jeg la russedressen rett ned på det hvite vegg til vegg-teppet. Da jeg var ferdig så satt russebuksa fast i teppet, jeg måtte rive den løs. På baksiden av beina satt det fast hvitt teppe, og på gulvet var det mange røde strykejernsmerker.

Dessuten klarte jeg å klaske de sifrene feil før jeg strykte de fast, så det sto 69 istedet for 96.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi satt og så på OL i beach volleyball... Norge- Latvia... så sier jeg: Haha, han der heter Lat... øh... han er fra Latvia altså.. :tronderbart:

Og en til... Jeg klarte å helle Spenol på pizzaen i stedet for ketchup... :kosteskaft:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumheter har jeg mange av.

Har alt nevnt et par, men følte meg heller ikke overvettes intelligent da jeg som student dro "hjem" på ferie, for så å oppdage at minibankkortet måtte ha blitt liggende igjen på butikken dagen før. Det var ca. 7 timers biltur unna! :kjefte:

Heldigvis klarte en pålitelig venninne å få hentet kortet for meg og sendte det godt kamuflert som postpakke... Fikk låne penger av mor til kortet var på plass i lommeboka igjen, men var mer enn bare litt flau over egen distraksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha sex i et tre i byparken, med skola mi på den ene sida og jobben til mora mi på den andre siden, i en liten by med en imponerende jungeltelegraf, kommer ganske høyt opp på dumskaps-lista mi i alle fall. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa en gang "hei! Hva gjør du her? " høyt og tydelig til mitt eget speilbilde, da jeg trodde det var mamma. Var ganske mange som snudde seg og min mann så lettere bekymret ut før han skjønte sammenhengen!

Og en gang vi var på tur i skogen måtte jeg så fælt tisse, så jeg gjemte meg i et kratt, mens mannen gikk i forveien. Da jeg var ferdig begynte jeg å småløpe for å ta ham igjen, og ble litt irritert for at han tydeligvis hadde gått så fort i fra meg. Da jeg plutselig hørte han ropte bak meg kom jeg på at vi hadde gått den andre veien. Jeg hadde altså snudd og begynt å løpe samme veien som vi kom fra.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til. Hadde en gang en mp3-spiller som kunne spille lyd både med og uten øreklokker. Så dersom man ikke plugger inn øreklokker så spiller den høyt fra selve spilleren. En gang jeg tok bussen skrudde jeg på denne og på med øreklokkene. Jeg reagerte så vidt over at jeg måtte skru lyden så høyt for å høre noe, men det var først når jeg kom frem (etter45minutter) at jeg skjønte at jeg ikke hadde plugget øretelefonene i og satt å spilte lydbok høyt fra spilleren mens jeg satt med øreklokker på. Dermed må hele bussen ha hørt lydboken uten å si i fra. Var ganske rød i toppen da jeg gikk av bussen..

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange linsetabber. Den lengstvarende var vel da jeg gikk i to uker med linser tilpasset mitt venstre øye på begge øynene og ikke kunne skjønne hvorfor jeg så dårlig. Vurderte å gå til optiker og sjekke, men heldigvis fant jeg det ut før det. Har også greid kunststykket å gå med to linser oppå hverandre på hvert øye, det var vondt. Fant det ut etter et par timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har mange linsetabber. Den lengstvarende var vel da jeg gikk i to uker med linser tilpasset mitt venstre øye på begge øynene og ikke kunne skjønne hvorfor jeg så dårlig. Vurderte å gå til optiker og sjekke, men heldigvis fant jeg det ut før det. Har også greid kunststykket å gå med to linser oppå hverandre på hvert øye, det var vondt. Fant det ut etter et par timer.

Off.....jeg har hatt to kjipe linsetabber. Begge hadde alkohylere inn i bildet.

Den første var en skikkelig venninnekveld som tok litt av. Jeg hadde for første gang satt på meg falske negler, og om natta, med skikkelig sveiseblindpromille, så klarte jeg å stikke neglen igjennom det hvite på øyet da jeg skulle fjerne linsa. Følte meg passe dust hos optikeren morgenen etter..

Nr 2 var da jeg kom ramlende hjem etter nok en venninnekveld... Har dagslinser, så jeg kaster linsene hver kveld og setter på nye neste morgen. Tok av linsa på det ene øyet etter at jeg hadde kommet meg i seng (glemte av det på badet), tok så av neste linse, men i det nanosekundet i mellom så glemte jeg at jeg hadde tatt av linsa på det første øyet. Kakket borti mannen og vekte han, fordi jeg kunne ikke finne linsa mi. Han grov og lette rundt innpå øyet, men fant den heller ikke......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også greid kunststykket å gå med to linser oppå hverandre på hvert øye, det var vondt. Fant det ut etter et par timer.

Å-åh, vi er flere i den klubben, sånn ca. I fjor gikk jeg omtrent en måned og hadde noe irritasjon på det ene øyet. Det sved og var litt ubehagelig innimellom, men ikke rødt eller noe alarmerende så jeg regnet med det kom til å gå over av seg selv.

Det gjorde det også den kvelden jeg skulle ta av linsa (har dagslinser) og så det var noe mer som "glimtet" inni der. Jeg fisket litt mer, og ut kom .... en kvart linse. :overrasket:

En måned tidligere hadde jeg vært på juleferie hos min mor, vi hadde sovet middag og jeg ble litt tørr på øynene, så jeg tok ut linsene (trodde jeg). Åpenbart hadde den ene gått i stykker så jeg ikke hadde fått ut alt. Jeg konstaterer iallfall at jeg ikke har lett for å få betennelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang i 7.-8. Klasse var jeg på telttur med klassen. Jeg gikk inn i teltet for å skifte til bikini og så ikke så godt hva jeg drev med.. jeg går ut av teltet og alle ser på meg, gutter og jenter.. jeg ser ned og halve tissen min synes ... Jeg hadde dratt bikini trusa litt langt opp for å si det sånn.. Jeg hadde akkurat fått hår der nede og detvar bare helt grusomt flaut...

En gang på t-banen falt jeg over en mann og klarte nesten ikke å komme meg opp igjen :P

Har også kasta bowling kula oppå gjerdet sånn at de ikke fikk det opp igjen :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det med superlim skal ikke være så enkelt, altså.

Jeg skulle hjelpe et yngre familiemedlem med å lime sammen et skoleprosjekt, og det samme dagen som jeg skulle i et svært viktig møte.

Jeg dukket opp i møtet i vanter, enda det var Juni måned og varmt som juling ute. De trodde vel at jeg hadde en hudsykdom jeg ville skjule eller noe, sannheten er at jeg hadde limt fast stjerner og glitter i store mengder på hele handflata mi, og ikke hadde tid til å få det bort. :ler:

Har også klart å helle zalo på stekepanna for å bløtlegge den, vaske den, og steke mat i den før jeg innser på lukta at jeg ikke vasket bort zaloen skikkelig. Fysj som det stinker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kastet en bowlingball over på naboens bane en gang, og slo ned 5-6 kjegler. Det var utrolig flaut. Det som var litt morsomt var at han resatte sin bane slik at han kunne kaste på nytt selv, men han fikk ned færre kjegler enn jeg hadde gjort. Tror han ble litt flau da, han sa i alle fall at han burde ha latt være å resette banen :fnise:

Endret av Ixnay
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.

Var 9 år, og burde strengt tatt vite bedre, men likevel bestemte jeg meg, av en eller annen merkelig grunn, for å sleike på et lekestativ for å se om tunga frøs fast (det var is ute). Det gjorde den selvfølgelig. Og venninna mi måtte hente en lærer som fikk den løs.

2.

I 7.klasse hadde vi en ganske fin vikarlærer., som nettopp var ferdig med vgs. Jeg var ganske utviklet for alderen (fysisk), og var veldig interessert i ham. Vet ikke om det var innbilning, men det virket som om han likte å prate med meg også. Vi diskuterte iallfall en del spill (gjett om jeg spurte broren min masse om spill i den perioden). Selvfølgelig la også andre jenter (som digget ham) merke til at jeg fikk myyye oppmerksomhet, og en dag, i klassen, rakte en av dem hånda opp og sa: "Jeg skulle bare si at XXXXX ikke har lukket smekken helt."

3.

Jeg og ei venninne var i Barcelona for første gang. Jeg var skikkelig god i spansk på videregående (og tok til og med en eksamen i det på universitetet med toppkarakter. Merk at jeg da kun hadde eksamen i den skriftlige delen av faget, noe jeg selvfølgelig ikke tenkte over), og forsikret henne om at vi selvfølgelig ikke vil få problemer. (Jeg fikk virkelig kjenne på kroppen hva det vil si å ikke ha praktisert et språk på 3 år).

4.

Det hjalp riktignok litt, at hun på samme tur, klarte å dumme seg ut på en måte vi lo av i lang tid etterpå. Vi var på Picasso-museet, og hun klarte å spørre: "Er dette av Picasso?". Vakten sendte henne et blikk som fikk meg til å ville synke i bakken. Han må jo ha trodd hun gikk på et eller annet...

5.

Jeg, til en sinnsykt flørtende bartender (burde ha visst bedre): "Sex on the beach" når han spør hva jeg vil ha å drikke. Unødvendig å si at han brukte lang tid på å få meg til å utbrodere det?

6.

Jeg har alltid trodd at matlaging er ganske så enkelt. Har en mor som er skikkelig flink på kjøkkenet, og når hun eksperimenterer, blir alt bra. Jeg har jo sett på henne når hun gjør dette, så jeg brydde meg ikke så mye om at jeg stort sett kun hadde laget salat, bønner og kylling da jeg ble sammen med eksen. Jeg skrøt på meg de matlagingskunnskapene. Unødvendig å si at han ble litt skuffa da vi spiste biff første gang, og jeg innså at eksperimentering kanskje var forbeholdt de som hadde en del erfaring...

Endret av Cleopatra*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...