^littletoomuch Skrevet 13. juni 2015 #361 Del Skrevet 13. juni 2015 (endret) HAHAHA J%vla autokorrekt. Katteluka! !Hahahah! Endret 13. juni 2015 av ^littletoomuch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 14. juni 2015 #362 Del Skrevet 14. juni 2015 Ja, det var dumt! Til mitt forsvar var jeg 16 og en drittunge som ikke alltid tenkte så langt. 16åringer er voksne nok til å vite hva som skjer under en gressbrann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mocchhaa Skrevet 14. juni 2015 #363 Del Skrevet 14. juni 2015 16åringer er voksne nok til å vite hva som skjer under en gressbrann. Les svaret mitt igjen. Alle gjør dumme ting når de er unge (og voksne for den saks skyld) og man lærer. Enkelt og greit. Slutt å spor av tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 14. juni 2015 #364 Del Skrevet 14. juni 2015 Les svaret mitt igjen. Alle gjør dumme ting når de er unge (og voksne for den saks skyld) og man lærer. Enkelt og greit. Slutt å spor av tråden. Øøø... Tråden handler om dumme ting folk har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mocchhaa Skrevet 14. juni 2015 #365 Del Skrevet 14. juni 2015 Øøø... Tråden handler om dumme ting folk har gjort. Ja, så man kan fortelle om de dumme tingene man har gjort, ikke for at andre skal fortelle hva man burde skjønt konsekvensene av osv. Jeg synes hvertfall det er unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 14. juni 2015 #366 Del Skrevet 14. juni 2015 Ja, så man kan fortelle om de dumme tingene man har gjort, ikke for at andre skal fortelle hva man burde skjønt konsekvensene av osv. Jeg synes hvertfall det er unødvendig. Jamen, herregud, da. Det er vel ikke noe forbud mot å svare. Ta deg en bolle og slutt med den sutringa di, alle steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mocchhaa Skrevet 14. juni 2015 #367 Del Skrevet 14. juni 2015 Jamen, herregud, da. Det er vel ikke noe forbud mot å svare. Ta deg en bolle og slutt med den sutringa di, alle steder. Nei, men jeg synes det er unødvendig da man føler for å svare for seg, og da sporer det av, slik som nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hockeyfrue Skrevet 14. juni 2015 #368 Del Skrevet 14. juni 2015 Jeg skulle lage en suppe jeg fant på Trines Matblogg. I oppskriften stod det at det skulle være 3/4 dl soyasaus. Jeg leste 3 til 4 dl soyasaus.... Vi bestilte pizza i stedet den kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 14. juni 2015 #369 Del Skrevet 14. juni 2015 Tok på meg ny truse før jeg tok av den gamle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruHudson Skrevet 14. juni 2015 #370 Del Skrevet 14. juni 2015 (endret) Jeg hadde lyst til å prøve å spille squash, så jeg gikk i kassen for å høre om det var mulig å reservere banen. Nei, sa han, det er førstemann til mølla. Okei, sa jeg, og spurte om det var ledig mandag neste uke. Han ga meg et flott blikk da for å si det sånn Endret 14. juni 2015 av FruHudson 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 14. juni 2015 #371 Del Skrevet 14. juni 2015 Skulle bare smette raskt inn på badet. Og siden jeg fortsatt er fire år i hodet, tok jeg tilfart slik at jeg kunne surfe langs gulvet bort til badet. Gikk strykende flott. Men i det jeg skulle hoppe over dørkarmen inn til badet, så presterer jeg å slenge på hodet. Det er ikke dørkarmen som treffer tinningen min. Neida, det er stålpinnen til tuperingskammen. Har nå et rundt sår på høyre tinning, samt litt hevelse. Ser ut som jeg har prøvd å lobotomere meg selv. Ikke at det hadde utgjort noen nevneverdig forskjell ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #372 Del Skrevet 18. september 2015 Bump Anonymous poster hash: c10c5...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå