Tøytigern Skrevet 8. juni 2015 #341 Del Skrevet 8. juni 2015 Disse religiøse personene tekstet nettopp for å fortelle hvor fantastisk inspirerende møtet deres var og at det var fryktelig synd at jeg ikke var der... Ser for meg noen knusende avvisnings-scener i nærmeste framtid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 8. juni 2015 #342 Del Skrevet 8. juni 2015 Tok en stor risiko i går og reparterte laptopen min selv. Brukte en YT-video som "manual" da selve hovedkortet måtte ut. Men brukte litt for mye kraft på par skjøre tilkoblinger som tilhører touchpaden og greide å knekke de. Prøvde å fikse det etter beste evne, men gjort er gjort. Har nå en "ny" laptop med reduserte temperaturer og lavt støy, men touchpaden funker ikke lenger. Har et siste triks i ermet som jeg håper vil gjøre susen. Ellers blir jeg pent nødt til å bruke den uten touchpaden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 8. juni 2015 #343 Del Skrevet 8. juni 2015 Ha hund løs hjemme med kattene åpen. UPs! Hvor ble av bikkja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 8. juni 2015 #344 Del Skrevet 8. juni 2015 Ha hund løs hjemme med kattene åpen. UPs! Hvor ble av bikkja? Wut? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #345 Del Skrevet 8. juni 2015 Ha hund løs hjemme med kattene åpen. UPs! Hvor ble av bikkja? Det er vel slik det går, hvis du sitter her på kvinneguiden i steden for å passe på husdyrene dine ? Anonymous poster hash: b17f5...61d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storekommode Skrevet 9. juni 2015 #346 Del Skrevet 9. juni 2015 Prøvde å lage en kinderegg/bakepulver-bombe inne når jeg var mindre, lite populært 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 9. juni 2015 #347 Del Skrevet 9. juni 2015 Det er vel slik det går, hvis du sitter her på kvinneguiden i steden for å passe på husdyrene dine ? Anonymous poster hash: b17f5...61d Visste ikke at husdyr må være under konstant oppsyn 24/7. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 10. juni 2015 #348 Del Skrevet 10. juni 2015 Ha hund løs hjemme med kattene åpen. UPs! Hvor ble av bikkja? Kattene åpen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 10. juni 2015 #349 Del Skrevet 10. juni 2015 Prøvde å lage en kinderegg/bakepulver-bombe inne når jeg var mindre, lite populært Ooo, må testes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaMujer Skrevet 12. juni 2015 #350 Del Skrevet 12. juni 2015 Puttet to nøkler, som hang sammen, i hvert sitt hull i stikkontakta. Ikke det smarteste jeg har gjort akkurat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mocchhaa Skrevet 13. juni 2015 #351 Del Skrevet 13. juni 2015 (endret) Skulle prøve å lage posjert egg i mikroen i ett krus. Eggeplommen eksploderte i ansiktet på meg, utover benken og på gulvet. Varmet bakt potet i mikroen med folie rundt. Ble så redd at jeg bare sprang ut av kjøkkenet mens det fortsatte å "lyne" i mikroen. Skulle tørke våte sigaretter i mikroen, ente med at de tok fyr. Kom på en til! Var "smart" nokk til å skulle teste om gresset brant godt eller ikke. Mitt oppå ett høyere området, med stekende sol i en uke og knusktørt gress. Fikk litt småpanikk når jeg så hvor fort de spredde seg men hadde to store menn som fikk slukket det heldigvis. Takkgud. Kunne jo virkelig spredd seg til en skogbrann det der. Endret 13. juni 2015 av Mocchhaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 13. juni 2015 #352 Del Skrevet 13. juni 2015 Wut? HAHAHA J%vla autokorrekt. Katteluka! ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 13. juni 2015 #353 Del Skrevet 13. juni 2015 HAHAHA J%vla autokorrekt. Katteluka! ! Ah. Da forstend eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #354 Del Skrevet 13. juni 2015 HAHAHA J%vla autokorrekt. Katteluka! ! Anonymous poster hash: a7913...f87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mocchhaa Skrevet 13. juni 2015 #355 Del Skrevet 13. juni 2015 Tok en stor risiko i går og reparterte laptopen min selv. Brukte en YT-video som "manual" da selve hovedkortet måtte ut. Men brukte litt for mye kraft på par skjøre tilkoblinger som tilhører touchpaden og greide å knekke de. Prøvde å fikse det etter beste evne, men gjort er gjort. Har nå en "ny" laptop med reduserte temperaturer og lavt støy, men touchpaden funker ikke lenger. Har et siste triks i ermet som jeg håper vil gjøre susen. Ellers blir jeg pent nødt til å bruke den uten touchpaden. Faren ved å leke datageni selv! Minte meg på noe jeg gjorde med min data. Hadde fått noe problemer med macen min så den skrudde seg ikke på, etter hjelp fra kunderservice ba han meg om å trykke på noen taster for å komme inn på sånn annen greie der man kan sjekke etter problemer osv. Funket selvfølgelig ikke når jeg snakket med han, men han ba meg prøve mer selv. Funket på første forsøk når vi la på, og tenkte jeg skulle prøve å fikse det selv. Det hele endte med at jeg slettet hele maskinen. Well played hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 13. juni 2015 #356 Del Skrevet 13. juni 2015 Kom på en til! Var "smart" nokk til å skulle teste om gresset brant godt eller ikke. Mitt oppå ett høyere området, med stekende sol i en uke og knusktørt gress. Fikk litt småpanikk når jeg så hvor fort de spredde seg men hadde to store menn som fikk slukket det heldigvis. Takkgud. Kunne jo virkelig spredd seg til en skogbrann det der. Sånt er faktisk ikke tillatt og du kunne blitt anmeldt for brannstiftelse. Gressbranner koster samfunnet millioner av kroner og tar opp tiden for brannvesenet til å ha beredskap for husbrann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mocchhaa Skrevet 13. juni 2015 #357 Del Skrevet 13. juni 2015 Sånt er faktisk ikke tillatt og du kunne blitt anmeldt for brannstiftelse. Gressbranner koster samfunnet millioner av kroner og tar opp tiden for brannvesenet til å ha beredskap for husbrann. Ja, det var dumt! Til mitt forsvar var jeg 16 og en drittunge som ikke alltid tenkte så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #358 Del Skrevet 13. juni 2015 Fulgte ikke godt med i oppskriften.hadde i 2 litervann i steden for 2 dl.... Anonymous poster hash: f7136...602 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 13. juni 2015 #359 Del Skrevet 13. juni 2015 Faren ved å leke datageni selv! Minte meg på noe jeg gjorde med min data. Hadde fått noe problemer med macen min så den skrudde seg ikke på, etter hjelp fra kunderservice ba han meg om å trykke på noen taster for å komme inn på sånn annen greie der man kan sjekke etter problemer osv. Funket selvfølgelig ikke når jeg snakket med han, men han ba meg prøve mer selv. Funket på første forsøk når vi la på, og tenkte jeg skulle prøve å fikse det selv. Det hele endte med at jeg slettet hele maskinen. Well played hehe Er jo slik CrApple funker da. De er ikke designet til reperasjon, må enten sendes inn til autorisert verksted eller kjøpe ny. Lommeboka tømmes uansett. Den jeg "reparerte" nå er Asus G73. Veldig kronglete jobb å sette på ny kjølepasta siden alle komponenter må ut, men går ganske lett når man har YT-videoer å forholde seg til. Klarte selvsagt å tukle med touchpaden i prossessen, men fikk fikset det og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mocchhaa Skrevet 13. juni 2015 #360 Del Skrevet 13. juni 2015 Er jo slik CrApple funker da. De er ikke designet til reperasjon, må enten sendes inn til autorisert verksted eller kjøpe ny. Lommeboka tømmes uansett. Den jeg "reparerte" nå er Asus G73. Veldig kronglete jobb å sette på ny kjølepasta siden alle komponenter må ut, men går ganske lett når man har YT-videoer å forholde seg til. Klarte selvsagt å tukle med touchpaden i prossessen, men fikk fikset det og. Nå det jeg som var mindre smart når det kom til min maskin, men det er nå så. Er kansje overpriset men bortsett fra det synes jeg de er gode, og har garanti så null problem. Nå sporer det litt av så ender det her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå