Gå til innhold

Ting du har vært dum nok til å gjøre!

Gjest happy_me

Anbefalte innlegg

Disse religiøse personene tekstet nettopp for å fortelle hvor fantastisk inspirerende møtet deres var og at det var fryktelig synd at jeg ikke var der... :roll:

Ser for meg noen knusende avvisnings-scener i nærmeste framtid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok en stor risiko i går og reparterte laptopen min selv. Brukte en YT-video som "manual" da selve hovedkortet måtte ut. Men brukte litt for mye kraft på par skjøre tilkoblinger som tilhører touchpaden og greide å knekke de. Prøvde å fikse det etter beste evne, men gjort er gjort. Har nå en "ny" laptop med reduserte temperaturer og lavt støy, men touchpaden funker ikke lenger. Har et siste triks i ermet som jeg håper vil gjøre susen. Ellers blir jeg pent nødt til å bruke den uten touchpaden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha hund løs hjemme med kattene åpen. UPs! Hvor ble av bikkja?

Wut?
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ha hund løs hjemme med kattene åpen. UPs! Hvor ble av bikkja?

Det er vel slik det går, hvis du sitter her på kvinneguiden i steden for å passe på husdyrene dine ?

Anonymous poster hash: b17f5...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å lage en kinderegg/bakepulver-bombe inne når jeg var mindre, lite populært :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel slik det går, hvis du sitter her på kvinneguiden i steden for å passe på husdyrene dine ?

Anonymous poster hash: b17f5...61d

:vetikke: Visste ikke at husdyr må være under konstant oppsyn 24/7. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å lage en kinderegg/bakepulver-bombe inne når jeg var mindre, lite populært :P

Ooo, må testes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puttet to nøkler, som hang sammen, i hvert sitt hull i stikkontakta. Ikke det smarteste jeg har gjort akkurat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

Skulle prøve å lage posjert egg i mikroen i ett krus. Eggeplommen eksploderte i ansiktet på meg, utover benken og på gulvet. 

Varmet bakt potet i mikroen med folie rundt. Ble så redd at jeg bare sprang ut av kjøkkenet mens det fortsatte å "lyne" i mikroen. 

Skulle tørke våte sigaretter i mikroen, ente med at de tok fyr. 

Kom på en til! Var "smart" nokk til å skulle teste om gresset brant godt eller ikke. Mitt oppå ett høyere området, med stekende sol i en uke og knusktørt gress. Fikk litt småpanikk når jeg så hvor fort de spredde seg men hadde to store menn som fikk slukket det heldigvis. Takkgud. Kunne jo virkelig spredd seg til en skogbrann det der. 

Endret av Mocchhaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

HAHAHA

J%vla autokorrekt.

Katteluka! !

:skratte:

Anonymous poster hash: a7913...f87

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

Tok en stor risiko i går og reparterte laptopen min selv. Brukte en YT-video som "manual" da selve hovedkortet måtte ut. Men brukte litt for mye kraft på par skjøre tilkoblinger som tilhører touchpaden og greide å knekke de. Prøvde å fikse det etter beste evne, men gjort er gjort. Har nå en "ny" laptop med reduserte temperaturer og lavt støy, men touchpaden funker ikke lenger. Har et siste triks i ermet som jeg håper vil gjøre susen. Ellers blir jeg pent nødt til å bruke den uten touchpaden.

Faren ved å leke datageni selv! ;) 

Minte meg på noe jeg gjorde med min data. 

Hadde fått noe problemer med macen min så den skrudde seg ikke på, etter hjelp fra kunderservice ba han meg om å trykke på noen taster for å komme inn på sånn annen greie der man kan sjekke etter problemer osv. Funket selvfølgelig ikke når jeg snakket med han, men han ba meg prøve mer selv. Funket på første forsøk når vi la på, og tenkte jeg skulle prøve å fikse det selv. Det hele endte med at jeg slettet hele maskinen. Well played :) hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til! Var "smart" nokk til å skulle teste om gresset brant godt eller ikke. Mitt oppå ett høyere området, med stekende sol i en uke og knusktørt gress. Fikk litt småpanikk når jeg så hvor fort de spredde seg men hadde to store menn som fikk slukket det heldigvis. Takkgud. Kunne jo virkelig spredd seg til en skogbrann det der. 

:sjokkert:

Sånt er faktisk ikke tillatt og du kunne blitt anmeldt for brannstiftelse.

Gressbranner koster samfunnet millioner av kroner og tar opp tiden for brannvesenet til å ha beredskap for husbrann. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mocchhaa

:sjokkert:

Sånt er faktisk ikke tillatt og du kunne blitt anmeldt for brannstiftelse.

Gressbranner koster samfunnet millioner av kroner og tar opp tiden for brannvesenet til å ha beredskap for husbrann. :opplyser:

Ja, det var dumt! Til mitt forsvar var jeg 16 og en drittunge som ikke alltid tenkte så langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fulgte ikke godt med i oppskriften.hadde i 2 litervann i steden for 2 dl....

Anonymous poster hash: f7136...602
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren ved å leke datageni selv! ;)

Minte meg på noe jeg gjorde med min data. 

Hadde fått noe problemer med macen min så den skrudde seg ikke på, etter hjelp fra kunderservice ba han meg om å trykke på noen taster for å komme inn på sånn annen greie der man kan sjekke etter problemer osv. Funket selvfølgelig ikke når jeg snakket med han, men han ba meg prøve mer selv. Funket på første forsøk når vi la på, og tenkte jeg skulle prøve å fikse det selv. Det hele endte med at jeg slettet hele maskinen. Well played :) hehe 

Er jo slik CrApple funker da. De er ikke designet til reperasjon, må enten sendes inn til autorisert verksted eller kjøpe ny. Lommeboka tømmes uansett. Den jeg "reparerte" nå er Asus G73. Veldig kronglete jobb å sette på ny kjølepasta siden alle komponenter må ut, men går ganske lett når man har YT-videoer å forholde seg til. Klarte selvsagt å tukle med touchpaden i prossessen, men fikk fikset det og.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

Er jo slik CrApple funker da. De er ikke designet til reperasjon, må enten sendes inn til autorisert verksted eller kjøpe ny. Lommeboka tømmes uansett. Den jeg "reparerte" nå er Asus G73. Veldig kronglete jobb å sette på ny kjølepasta siden alle komponenter må ut, men går ganske lett når man har YT-videoer å forholde seg til. Klarte selvsagt å tukle med touchpaden i prossessen, men fikk fikset det og.

Nå det jeg som var mindre smart når det kom til min maskin, men det er nå så. Er kansje overpriset men bortsett fra det synes jeg de er gode, og har garanti så null problem. 

Nå sporer det litt av så ender det her! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...