Vulpes Skrevet 16. januar 2013 #301 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg kom på en annen en - jeg prøvde å gå på feil fly en gang i Sydney. Det var litt pinlig å stå leeenge i en boarding-kø for så å oppleve at billetten ikke ble godkjent da de prøvde å beepe den. Jeg skjønte ingenting og trodde det var noe feil med billetten inntil damen så nøyere på den og fortalte meg at jeg skulle på et helt annet fly Får skylde på jetlagen. Da blir det bryggedans til sommeren, men du må nok skjenke meg først, for jeg danser nå motvillig i edru tilstand. Hahaha! Skal se hva jeg kan klare, Tonje. Hvem vet, kanskje jeg kan imponere? Men jeg skal ikke love noe for tidlig heller. BTW: Håper dere har fått fikset bassenget til sommeren, så kan vi ha kombinert bryggedans og poolparty. Satser på at bassenget er klart for fest det og ja! :D Og skjenking skal vi da få til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenna Skrevet 9. februar 2013 #302 Del Skrevet 9. februar 2013 Hadde heftig sex kvelden før en dykketur. Utrent som jeg var krampet jeg noe sinsykt i leggene under vann. Dykke buddyen min, som også var min medskyldige i sengen kvelden før holdt på å le seg ihjel da han skjønte grunnen til mine problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. mars 2013 #303 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg sa en gang "hei! Hva gjør du her? " høyt og tydelig til mitt eget speilbilde, da jeg trodde det var mamma. Var ganske mange som snudde seg og min mann så lettere bekymret ut før han skjønte sammenhengen! Og en gang vi var på tur i skogen måtte jeg så fælt tisse, så jeg gjemte meg i et kratt, mens mannen gikk i forveien. Da jeg var ferdig begynte jeg å småløpe for å ta ham igjen, og ble litt irritert for at han tydeligvis hadde gått så fort i fra meg. Da jeg plutselig hørte han ropte bak meg kom jeg på at vi hadde gått den andre veien. Jeg hadde altså snudd og begynt å løpe samme veien som vi kom fra. Kom på en til. Hadde en gang en mp3-spiller som kunne spille lyd både med og uten øreklokker. Så dersom man ikke plugger inn øreklokker så spiller den høyt fra selve spilleren. En gang jeg tok bussen skrudde jeg på denne og på med øreklokkene. Jeg reagerte så vidt over at jeg måtte skru lyden så høyt for å høre noe, men det var først når jeg kom frem (etter45minutter) at jeg skjønte at jeg ikke hadde plugget øretelefonene i og satt å spilte lydbok høyt fra spilleren mens jeg satt med øreklokker på. Dermed må hele bussen ha hørt lydboken uten å si i fra. Var ganske rød i toppen da jeg gikk av bussen.. Hahaha vet det er gamle innlegg, men fy så morsomt! "Hei! Hva gjør du her?" Hahah! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlequin Skrevet 8. mars 2013 #304 Del Skrevet 8. mars 2013 Haha, jeg flirer meg i hjel av denne tråden! Var i stallen og møkket i boksene, og brukte en gjødselskrape for å tømme noen av boksene. Mens jeg ikke brukte den sto den inntil veggen, og jeg kom borti den, og den veltet. I et desperat forsøk på å "redde" den, tråkker jeg nederst på den så hardt jeg kan - resultatet var at jeg fikk igjen skaftet rett i nesa og panna, akkurat som på tegnefilm når noen tråkker på en rake. Fikk kul i panna og ble blå på nesa. Uttrykket mitt var i følge venninna mi priceless... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest susidusi Skrevet 9. mars 2013 #305 Del Skrevet 9. mars 2013 Her har du typisk meg: Har vært på butikken å handla, men glemte å kjøpe brød. Men brød må jeg jo ha til i morgen tidlig! Så jeg pakker ungen inn i vinterklær, lemper henne i vogna og triller til butikken. Vel fremme i butikken finner jeg mye interessant jeg kan kjøpe, som jeg helt sikkert trenger. Tilbud på tannkrem og sånt. Kommer meg til kassa, og vandrer lykkelig hjem igjen. Etter å ha vært hjemme en stund oppdager jeg at jeg glemte brød igjen!! Så jeg går en tredje gang på butikken med en grinete unge på slep. På butikken møter jeg på ei gammel venninne, og blir stående p prate. Plutselig har jeg glemt hva jeg skulle på butikken, og går hjem igjen. Det ble ikke noe brød på meg neste morgen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miller Skrevet 12. mars 2013 #306 Del Skrevet 12. mars 2013 På den gamle jobben min hadde jeg og en kollega veldig teit humor. En morgen, så jeg at hun var inne på pauserommet for å finne kaffe og sto med ryggen til, da fant jeg ut at jeg skulle slå henne på rompa, og forte meg ut. Idet jeg går ut døra, går sjefen inn. Uheldigvis var jeg dum nok til å bli helt perpleks, og bare stå ute på gangen. Jeg hørte utenfra: "ehh slo du meg på rompa nå?" og "Hæ?! Nei!, hva i alle dager?". Så måtte jeg jo inn og forklare meg.. Forholdsvis rød i ansiktet. Sjefen var egentlig ikke av den "morsomme" typen, og syntes det var litt drøyt, men tok det greit nok. Heldigvis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 23. mars 2013 #307 Del Skrevet 23. mars 2013 Gikk langtur med hunden midt på heiteste sommeren. Fant ikke noen søppelbøtte for å kaste bæsjeposen oppi, så jeg tenkte jeg skulle kaste den hjemme. Tok med meg posen inn i bilen, kjørte hjem og glemte hele greia. Samboeren var ikke blid når han åpnet den bildøra et par dager senere, for å si det sånn... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zanna Skrevet 23. mars 2013 #308 Del Skrevet 23. mars 2013 Ta med vibratoren min på bussen uten å ta ut batteriene først, det gikk jo som det måtte gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. mars 2013 #309 Del Skrevet 23. mars 2013 Her er en av nyere dato, men kommer vel nærmest i kategorien "Ting jeg har vært dum nok til ikke å gjøre". I et mer enn normalt distré øyeblikk startet jeg nemlig Nespressomaskinen uten å sette kopp under strålen. Så lurte jeg på hvorfor det så så rart ut..... . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 24. mars 2013 #310 Del Skrevet 24. mars 2013 Å stikke fingre litt for langt inn i bleier for å se etter bæsj er ikke det smarteste jeg har gjort. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Errata Skrevet 26. mars 2013 #311 Del Skrevet 26. mars 2013 Har som ung forsøkt å sminke meg inspirert av TV-serien "The Tribe". Hadde selvsagt ikke egen sminke, så brukte en kreativ blanding av mammas sminke, akrylmaling, sprittusjer og glitterlim. Har våknet altfor varm om sommeren og tenkt at det er lett å klippe håret litt kortere selv, midt på natten uten kontaktlinser på. Også har hjernen min tydligvis feilkoblet mer enn en gang når jeg skal skylle med fluor - den tror det er en shot som skal rett ned... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. mars 2013 #312 Del Skrevet 26. mars 2013 Også har hjernen min tydligvis feilkoblet mer enn en gang når jeg skal skylle med fluor - den tror det er en shot som skal rett ned... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pilutta_ Skrevet 26. mars 2013 #313 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Fant ikke pinsetten min, og tenkte at jeg skulle teste å barbere bort småhårene under øyenbrynet. Var dessverre ikke så stø på hånda, og *vips* var halve venstre øyenbryn borte.. Hadde det supertravelt da jeg var på vei ut døra til jobb, rasket på meg klærne og løp ut døra. Først da jeg satte meg på trikken (!) merket jeg at jeg ikke hadde tatt på meg skjørt Hadde heldigvis relativt lang jakke, og sort strømpebukse, så tror (håper) at ingen la merke til det, der jeg snek meg av på første holdeplass og løp hjem igjen.. Og en litt kløning til slutt: Om man først skal snuble i sine egne ben og gå på trynet, anbefaler jeg å IKKE gjøre det i en svingdør. En sånn som går rundt og rundt vet dere, som stopper når man tryner, sånn at alle i "buret" bak deg står og ser på at du kløner og fjaser og plukker opp vesker og votter mens du prøver å stable deg på bena, få svingdøra i gang igjen og se uberørt ut på samme tid. Endret 26. mars 2013 av pilutta_ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zanna Skrevet 26. mars 2013 #314 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Om morgenen er jeg alltid veldig trøtt, så da gjør jeg mange ting jeg ellers aldri ville gjort: Jeg hadde fått på meg buksen sånn omtrent til knærne da telefonen min ringte, og prøvde å løpe for å svare, endte med en knekt tå da jeg landet oppå den. Kom på noen flere: Snakket i søvne til sjefen min. Sovet for godt både på buss og tog. Prøvd å svinge meg i et tre med råtne grener for å komme meg over en myr. Endret 26. mars 2013 av zanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. mars 2013 #315 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Jeg spise frokost en dag, med blant annet makrell i tomat på tube. Jeg legger den på benken, til jeg er ferdig med å spise. Går på badet, finner frem tannbørsten og av en eller annen grunn henter jeg altså denne makrell i tomaten og legger et tykt lag på tannbørsten. Det var ikke før jeg merket at det smakte innmari rart av tannkremen at jeg skjønte hva jeg hadde gjort. Ellers har jeg gjort feil som å ta jordbærsyltetøyet i stedet for tyttebærsyltetøyet. Ikke godt med jordbærsyltetøy til medisterkaker i brun saus og poteter. Mvh Yvonne Endret 27. mars 2013 av Yvonne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 27. mars 2013 #316 Del Skrevet 27. mars 2013 Tidlig på morgenen. Skal koke kaffe, og har fyllt på vann, filter og kaffe. Tar med meg kolben bort til kjøkkenbordet og setter meg for å vente. Hører det bråker veldig fra kaffetrakteren og ser bort. Vannet treffer jo rett på "varmeplaten" og renner utover benk og gulv, men lei er tydeligvis så trøtt at jeg ikke registreres at det er feil. Venter et par minutter til på at kaffen skal bli klar da jeg begynner å lukte røyk. Jeg ser igjen bort på trakteren og ser at det ryker av den. Løper bort og drar ut kontakten og nå skjønner jeg pplutselig hva som er feil! Ble ikke noe kaffe den morgenen og kaffetrakteren måtte kastes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilma2000 Skrevet 27. mars 2013 #317 Del Skrevet 27. mars 2013 Da jeg var 17 år ringte mamma på vei hjem fra jobb og ba meg starte på middagen, "fisken skal stekes i ovnen på 200 grader" sa hun. Jeg gikk inn på kjøkkenet, fant en hel fisk og stappa'n inn i ovnen som hun sa. Etter 30 min kom det et høyt smell fra ovnen, hele fisken hadde eksplodert! Jeg hadde jo ikke renset den..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 20. juli 2014 #318 Del Skrevet 20. juli 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
justmyself Skrevet 5. august 2014 #319 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Skulle lage popcorn til gjestene, så jeg satte den i microbølgovnen. Stresset som jeg var med å gjøre alt annet klart, hadde jeg satt på "timeren" på litt for mye, kan du si. Endte med at det begynte å lukte brent, og jeg fant en brennende/svidd popcornpakke i microbølgovnen. Jeg kastet popcornpakket i full fart ut av vinduet (var snø på den tiden) og microbølgovnen ble ødelagt. Det luktet hellerr ikke så delikat i huset etter hendelsen.. Endret 5. august 2014 av justmyself Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 5. august 2014 #320 Del Skrevet 5. august 2014 Da jeg bodde hjemme klarte jeg å legge et brukt nattbind i skittentøyskurven i stedet for søplekassa (de var rett ved siden av hverandre.) Moren min ble ikke så glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå