Gå til innhold

Ting du har vært dum nok til å gjøre!

Gjest happy_me

Anbefalte innlegg

Mye morsom lesing her ja :)

Har MANGE dårlige påfunn selv, men en gjenganger for min del er blandingen "alt for full, har lyst på pizza"

Nr. 1. Veldig sulten etter bytur og hadd kjøpt med meg pizza hjem og den gikk rett i ovnen, med papp og plastikk. Hva skjer med hjernen når den får alkohol?

Nr. 2. Nok en gang kjøpt med pizza hjem etter byen. Tydeligvis enda mer sulten denne gangen. Puttet like godt pizzaen i MICROEN og kjørte på. Da jeg våknet neste morgen fant jeg esken på kjøkkenbenken og det kom et svakt minne fra pizzastekingen fram. Åpnet microdøren - deig deig og atter deig! Anbefales ikke!

Nr. 3. Denne gangen hadde jeg fått til alt, pizzaen var i ovnen uten papp og plast. Men jeg sovnet fra den. Heldigvis kom samboern senere hjem fra byen enn meg - til ferdig stekt pizza. Bra for meg. Ellers hadde jeg kanskje ikke vært her i dag.

Burde vært alkolås på stekeovner også. Og ja! Jeg har slutter med varm nattmat;)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Fortsetter under...

På ungdomsskolen hadde vi mat og helse som et fag på skolen og jeg skulle bake! Jeg hadde ikke god tid på meg å bake ferdig det jeg skulle så når jeg skulle smelte smøret tok jeg margarin i et plaster litermål og satt det i mikrobølgeovnen og fortsatte med det andre jeg skulle. Ca 20 minutter senere kom jeg jo på at smøret er jo ferdig for lengst, og jeg hadde bare snurret på det "tidshjulet" på mikrobølgeovnen, så den stod jo bare å gikk å gikk! Jeg trykket på stopp og åpnet opp og der var smøret ferdig smelta, det samme var litermålet! Ups..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle overføre 10 000 til regninger over til mannen min sin konto (han er økonomi"sjefen" her), det var sent og jeg var trøtt og *vips* så hadde jeg overført alt til BSU`en...

Banken var heldigvis grei og overførte de dit de egentlig hørte hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jobbet i en stall for ca 8 år siden som lå rett ved et kjøpesenter. Det ene føllet klarte å stikke av, løp ut av stallen, ned grusveien og bort til kjøpesenteret. Jeg var selvfølgelig rask på foten og løp som jeg aldri har løpt før, nedover veien. Fløy rundt på parkeringsplassen etter det gærne føllet. Til slutt prøvde den å hoppe over gjerdet til innhegningen, gjerdet var av plast med to plastrør som går lodrett, type:

post-64945-0-15815200-1358125077_thumb.j

Føllet følte seg smart, og hoppet. Da klarte det selvfølgelig å hoppe mellom disse plastrøra, så det satt fast mellom de. Et dusin av mennesker sto å så på, og trafikken stoppa. (flaut for en 14 åring). Jeg må altså stå å dytte føllet i rumpa mens jeg sto å dro røra fra hverandre. (Fikk noen spark mens jeg holdt på). Føllet kom til slutt i gjennom, men kun fordi gjerdet ble ødelagt. Og vips - der var det tre hester til som løp rundt på parkeringsplassen. Var så stressa at jeg nesten fikk hjerteinfarkt :sur::kjefte:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på toget til jobb. Var veldig tidlig, og jeg var sinnsykt trøtt. La merke til at det var det var blitt is på vannet, så jeg sa til venninnen min: "se det er vann på havet!". Det var mange på toget som fikk seg en god latter. Jeg var bare altfor trøtt, og har lært at jeg ikke skal snakke så tidlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg ler meg ihjel! :)

Var en gang for lenge siden jeg lå i senga og kjeda meg, fikla med softgun, skøyt rett opp i taket, kula spratt tilbake, og jeg fikk den midt i fleisen like ved øyet.. Au

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen dager siden skulle jeg steke pizza. Hadde glemt å ta ut risten, så jeg bestemte meg for å bare legge bakepapiret inn etter ovnen ble varm. Det blåste i ovnen, som gjorde at bakepapiret fløy opp og rett inn i de varmetingene på toppen. Det tok fyr med en gang. Fikk så panikk at jeg bare ble stående og skrike, før jeg kom på at jeg nå bor alene. Dvs, ingen som kunne hjelpe meg. Da ble det fart i meg og slang det brennende bakepapiret i vasken. Men gråt litt alene etter det. Det var nesten slutten følte jeg.

Da jeg gikk på barneskolen var vi på skogstur ved en innsjø. Vi fikk IKKE lov til å bade. Men jeg er så glad i vann, så jeg fant en genial løsning på dette (trodde jeg). La meg på en liten fjellhylle over vannet og latet som om jeg sovnet og trillet ut i vannet... Mamma ble ikke blid når de ringte fra skolen...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i en av de større byene, og tidlig en morgen når jeg står mitt i folkemengen å venter på bussen så nyser jeg noe sykt. Problemt var bare at jeg delvis prøvde å holde nysen tilbake, noe som resulterer i en gigantisk fjert, nå hørte jeg på radio på full guffe, så jeg hørte jo aldri fjerten, men etter smerten i rumpen av den høytrykk fjerten vil jeg nesten tro den lagde bra med lyd. Ser rundt meg, 15-20 stk er helt stive i blikket. Jeg døde litt innvendig, gikk fra busstoppet og kom for sent på jobb :fise:

Endret av pratsom
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg liker denne tråden!

Skulle overføre 10 000 til regninger over til mannen min sin konto (han er økonomi"sjefen" her), det var sent og jeg var trøtt og *vips* så hadde jeg overført alt til BSU`en...

Banken var heldigvis grei og overførte de dit de egentlig hørte hjemme.

Men, penger i BSU blir jo ikke låst før over nyttår? Om jeg setter inn 10 000 på min BSU nå står jeg fritt til å ta de ut igjen med et enkelt tasteklikk innen 1. januar 2014, uten noen konsekvenser.

Var det andre regler før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg liker denne tråden!

Men, penger i BSU blir jo ikke låst før over nyttår? Om jeg setter inn 10 000 på min BSU nå står jeg fritt til å ta de ut igjen med et enkelt tasteklikk innen 1. januar 2014, uten noen konsekvenser.

Var det andre regler før?

Nei tuller du? det visste jeg ikke. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen dager siden skulle jeg steke pizza. Hadde glemt å ta ut risten, så jeg bestemte meg for å bare legge bakepapiret inn etter ovnen ble varm. Det blåste i ovnen, som gjorde at bakepapiret fløy opp og rett inn i de varmetingene på toppen. Det tok fyr med en gang. Fikk så panikk at jeg bare ble stående og skrike, før jeg kom på at jeg nå bor alene. Dvs, ingen som kunne hjelpe meg. Da ble det fart i meg og slang det brennende bakepapiret i vasken. Men gråt litt alene etter det. Det var nesten slutten følte jeg.

Haha, minner meg om en bekjent som kom hjem passelig drita og litt sulten. Han satt derfor inn en pizza i ovnen med varme på. Selvfølgelig greide han å sovne og våknet ikke engang da brannalarmen begynte å ule for fullt. Merkelig nok skjedde det ikke noe verre enn at pizzaen ble helt svart og uspiselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flirer så høyt jeg tør uten å vekke gubben*

Å når det ble snakk om han så kom jeg på en sak...

Vi hadde kjørt nærmer 50 mil, og oppdaget da at GPS`en ikke ladet. Jaja, det var bare å springe inn å kjøpe ny sikring, og skifte den.

Gubben skulle være smart og puttet fingeren inn i, den nå veldig OK, sigarettenneren...

Det er nå 4-5 år siden, men vi må nå flire litt av det forde(det samme må vi gjøre når vi husker at vi kjørte i nærmere 5 timer og kom oss noe sånt som 8 mil.... Uvær over fjellet:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sága Grotesque

Gudstjeneste en gang på ungdomsskolen; kompis kløp meg i låret og jeg hylte "SATAN I FAENS HELVETE!" før jeg slo løs på ham. Fikk ikke være med i kirka etter det. Kanskje like greit. :sjenert:

Skar opp halve hånden med brødkniv. Renset med antibac.

Prøvd å vokse leggene med superlim og tape.

Brukt oppvasksåpe i stedet for matolje for å lage eggerøre.

Slikke på isete jernstang. Det ville ikke vært så ille hadde det ikke vært for at jeg var 15.

Hørte noen si at det var varmt nok ute til å steke speilegg på bakken. Prøvde det. Igjen; jeg var 15.

Skulle besøke en venn på skolen hans; et sånt fancy bygg med glassvegger hvor samtlige elever i etasjen har utsyn til alt. Fikk øye på vennen min og gikk rett inn i glassveggen. Fikk applaus. :sjenert:

Ja, og så har jeg trykket på Stopp-knappen på rulletrappene midt i rushtiden bare for å se hva som skjedde. Securitas ble glade.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg ler meg ihjel! :)

Var en gang for lenge siden jeg lå i senga og kjeda meg, fikla med softgun, skøyt rett opp i taket, kula spratt tilbake, og jeg fikk den midt i fleisen like ved øyet.. Au

Den har jeg lightvarianten av. :fnise: Til mitt forsvar så var jeg 10-11 år og av en eller annen grunn sto jeg og kastet noen dartpiler opp i lufta. Tror jeg var fascinert over at de snudde og dalte med spissen ned. Dessverre har jeg aldri vært noen god kaster, så med ett sto en pil midt i skallen min. Jeg må ha vært litt av et syn med pila stående rett opp av håret. :ler: Røsket den løs og sluttet øyeblikkelig med den "sporten" og gikk over til å kaste pilene mot dartbrettet igjen....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blomkvisten

var i fest med mange nye og ukjente mennesker og fikk beskjed om å blåse ut to store kubbelys som hadde stått å brent i flere timer i vinduet før vi skulle ut på byen. jeg tenkte meg ikke om å tok å ga på med ett skikkelig stort blås og fikk all den flytende. røde stearinen i absolutt hele ansiktet.. SÅ flaut, jeg skrek og alle holdt på å le seg ihjel.. akkurat der og da skulle jeg ønske jeg bare kunne synke gjennom gulvet.. HAHAHA, morsomt å tenke tilbake på da.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lot min kjære kusine lure meg med ut på dansegulvet. Hun er rå til å danse, mens jeg er SUCKY. Jeg danset vel som en lobotomert ape forestiller jeg meg. Fikk da i det minste mange misunnelige blikk fra mennene ettersom min kusine er en veldig pen dame. Hahaha!

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Nei tuller du? det visste jeg ikke. Hehe.

jeg vurderte å skrive det som tonje skrev jeg også, men valgte å droppe det.

men det stemmer ihvertfall :)

Haha, minner meg om en bekjent som kom hjem passelig drita og litt sulten. Han satt derfor inn en pizza i ovnen med varme på. Selvfølgelig greide han å sovne og våknet ikke engang da brannalarmen begynte å ule for fullt. Merkelig nok skjedde det ikke noe verre enn at pizzaen ble helt svart og uspiselig.

heheee, denne her er jo litt morsom da (selvom jeg kjenner til ca 20 andre som har gjort akkuratt det samme)

men man skal være forsiktig altså! Plutselig så går det ikke bra.......

En bekjent av meg hadde vært på byn og kom hjem drita full... Tente seg opp en røyk og la seg på senga.

Sovet... Brann....vips, så levde ikke han lenger :sukk:

Det ble det mye avisskriverier om (for å advare nettopp dette med pizzasteking og sigarettrøyking etter byturer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på fest, og noen hadde puttet papir i et telys og tent på. En annen jente prøvde å blåse det ut, men flammene var for store. Vel, jeg helte ølen min over, som resulterte i at det eksploderte i ansiktet på denne stakkars jenten. Ble så sjokkert at jeg ikke klarte annet enn å le. Det gikk heldigvis fint, men hun manglet øyebryn en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bærte et tungt bord etter stolbeinet. Det var ikke smart, for bordbeinet løsna å smalt rett i panna mi :P

Blodet spruta, og jeg måtte til legen å sy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...