Lutetium 71 Skrevet 6. mars 2012 #161 Del Skrevet 6. mars 2012 Ikke meg, noen jeg kjenner. Han fikk den smarte ideen å koke pølser i vannkokeren. Ble veldig mektig tevann i ukesvis etterpå, for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 6. mars 2012 #162 Del Skrevet 6. mars 2012 Ikke meg, noen jeg kjenner. Han fikk den smarte ideen å koke pølser i vannkokeren. Ble veldig mektig tevann i ukesvis etterpå, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 7. mars 2012 #163 Del Skrevet 7. mars 2012 Kaktushistorien minner meg om en gang jeg prøvde å hoppe over ett strømgjerde. Lav så jeg er (155) nådde jeg akkurat ikke nedi med foten på utsiden av gjerdet og måtte hoppe med den foten som sto i bakken for å komme meg helt over. Dette gikk ikke så bra, så jeg dunket borti med innsiden av høyre lår. Jeg kvapp sånn av støtet at jeg hoppet tilbake og fikk støt på innsiden av venstre lår og hoppet så tilbake og fikk støt på venstre. Se for dere en liten dverg på 155 med bena nesten plantet på hver sin side av strømgjerdet og så hopper fra fot til fot mens hun får støt, flere ganger på rad. AU! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilo Skrevet 9. mars 2012 #164 Del Skrevet 9. mars 2012 Strømgjerdehistorien (lol) minner meg at det er lett å få støt når man skal fiske opp en sigarett fra brødristern med stålkniv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 9. mars 2012 #165 Del Skrevet 9. mars 2012 - Lurer på hva som skjer om jeg bitchslapper sjefen? FORTELL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 9. mars 2012 #166 Del Skrevet 9. mars 2012 jeg husker da vi var små. vi fant ut at vi skulle leke at jeg var en kalkun. så vi fant fram termometeret og stappet den inn i rompa mi husker det var vondt 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 9. mars 2012 #167 Del Skrevet 9. mars 2012 FORTELL! Jeg bitchslappet BEGGE sjefene og hadde det moro med konene. Ingen konsekvenser. Tror de frykter meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 9. mars 2012 #168 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Kjøpte meg en strikket pusegenser på Gina Tricot i fjor sommer. Gikk rundt i Bergen sentrum med den og et par jeansshorts, og fikk mange blikk fra gutter. Laaange blikk. Følte meg så fin! Gikk forbi en butikk med speil i vinduet, kikket på meg selv. Og holdt på å dø av skam. Genseren var gjennomsiktig. Og jeg gikk uten BH. Løp hjem med armene i kryss. Endret 9. mars 2012 av Silvermist 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 9. mars 2012 #169 Del Skrevet 9. mars 2012 For noen år siden hadde jeg en ødelagt negl på ene stortåen. Legen mente han måtte fjerne neglen og satte igang å bedøve tåen og forøvrig resten av foten. Etterpå plastret han på kryss og tvers og rundt om kring. Jeg kjente jo ingen verdens ting. Problemet var bare at til legen hadde jeg hatt på nike joggesko, som var akkurat passelige med null slingringsmonn. Når jeg så var ferdig tenkte jeg, tar i allefall på joggeskoen på den friske foten, men så fant lure meg ut at jeg kunne prøve å komme ned i skoen med den operete tåa og det gikk jo helt fint det, kjente jo ingenting. Vel hjemme og tok av skoene, oppdaget jeg at tåa var dradd bakover ned i skoen, og plasteret gjorde også sitt til at den holdt seg vrengt bakover.. Gjett hva jeg følte når bedøvelsen gikk ut av tåa og foten...aaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuu 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 9. mars 2012 #170 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg bitchslappet BEGGE sjefene og hadde det moro med konene.Ingen konsekvenser. Tror de frykter meg. ....Det... hva... HÆ?! I alle fall: min helt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhMickey Skrevet 9. mars 2012 #171 Del Skrevet 9. mars 2012 Sto på badet å sminket meg med mascaraen som vanlig. Når jeg var ferdig, kastet jeg den i toalettet, lukket lokket og skylte ned. Gikk inn på kjøkkenet før jeg plutselig bråstoppet og innså hva jeg nettopp hadde gjort. Trøtt på morningen? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sauen87 Skrevet 9. mars 2012 #172 Del Skrevet 9. mars 2012 Haha, svogeren min hadde en bra en i går. Vi var oppe hos ham på et spontant besøk, og hadde kjøpt med noe grandiosa for å ha noe enkelt å spise. Han satt på pizzaen for oss. Etter en stund begynte det å lukte veeeeldig svidd i leiligheten. Vi går ut og ser - og der har han jammen santen puttet både pizza og pizzakartong inn i ovnen... Hele leiligheten ble røyklagt når vi åpnet komfyren, og dører og vinduer måtte stå åpne i timesvis... Godt at det ikke tok fyr da, kunne blitt veldig farlig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romilo Skrevet 9. mars 2012 #173 Del Skrevet 9. mars 2012 Dette skjedde I GÅR.. flaut: Gikk rundt og lette etter mobilen min, jeg klikka heeelt fordi jeg hadde dårlig tid! Kjæresten min sier til meg: *Navnet mitt*.... Virkelig? Så ser han ned, og der står jeg med en boks og mobilen min i hånda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 9. mars 2012 #174 Del Skrevet 9. mars 2012 jeg husker da vi var små. vi fant ut at vi skulle leke at jeg var en kalkun. så vi fant fram termometeret og stappet den inn i rompa mi husker det var vondt HAHAHA. Unger ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 9. mars 2012 #175 Del Skrevet 9. mars 2012 Var på hytten med mamma og de i julen, det er tidlig på morgenen, og vi skulle handle. Vi går rundt på Kiwi når pappa spør meg: "Har vi plutselig to handelvogner nå?", og nikker mot vognen jeg går og med. "Ja." sier jeg. Og vandrer lykkelig videre. Legger etter hvert merke til to damer som dilter etter meg. Irriterende. "Unnskyld.....?" "Unnskyld?" sier hun en gang til. Jeg snur meg, litt irritert. "Ja??" sier jeg. Morgengretten. "Jeg tror du har tatt handlevognen vår?", sier damen. Det er akkurat som om jeg våkner, ser på vognen jeg har gått rundt og dratt på. Den er jo IKKE min. Der ligger vesken til damen, alle varene hennes, og jeg har ikke puttet noe oppi. Bare dratt den med rundt i butikken. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Mj# Skrevet 9. mars 2012 #176 Del Skrevet 9. mars 2012 jeg brukte et skjærebrett i plast som lokk her om dagen... det funket ikke så veldig bra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happy_me Skrevet 10. mars 2012 #177 Del Skrevet 10. mars 2012 En gang jeg var med en kompis på besøk hos noen andre venner satt jeg ved siden av han i sofaen, vi så film eller noe og jeg var veldig opptatt av å se film.. Plutselig så lukta han seg under armhulen og sa ¨åhr, armhulen min lukter¨.. Siden jeg var så veldig inni filmen oppfattet jeg heller ¨åh, armhulen min, lukt da¨.. Eller, jeg oppfattet det i hvertfall som at han ville ha meg til å lukte han under armen... Noe jeg gjorde.. Ikke spør meg HVORFOR jeg i det hele tatt gjorde det, var vel et resultat av at jeg var litt fjern.. Men da jeg luktet han under armen sa han bare ¨hva faen?¨ og begynte å le, og det gikk opp for meg hva jeg holdt på med og jeg brøt ut i latter jeg og å ble ganske flau.. hahaha, jeg døde nesten da jeg leste denne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happy_me Skrevet 13. mars 2012 #178 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg får dele en igjen selv da... Jeg skulle støvsuge hjemme, og orka ikke å rydde unna alt dill som lå ved siden av senga da jeg skulle støvsuge soverommet. Det var jo bare noen bøker osv. Så jeg bare dyttet det unna med støvsugeren der jeg for. Så sier det *FLOPP*. Jeg tenker selvfølgelig umiddelbart at jeg nok har støvsugd opp noe jeg ikke skulle ha gjort, og ganske riktig, når jeg åpnet og rota rundt oppi støvsugerposen så viste det seg at jeg hadde støvsugd opp sølvringen jeg hadde fått av kjæresten min. Jeg tar ringen og legger den på dyna. Så ser jeg at jeg ikke har redd senga enda den dagen, så jeg gjør det, før jeg fortsetter å støvsuge. *FLOPP* sier det igjen. Samme ring havnet nok en gang i støvsugerposen, da den hadde falt ned på gulvet igjen da jeg redde senga..... Veldig gøy å rote rundt i en halvfull støvsugerpose. Må si det kom noen mindre pene gloser ut av munnen min på det tidspunktet.. *vaske munnen sin med såpe* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elibo Skrevet 15. mars 2012 #179 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg knakk nesen i skyvedøren Jeg var 12 år og skulle rope katten inn. Det var kaldt ute derfor stakk jeg bare ansiktet ut av skyvedøra. Når jeg skulle lukke døren tok jeg litt for hardt i dermed knuste jeg nesen i dørkanten. Litt pinlig å gå rundt med gips og to blåveiser i en alder av 12. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 15. mars 2012 #180 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg knakk nesen i skyvedøren Jeg var 12 år og skulle rope katten inn. Det var kaldt ute derfor stakk jeg bare ansiktet ut av skyvedøra. Når jeg skulle lukke døren tok jeg litt for hardt i dermed knuste jeg nesen i dørkanten. Litt pinlig å gå rundt med gips og to blåveiser i en alder av 12. Auuu!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå