Fandenivoldsk Skrevet 27. februar 2012 #141 Del Skrevet 27. februar 2012 7 år: "Jeg lurer på om tunga mi fryser fast hvis jeg stikker den borti sida på frysedisken på Rimi?" Joda. Det var jo.. lurt. Endte med at en butikkansatt måtte få meg løs 18 år: "Jeg går fra grøten i noen sekunder, jeg. Det skjer sikkert ingenting." Det ble omelett den kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 27. februar 2012 #142 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg jobbet i en dyrebutikk, og skulle vaske gulvet. Jeg skulle helle salmiak oppi vaskebøtta, og klarte å sprute MASSE i trynet mitt! Jeg stod med øya under vannstrålen ganske lenge, kan du si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 27. februar 2012 #143 Del Skrevet 27. februar 2012 Gått bort for å klappe en svær dobermann i bånd utenfor en butikk. "Åh, så fin gutt..." *glefs* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 29. februar 2012 #144 Del Skrevet 29. februar 2012 Gått bort for å klappe en svær dobermann i bånd utenfor en butikk. "Åh, så fin gutt..." *glefs* Jeg gikk inn i en dyrebutikk, presterte å stikke fingeren inn i ett rottebur, hvor rotta bet meg En annen gang, nabokatta hadde fanget en lemen (ett lemen?en lemen? ble plutselig veldig forvirra ) Så jeg fikk tak i katta og plukket opp lemenet for å slippe den fri i skogen (vi bodde nær en skog da jeg var mindre) hvorpå lemenet biter meg når jeg setter den ned på bakken igjen. Gjett hvem som kom hjem hulkende og måtte en tur på legevakta for stivkrampe sprøyte? Var vel omkring 6-7 år gammel da x) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 29. februar 2012 #145 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg minnes e nyttårsaften mange år tilbake hvor jeg ville plassere et stjerneskudd i snøen og fant ut at det var en god ide å ta på selve gnisten. Hadde to svarte fingertupper i lang tid. Au. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 1. mars 2012 #146 Del Skrevet 1. mars 2012 "Hmmmmm.... den raketten slukket visst bare. Jeg tror jeg må gå bort til den for å se hva som er galt". Jepp, det var nyttårsaften, og jeg mistet nok et øyebryn den natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 2. mars 2012 #147 Del Skrevet 2. mars 2012 ååh nyttårsaften altså Jeg og noen venner av meg tente på en, var ei venninne av meg som aldri hadde fyrt opp raketter før, vi så ikke at hun ikke satt den i røret men heller deiset den hardt i kram snøen, fyrte den på å gikk unna.. Så så jeg røret, og siden dette var en ganske middels rakett så helt plutselig skriker jeg ut "HELV***** SPRING BAK BILEN!!!!!!!!" vi kom akkurat bak bilen eller på siden av den, plutselig eksploderte det, sånn rødt og hvitt og gult og grønt lyste på hele nabolaget Husker foreldrene vårs kom på framsida å bare "HELV*** ka e d dokker holl på me??"Vi bare eh Den satt fast... o.o" den var jo ikke så morsom da, heller kunne vært veldig farlig. En annen kompis av meg følte seg kjempe smart da han fyrte på en rakett inni bilen, han hadde tenkt å skyte han av i sentrum (han satt i baksetet...men han var full også..) Hvorpå han plutselig fant ut at han glemte å lukke opp vinduet -.- Gutta fikk fart på seg, istedet for å lukke opp døra å hive den ut, sprang alle ut av bilen å lot raketten eksplodere i baksetet -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 2. mars 2012 #148 Del Skrevet 2. mars 2012 På oppfordring fra en kompis skulle jeg spise en spiseskje med kakaopulvet. Tørt, jævlig og med hosting, harking og kakao ut over hele mg og kjøkkenet. Yay! MÅ sniffe i hjortetakksalt, hver jævla gang jeg skal bruke det. Klarte å gå fra nøkkelknippet min hengende fast i postkassen. Helt ok hadde det ikke vært for at jeg kom rett fra trening, gikk i tights og t-skjorte, var svett og det var smekklås på døren til postskuret. Var en kald og lang ventestundt før jeg fant noen som kunne låse opp for meg så jeg fikk komme meg inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happy_me Skrevet 5. mars 2012 #149 Del Skrevet 5. mars 2012 Ikke fortell meg at tråden min er i ferd med å dø???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 5. mars 2012 #150 Del Skrevet 5. mars 2012 Vi får dytte den opp igjen I dag var jeg dum nok til å prøve å varme opp utgått melk. Den så helt fin ut helt til den ble varm, da skilte den seg på sekunder og luktet surt og jævlig, for ikke å snakke om alle klumpene jeg måtte fjerne fra vasken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 6. mars 2012 #151 Del Skrevet 6. mars 2012 En gang jeg var med en kompis på besøk hos noen andre venner satt jeg ved siden av han i sofaen, vi så film eller noe og jeg var veldig opptatt av å se film.. Plutselig så lukta han seg under armhulen og sa ¨åhr, armhulen min lukter¨.. Siden jeg var så veldig inni filmen oppfattet jeg heller ¨åh, armhulen min, lukt da¨.. Eller, jeg oppfattet det i hvertfall som at han ville ha meg til å lukte han under armen... Noe jeg gjorde.. Ikke spør meg HVORFOR jeg i det hele tatt gjorde det, var vel et resultat av at jeg var litt fjern.. Men da jeg luktet han under armen sa han bare ¨hva faen?¨ og begynte å le, og det gikk opp for meg hva jeg holdt på med og jeg brøt ut i latter jeg og å ble ganske flau.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 6. mars 2012 #152 Del Skrevet 6. mars 2012 Vandret rundt en halv dag på en strand i Malaysia uten solbeskyttelse på, (i min naive tankegang trodde jeg det gikk bra,aldri blitt skikkelig solbrent før)men gjett om jeg ble det denne gangen...snakker fort om 3 gradsforbrenning her...de påfølgende 4-5 dagene ble tilbrakt inne på hotellrommet pga. at jeg fikk vondt av å være ute i varmen,(noe som er skikkelig artig når en er på ferie) Skjer ikke en gang til,nei... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sauen87 Skrevet 6. mars 2012 #153 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Hadde vært på labben og hatt noe stoffer i en porselenskål over en gassbrenner. Skulle rydde bort etterpå, og tenker ikke på at skålen selvsagt var svært varm. AU! Hadde svidde fingre i ukesvis etterpå... Endret 6. mars 2012 av sauen87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønnblomst Skrevet 6. mars 2012 #154 Del Skrevet 6. mars 2012 - Hmmmm, er denne varm? *ta på* - Politidamen blir sikkert kjempeglad for overraskelsesklem bakfra, av en to meter høy full idiot. - La oss demonstrere at vi er edru med å vinke til politiet. - Lurer på hva som skjer om jeg bitchslapper sjefen? - Det har vært et par ganger hvor jeg ikke klarer å bestemme meg for om det er glass foran meg, eller tom luft. Har dermed stått og veievet i den tomme luften, blant masse folk. - Venn av meg: "Au, jeg kuttet meg!" Meg: "Var det her du kuttet deg? ...." Edit: - Man har som regel en refleks som går på å ta i mot ting man velter. Denne refleksen bør ikke gjelde kaktuser. Tok i mot den. Kjente smerten. Hev den på den andre hånden i stedet. Faenskapen knuste mot gulvet og jeg var et piggsvin. - Ta ut ting i ovnen uten grytekluter er jeg også flink til. Hahaha. Den kaktusen minner meg om en historie hjemme. Ei av de minste søstrene mine og ei venninne lekte med kaktusen til ei av søstrene mine. Da de hørte henne komme, gjemte de den fort, og kom seg ut. På kvelden hørte vi et høyt skrik etterfulgt av gråt. Broren min kom og fortalte meg om kaktusen, og vi lo så mye at vi ikke kunne stå. De som hadde lagt kaktusen i senga hennes, hadde glemt det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønnblomst Skrevet 6. mars 2012 #155 Del Skrevet 6. mars 2012 Søstera mi og jeg pleide tisse på veien da vi var barn. Vi begynte med det etter at vi var med ei som fant på mye tull. En gang satt vi og tisset i en nedoverbakke, da en mann kom gående. Jeg sa til han at han ikke måtte gå i det, for vi hadde akkurat tisset her. Etterpå kjente jeg at jeg ble flau, og det var siste gangen jeg gjorde dette. Vi ble jo nesten busta :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 6. mars 2012 #156 Del Skrevet 6. mars 2012 Søstera mi og jeg pleide tisse på veien da vi var barn. Vi begynte med det etter at vi var med ei som fant på mye tull. En gang satt vi og tisset i en nedoverbakke, da en mann kom gående. Jeg sa til han at han ikke måtte gå i det, for vi hadde akkurat tisset her. Etterpå kjente jeg at jeg ble flau, og det var siste gangen jeg gjorde dette. Vi ble jo nesten busta :gjeiper: Åh huff, jeg tisset også ute da jeg var liten, men var ikke aktiv utetisser da, var bare når jeg måtte og ikke rakk å dra en plass det var do.. Husker også siste gangen jeg gjorde det, da var jeg på vei hjem, men måtte så fryktelig tisse, så jeg fant meg en busk og gikk bak den og trodde ingen skulle komme. Men joda, da jeg nesten var ferdig gikk mora til en jeg var med av og til forbi og sa at ¨man skal ikke tisse ute¨.. Ble også veldig flau så det var siste gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 6. mars 2012 #157 Del Skrevet 6. mars 2012 En dum ting jeg stadig gjør er å stole på folk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 6. mars 2012 #158 Del Skrevet 6. mars 2012 En dum ting jeg stadig gjør er å stole på folk. Det gjør jeg også, bruker egentlig veldig lang tid på å tørre å stole på folk, men alikevel viser det seg at det ikke har vært så lurt alikevel alltid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 6. mars 2012 #159 Del Skrevet 6. mars 2012 Tisse ute ja... Tror jeg var syv eller åtte (hadde to småsøsken som brukte bleier) og fikk det plutselig for meg at det hadde vært artig å finne ut hvordan det føltes å tisse på seg. Så da prøvde jeg like godt. Midt på terrassen hvor mamma var i ferd med å dekke bordet siden vi skulle ha gjester. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooria Skrevet 6. mars 2012 #160 Del Skrevet 6. mars 2012 Lokket til bensintanken på bilen min var frosset fast og var umulig å åpne, så jeg tenkte det var en god ide å bruke Visa-kortet til å brekke det opp... Flaut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå