Lutetium 71 Skrevet 23. februar 2012 #121 Del Skrevet 23. februar 2012 Min brøddeig ville ikke heve den heller, og den endte sine dager i en plastpose. Slengte posen på gulvet i gangen og skulle "bare" ett eller annet før jeg skulle ta den med ut. Og da var posen SPRENGT på ganggulvet, for DA begynte den selvfølgelig å heve!!!!! Jeg har sikkert en veldig enkel humor, men nå måtte jeg sannelig le litt her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 23. februar 2012 #122 Del Skrevet 23. februar 2012 Og jeg har også stått på mcdonalds og endelig er det min tur. Jeg har stått og sett å studert menyen lenge og bestemt meg for det jeg skal ha. Så spør tenåringen som ekspederer." ja hva blir det". En kvisete tenåring ser på meg og jeg sier "en kebab med alt på og medium pluss". Ja så vi dro derfra og kjøpte oss kebab vi 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happy_me Skrevet 24. februar 2012 #123 Del Skrevet 24. februar 2012 Og jeg har også stått på mcdonalds og endelig er det min tur. Jeg har stått og sett å studert menyen lenge og bestemt meg for det jeg skal ha. Så spør tenåringen som ekspederer." ja hva blir det". En kvisete tenåring ser på meg og jeg sier "en kebab med alt på og medium pluss". Ja så vi dro derfra og kjøpte oss kebab vi Hvilken kvisete tenåring snakka om kebab? Han som ekspederte? Skjønte ikke helt den her jeg Feel free to explain! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 24. februar 2012 #124 Del Skrevet 24. februar 2012 Hvilken kvisete tenåring snakka om kebab? Han som ekspederte? Skjønte ikke helt den her jeg Feel free to explain! Skjønte den ikke helt jeg heller, men trodde det bare var meg, så jeg ble flau og ville ikke spørre :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 24. februar 2012 #125 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg vet at jeg har gjort mye, men kommer ikke på så mye akkurat nå. Men den klassiske "ta på chilli, for så å klø i øynene" har jeg prestert å klare. Anbefales ikke. Dette gjorde jeg på en cafe jeg hadde vært på mange ganger så klarte på et vis å løpe i blinde til toalettet siden jeg visste hvor det var. Riste litago uten kork har jeg klart alt for mange ganger.. det samme med å putte vannflasker som ikke er skrudd igjen i vesken. Hurra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest döderlein Skrevet 24. februar 2012 #126 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg kuttet jalapeños, vasket hendene og ante fred og ingen fare. Litt etter gikk jeg på do for å skifte tampong, auu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 24. februar 2012 #127 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) En ganske nylig en: Jeg skulle ha middagsbesøk og brukte mange timer på koke en skikkelig god kraft på kjøttbein og grønnsaker som jeg skulle bruke til saus. Jeg var i rute med middagen, alt så bra ut og jeg skulle bare sile kraften og lage sausen, så var alt klart. Så jeg gjør som jeg pleier når jeg skal sile ting (pasta o.l.), setter dørslaget i vasken og heller oppi... Tok faktisk litt tid før jeg skjønte hva jeg hadde gjort, for jeg sto først og grublet over hva jeg egentlig hadde tenkt å bruke disse kokte beina og grønnsakene til. Jaja. Hadde heldigvis fond på flaske til sausen... Endret 24. februar 2012 av FruLuna 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. februar 2012 #128 Del Skrevet 24. februar 2012 Herlig tråd Tja, kan jo nevne noen.. - Ca 4 år: Stjålet en nabos gullklokke. En søt gammel dame som gråt sine tårer over at den var borte. Husker ikke annet enn at jeg tilstod og gråt like mye selv. - 4 år: Tenkte jeg sku være tøff.. Løp rundt i shorts og gummistøvler. Og tråkket oppi en STOR maurtue med hissige maur.. Kunne ikke se hudfargen min etterpå. - ca 10 år: Slikket på en chili.. ingen oppfordret meg. Jeg bare gjorde det. Og jeg visste ikke hva det var.. Er det vanlig å bare slikke på ting? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romilo Skrevet 24. februar 2012 #129 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg skulle lære en fugl å fly.... Trenger jeg si mer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 24. februar 2012 #130 Del Skrevet 24. februar 2012 Kom på ein til: Sat og strekte håret før eg skulle i 40 årsdag til stemora til han eg er saman med, (tidleg i fasen vel og merkje). Klødde skikkeleg på foten så bøyde meg ned med strekketanga i fanget. Vart eit skrik og eit stygt rødt merke i kinnet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 24. februar 2012 #131 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg som formulert meg litt feil ser jeg. Den kvisete tenåringen var han som ekspederte og just jeg og min samboer som dro derfra og kjøpte kebab. Ja det var flaut men jaja hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliine Skrevet 24. februar 2012 #132 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Jeg liker å slippe en fjert akkurat idet jeg forlater heisen, slik at de som står igjen ikke har annet valg enn å sniffe litt på den - noen etasjer opp eller ned EDIT- kvinneguiden-rape - men den var jo søt,Sofia,- så jeg lar den stå Hehe Endret 24. februar 2012 av Eliine 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 25. februar 2012 #133 Del Skrevet 25. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 25. februar 2012 #134 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg kuttet jalapeños, vasket hendene og ante fred og ingen fare. Litt etter gikk jeg på do for å skifte tampong, auu! Uff, har gjort noe lignende. Hadde kuttet opp chilli til mat, senere fant jeg ut at jeg skulle ha en hyrdestund med meg selv. Vondt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Normalfordeling Skrevet 25. februar 2012 #135 Del Skrevet 25. februar 2012 At Brownies fra Toro skal stekes i langpanne, vet jeg. At det ikke betyr stor langpanne vet jeg nå veldig godt. *spadde opp syltynn brownies med ostehøvelen.* Smakte godt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 25. februar 2012 #136 Del Skrevet 25. februar 2012 Var ikke så gamle jenta da jeg og noen venninner skulle lage sjokoladekake alene, uten foreldre til stede. Vi kjøpte inn det vi trengte, men fant ikke bakepulver. Smarte meg tenkte at, jaja det spiller jo ingen rolle! Kunne ikke skjønne hvorfor kaka bare ble 1 cm høy... Kommer sikkert på flere etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 25. februar 2012 #137 Del Skrevet 25. februar 2012 Uff, har gjort noe lignende. Hadde kuttet opp chilli til mat, senere fant jeg ut at jeg skulle ha en hyrdestund med meg selv. Vondt! Haha. Har gjort noe lignende bare at jeg har gnidd meg i øynene istedet:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 25. februar 2012 #138 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Da jeg var 10år så syntes jeg og min yngre søster at det ville være spennende å leke med fyrstikker. Vi tente på gress i kanten av en åker og tråkket på det for å slukke. Gjorde det et par ganger inntil det begynte å brenne skikkelig. Var nesten så vi ikke greide å slukke det. Vi ble ganske redde og lekte aldri med fyrstikker igjen. Jeg er glad det ikke gikk skikkelig galt. Det var en skikkelig idiotisk ting å gjøre. Huff. En litt mindre alvorlig ting var da vi tegnet med fyllepenn direkte på soveromsveggen. Muttern ble ikke spesielt blid over den. Det er små menn med peniser som ramler ned trapper på veggen den dag i dag Endret 25. februar 2012 av Armitage 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 27. februar 2012 #139 Del Skrevet 27. februar 2012 - ca 10 år: Slikket på en chili.. ingen oppfordret meg. Jeg bare gjorde det. Og jeg visste ikke hva det var.. Er det vanlig å bare slikke på ting? hihi Jeg var omtrent 4år da jeg slikket på vedovnen...Det var fyr i den.. Tok meg 1 time, før jeg slikket på den på nytt...BARE for å sjekke om det gjorde like vondt x) Ca 9-10 år gammel, var vinter, veldig kaldt.. Jeg lurte på hva som skjedde om jeg slikket på lyktestolpen >.< Heldigvis var det rett ved huset vårt, hadde vel stått der i omtrent 10-15 min å hylt å grått etter hjelp Min kjære mamma fikk meg løs, tror du ikke jeg gikk bort til den andre lyktestolpen bare for å sjekke om det skjedde det samme? xD *plystre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 27. februar 2012 #140 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) (...)BARE for å sjekke om det gjorde like vondt x) (...) bare for å sjekke om det skjedde det samme? xD *plystre* Hahaha Er det mulig? Hørtes forøvrig ut som din mor hadde en håndfull Endret 27. februar 2012 av Ixnay 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå