RockyRose Skrevet 9. februar 2012 #101 Del Skrevet 9. februar 2012 Ein gong snudde eg meg etter ein meget flott kar, og gjekk rett i glasdøra og endte på rumpa midt i eit senter. Flaut! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 9. februar 2012 #102 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Gikk etter min kusine på kjøpesenteret en gang. Ble oppriktig fornærmet og kjempesint for at ho ikke snudde seg selvom jeg ropte tydelig mange ganger. Som den snille kusinen jeg er, tok jeg kraftig tak i henne bakfra, snudde henne mot meg, lot øynene våre møtes og nærmest ropte fornærmet ''Hvem tror du at du er, Siri?!'' Etter den dagen har jeg ikke hatt noe til overs for menn med lang, blondt hår. Spesielt ikke om han heter Fredrik (hvis du leser dette Fredrik, vil jeg si unnskyld selvom mange år har gått.) Endret 9. februar 2012 av yes2yes 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happy_me Skrevet 10. februar 2012 #103 Del Skrevet 10. februar 2012 Gikk etter min kusine på kjøpesenteret en gang. Ble oppriktig fornærmet og kjempesint for at ho ikke snudde seg selvom jeg ropte tydelig mange ganger. Som den snille kusinen jeg er, tok jeg kraftig tak i henne bakfra, snudde henne mot meg, lot øynene våre møtes og nærmest ropte fornærmet ''Hvem tror du at du er, Siri?!'' Etter den dagen har jeg ikke hatt noe til overs for menn med lang, blondt hår. Spesielt ikke om han heter Fredrik (hvis du leser dette Fredrik, vil jeg si unnskyld selvom mange år har gått.) haha, kom på en da jeg leste denne! Jeg og ei venninne gikk rundt inne på en matbutikk og sosa bort storefri.. (vi gikk på videregående skole), og vi stod ved dvd-hylla og så på filmer begge to (trodde jeg), og jeg snakker og snakker i det vide og brede om en film jeg likte supergodt, og som jeg ikke klarte å se lenger fordi den minnet meg om en fyr jeg var sammen med en gang. Jeg la ut om mange detaljer og pinlige fakta.. jeg begynner etterhvert å synes at venninna mi var veldig uinteressert, siden hun ikke svarte eller noe. Da jeg så til siden, så sto ikke venninna mi der... men en godt voksen dame, som så på meg med store, bekymrede øyne. Åh, oioi! var det eneste jeg fikk sagt, før bena mine skyndte meg ut av butikken. Flaut... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 10. februar 2012 #104 Del Skrevet 10. februar 2012 haha, kom på en da jeg leste denne! Jeg og ei venninne gikk rundt inne på en matbutikk og sosa bort storefri.. (vi gikk på videregående skole), og vi stod ved dvd-hylla og så på filmer begge to (trodde jeg), og jeg snakker og snakker i det vide og brede om en film jeg likte supergodt, og som jeg ikke klarte å se lenger fordi den minnet meg om en fyr jeg var sammen med en gang. Jeg la ut om mange detaljer og pinlige fakta.. jeg begynner etterhvert å synes at venninna mi var veldig uinteressert, siden hun ikke svarte eller noe. Da jeg så til siden, så sto ikke venninna mi der... men en godt voksen dame, som så på meg med store, bekymrede øyne. Åh, oioi! var det eneste jeg fikk sagt, før bena mine skyndte meg ut av butikken. Flaut... Husker den gang jeg gikk på en utstilling for lokale og importerte nøtter, og lette febrilsk etter min kjære favoritt. Lette i det vide og fjerne, før jeg ga opp og hadde nogenlunde denne samtalen med sjefen for utstillingen: -Unnskyld, men utstillingen er vel ikke komplett? Dere mangler faktisk min yndling. -Åh, virkelig? Hvilken nøtt er det snakk om? -Krokan-nøtten. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happy_me Skrevet 10. februar 2012 #105 Del Skrevet 10. februar 2012 Husker den gang jeg gikk på en utstilling for lokale og importerte nøtter, og lette febrilsk etter min kjære favoritt. Lette i det vide og fjerne, før jeg ga opp og hadde nogenlunde denne samtalen med sjefen for utstillingen: -Unnskyld, men utstillingen er vel ikke komplett? Dere mangler faktisk min yndling. -Åh, virkelig? Hvilken nøtt er det snakk om? -Krokan-nøtten. ahahahahah! fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happy_me Skrevet 13. februar 2012 #106 Del Skrevet 13. februar 2012 Kom igjen da folkens bidra til at denne tråden blir lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 13. februar 2012 #107 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) - Hmmmm, er denne varm? *ta på* - Politidamen blir sikkert kjempeglad for overraskelsesklem bakfra, av en to meter høy full idiot. - La oss demonstrere at vi er edru med å vinke til politiet. - Lurer på hva som skjer om jeg bitchslapper sjefen? - Det har vært et par ganger hvor jeg ikke klarer å bestemme meg for om det er glass foran meg, eller tom luft. Har dermed stått og veievet i den tomme luften, blant masse folk. - Venn av meg: "Au, jeg kuttet meg!" Meg: "Var det her du kuttet deg? ...." Edit: - Man har som regel en refleks som går på å ta i mot ting man velter. Denne refleksen bør ikke gjelde kaktuser. Tok i mot den. Kjente smerten. Hev den på den andre hånden i stedet. Faenskapen knuste mot gulvet og jeg var et piggsvin. - Ta ut ting i ovnen uten grytekluter er jeg også flink til. Endret 13. februar 2012 av Katten. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 13. februar 2012 #108 Del Skrevet 13. februar 2012 Skulle steke kjøttdeig en gang. Varmet smør i stekepannen og heiv en relativt frossen kjøttdeig oppi. Dette var av de der pølsetypene. Skulle mose den med stekespaden, men den var hard og glapp mot kanten av stekepannen, retning meg. Dette resulterte i at den skjøv det varme smøret opp kanten av pannen, og rett i fleisen på meg. Fikk store sår overalt i ansiktet, og trodde jeg fikk varig men. Det gjorde jeg heldigvis ikke. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 13. februar 2012 #109 Del Skrevet 13. februar 2012 Var på tur med et par kompiser i Danmark, og kom over et av de gamle, gode strømførende gjerdene. Vi var litt pissatrengte etter en pubtur, og kompisen min sa: "Tør du...?" Det er igrunn mye av det dummeste jeg har gjort som har begynt med de to ordene der... Kameratgjengen min har en fantastisk til å egge hverandre med "Du er ikke mann om du ikke..." Satan så mye drit de ordene har produsert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 13. februar 2012 #110 Del Skrevet 13. februar 2012 Kameratgjengen min har en fantastisk til å egge hverandre med "Du er ikke mann om du ikke..." Satan så mye drit de ordene har produsert. Mannfolk ass 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 13. februar 2012 #111 Del Skrevet 13. februar 2012 Satt varmeovnen min mot bordet.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 13. februar 2012 #112 Del Skrevet 13. februar 2012 -Blåse oppi hockey pulver boksen .. flere ganger.. Noe lignende har jeg også gjort. Dagen derpå en snopelørdag sammen med kjæresten. Jeg fikk lyst på litt snop og drar frem en avrundet liten skål som det hadde vært hockeypulver i: Jeg: Det er tomt for hockeypulver jo, bare litt støv på kantene. *ser nedi bollen lenge* Kjæresten: åh? Jeg fortsetter å se nedi bollen, og blåser (?!) nedi bollen med støv. Hva skjer? Jo, masse syrlig støv i øynene. Ble meg et lite rabalder og masse latter fra kjæresten og meg etterhvert. Jeg zona visst litt ut da jeg kikka nedi bollen, hvorfor skulle jeg liksom blåse nedi der med bollen ikke langt fra ansiktet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jerod Skrevet 13. februar 2012 #113 Del Skrevet 13. februar 2012 Var å skulle bestille meg mat på en takeaway sjappe som nettopp hadde åpnet, så tok de ikke bankkort. Så da spurte jeg; Går det an å ta ut penger da? HAHA, tru jeg følte meg bra dum! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 13. februar 2012 #114 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg satte himmel og jord i bevegelse for å få mamma til å snu bilen og kjøre tilbake til den hesten jeg så tydelig hadde sett stå og føde.. Jepp...det var ikke ei hoppe og det som hang ned under hesten var ikke benet til et føll 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 13. februar 2012 #115 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg satte himmel og jord i bevegelse for å få mamma til å snu bilen og kjøre tilbake til den hesten jeg så tydelig hadde sett stå og føde.. Jepp...det var ikke ei hoppe og det som hang ned under hesten var ikke benet til et føll 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullamore Dew Skrevet 13. februar 2012 #116 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg satte himmel og jord i bevegelse for å få mamma til å snu bilen og kjøre tilbake til den hesten jeg så tydelig hadde sett stå og føde.. Jepp...det var ikke ei hoppe og det som hang ned under hesten var ikke benet til et føll Jeg rister av latter, trådens beste innlegg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøydokke Anna Skrevet 14. februar 2012 #117 Del Skrevet 14. februar 2012 Spiste du pizzaen? Hahahaha Stod glatt over gitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lancelot Skrevet 14. februar 2012 #118 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Når jeg var rundt 6 år hadde jeg så lyst til å kunne fly, så jeg fant frem vinger fra skapet (plastpose) og plasserte meg oppe på garasjetaket med plastposen høy hevet over hodet, slik at jeg fikk mest mulig luft under vingene. Tok sats og hoppet! Jeg fløy ikke nei, landet veldig raskt på bakken. Ingen fysiske skader kun en bristet selvtillit. Voksen alder, men dumskapen ser ut til å eskalere: Jeg skulle bake kake og trengte romtemperert smør til å vispe, det hadde jeg ikke, så hvorfor ikke slenge det en rask tur inni microen? Joda, heiv smøret rett i microen uten å ta av folien... Det tok akkurat to sekunder før det eksploderte i et flammehav, med røyk og skremmende lydeffekter. Jeg ble så forskrekket at jeg skrudde av microen og sto noen sekunder med kraftig hjertebank å lurte på om hele microen kom til å gå i lufta. Jeg dristet meg til å åpne, og for et syn! Fikk vasket microen og den fungerer enda. Skulle gå søndagstur og fikk det for meg at jeg skulle gå en annen rute enn tidligere. Så et stort jorde, med en sti ganske langt oppe i heia, så hvorfor ikke krysse rett over slik at jeg kom meg til stien der oppe? Jordet viste seg raskt å være myr, men det stoppet ikke meg, dette måtte da være raskeste vei. Myra ble våtere og våtere for hvert skritt, da plutselig sa det *plopp* Der sto jeg med vann til halsen, og med en arm som tviholdt i en tynn pinne som kunne ryke når som helst. Det første som slo meg var: "Hva hadde Bear Grylls gjort nå?" Jeg rev av meg jakken, våt jakke kunne dra meg lengre ned. Jeg slet med å puste i det iskalde vannet, og hev meg rundt i vannet, kastet jakken opp på land, mens jeg prøvde å finne noe bedre å gripe tak i. Tok tak i noen gresstuster som jeg kunne åle meg opp etter. Etter å ha takket både Bear Grylls og høyere makter mens jeg lå der, så fant jeg fort ut at jeg burde avslutte søndagsturen her og nå, så jeg løp klissvåt tilbake hjem før noen fikk sett meg. Tror jeg holder resten av min dumskap for meg selv Endret 14. februar 2012 av Lancelot 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Guro Skrevet 20. februar 2012 #119 Del Skrevet 20. februar 2012 Skulle lage bollar ein gang og denna deiga heva no aldri, til tross for at eg sette gloheitt vatn nedi vasken slik at da dampa oppunder bollen, eg kasta til slutt heile deiga! Ein times tid seinare når eg skulle kaste noko såg eg at på eit mirakuløst vis hadde deiga heva, oppi det våtorganiske avfallet! Gubben lo so han grein!! :gjeiper: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 23. februar 2012 #120 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg faller ofte mens jeg går oppover trappen her i huset. Og tidlige morgenen så hender det at jeg går på veggene. Ja da nå virket jeg jo veldig intelligent. Hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå