Gjest happy_me Skrevet 4. februar 2012 #61 Del Skrevet 4. februar 2012 For å si det slik, det var ikke så vanlig med kameratelefoner og facebook den gang, og HELDIGVIS for det Det er ikke alltid det er positivt med denne nye teknologien nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 5. februar 2012 #62 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg.. Husker engang etter å ha bakt boller, så skulle jeg sette hvetemelen på plass, men jeg giddet ikke å hente stol for å legge den i øverste hylle, så jeg åpner skapet, også står jeg på tå for å prøve å legge melet opp på hylla. Det som skjedde var heller at jeg mistet taket, også gikk den i hodet på meg.. jeg hadde mel over hele meg, mel over golvet, så og si overalt. Men det var ikke det værste..heller mel og vann...og når jeg skulle i dusjen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 5. februar 2012 #63 Del Skrevet 5. februar 2012 Mye artig lesing her ja Jeg jobber endel netter og generelt lange dager, det medfører sine merkelige hendelser. -Pusse tenner i barberskum -Brødskiver med sjokoladepålegg og ketsjup -Kjøre 10 mil feil vei etter endt skift Og mye annet som er for dumt til å nevne... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 5. februar 2012 #64 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Jeg klatret fra en balkong til et annet i 6-etasje i Mexico. Aner fremdeles ikke hvorfor jeg gjorde det. Det var i hvert fall et ufattelig dumt stunt av meg som kunne endt fatalt. Endret 8. februar 2012 av Pene sko... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollocks Skrevet 5. februar 2012 #65 Del Skrevet 5. februar 2012 Oh, en annen dum ting jeg gjorde var da jeg skulle mikse krem til en kake. Med miksmasteren i full sving, begynte det å klø i bakhodet. Av ren automatikk tok jeg hånda med miksmasteren i (for den andre hånda var opptatt med å holde bollen) i bakhodet... Resultatet var vel så og si grusomt. En svær, gedigen flekk med hår ble revet av. Det gjorde utrolig nok ikke vondt, men det var jævlig surt å måtte vente på at det skulle vokse ut igjen. Men jeg ble iallefall badass på ungdomsskolen, siden jeg fikk lov til å ha lua på i timen. Jeg gjorde også dreadlocks en gang. Det varte i fem dager. Jeg klarte å gre ut noen, men en god del måtte klippes av. Ikke pent... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 5. februar 2012 #66 Del Skrevet 5. februar 2012 Åpnet vinduet på bilen til pappa før vi skulle inn i vaskehallen. Han sa jo at jeg måtte sjekke at vinduet var oppe... Pappa var veldig lite fornøyd etterpå og vi måtte sitte på noen redningvester som vi hadde bak i bagasjerommet for å ikke bli våte Glemte takluka på bilen rett før skikkelig regnskur over natta = svømmebasseng 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madelene1 Skrevet 5. februar 2012 #67 Del Skrevet 5. februar 2012 åh, jeg kom på en til: prøve å tenne en røyk når håret henger foran ansiktet..... *poff* Det har jeg også gjort et par ganger. utrolig irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 5. februar 2012 #68 Del Skrevet 5. februar 2012 Denne er kona sin da. Hun fikk en gang for seg, klokka halv 4 om natta (fullt edru) at hun skulle lage hjemmelaga potetgull. Litt for mye olje i en litt for liten gryte blir gjerne søl. Og olje sølt på en varm komfyrplate betyr flammer! Lokket til gryta var for liten til å ta flammene, men heldigvis var jeg rask med å finne boksen med brannslukningspulver, og fikk avverga katastrofe. Det ble litt av en vaskejobb etterpå, og vi måtte lufte med alle vinduer og dører. Men heller vaske brannslukningspulver enn aske. Og heretter holder vi oss til kjøpepotetgull 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussilago_2 Skrevet 5. februar 2012 #69 Del Skrevet 5. februar 2012 puttet grillet kylling i folieposen (den de blir kjøpt i) inn i mikrobølgeovnen, det tok fyr gitt... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 5. februar 2012 #70 Del Skrevet 5. februar 2012 Da jeg var liten hadde jeg en uisolert dukkestue. På vinteren ble det gjerne is på div. kjøkkenutstyr. Dette skjedde blant annet med en kaffeskål, og jeg ville få vekk isen ved å prøve å hakke skåla i vinduet på døra. Du kan jo si at den ruta knuste 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 5. februar 2012 #71 Del Skrevet 5. februar 2012 Kom på mer: Var for et par månedder siden på utenlandstur. I den anledning var vi på en restaurant. Jeg måtte på toalettet når jeg var ferdig så skulle jeg vaske hender. Det var kø på toalettet så det stod folk rundt vaskene og ventet på å få gått på do slik at jeg fikk tilskuere til at jeg ikke fikk på vannkrana. Så ut som sånn elektrisk og jeg veiva og veiva hendene under vasken, trykket og dro og gjorde alt jeg kunne komme på. Folk tittet og tittet. Jeg forsøkte vasken på siden, ingenting hjalp.. Til slutt oppdaget jeg at det var pedaler på gulvet jeg skulle tråkke på. Jadda.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 5. februar 2012 #72 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg skulle bake rundstykker, og kjøpte en av disse kaldheving-posene som finnes i butikkene nå. Deigen skal heves i kjøleskapet, og kan heves hele natta. Veldig greit i grunn. Morgenen etter åpner jeg kjøleskapet, og det er deig overalt!!! Hva har skjedd? Joda, jeg har ikke lest nøye nok på pakken. Istedenfor 1/2 pakke gjær, hadde jeg i en hel pakke. Ble veldig gode rundstykker altså, men også mye ekstraarbeid! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 5. februar 2012 #73 Del Skrevet 5. februar 2012 Istedenfor 1/2 pakke gjær, hadde jeg i en hel pakke. Hahaha Gjorde noe liknende første gang jeg skulle lage en BLT-sandwich. Istedenfor ett fedd hvitløk, brukte jeg en hel hvitløk fordelt på 2 sandwhicher. Lukta hvitløk av meg i mange dager etterpå.^^ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest On Topic Skrevet 5. februar 2012 #74 Del Skrevet 5. februar 2012 Fann ut at eg skulle vaske såpedispenseren så heiv den like gjerne i oppvaskmaskina. Var tydeligvis litt såperester igjen i den for da eg kom ut på kjøkkenet så var det skumparty. Venta selvfølgelig middagsgjester som selvfølgelig knakk i latter når dei såg eit hav av skum som flomma ut av oppvaskmaskina. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 5. februar 2012 #75 Del Skrevet 5. februar 2012 Fann ut at eg skulle vaske såpedispenseren så heiv den like gjerne i oppvaskmaskina. Var tydeligvis litt såperester igjen i den for da eg kom ut på kjøkkenet så var det skumparty. Venta selvfølgelig middagsgjester som selvfølgelig knakk i latter når dei såg eit hav av skum som flomma ut av oppvaskmaskina. Hihi, skumparty 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 6. februar 2012 #76 Del Skrevet 6. februar 2012 Denne er kona sin da. Hun fikk en gang for seg, klokka halv 4 om natta (fullt edru) at hun skulle lage hjemmelaga potetgull. Litt for mye olje i en litt for liten gryte blir gjerne søl. Og olje sølt på en varm komfyrplate betyr flammer! Lokket til gryta var for liten til å ta flammene, men heldigvis var jeg rask med å finne boksen med brannslukningspulver, og fikk avverga katastrofe. Det ble litt av en vaskejobb etterpå, og vi måtte lufte med alle vinduer og dører. Men heller vaske brannslukningspulver enn aske. Og heretter holder vi oss til kjøpepotetgull Haha!! Tror kjøpepotetgull er bedre, ja! Denne minner meg om noe jeg gjorde. Skulle lage fiskepinner med saus, og satte sausen til koking og olje i stekepanna. Ovnen jeg hadde da var veldig treig, så jeg gikk inn i stua og begynte å klargjøre en video for noe jeg skulle ta opp (ja, det er en stund siden, hehe!). Så tenkte jeg "hmm, nå koker sikkert sausen" etter ti min eller noe. Jeg gikk inn på kjøkkenet og ble møtt av en halvmeter flamme rett opp fra stekepanna. Hadde glemt at jeg hadde tatt masse olje oppi og satt den på maks! Jeg tok panna av plata, og flammen sto like hissig opp. Jeg huska ikke hvor jeg hadde brannslukningsapparat, så jeg putta panna i vasken og skudde på vannet. Flammen føyk i været, traff underskapet, som heldigvis ikke tok fyr, og slukka med et gedigent smell. Så begynte røykvarsleren å hyle, og jeg måtte klatre på sofaen og røske ut batteriet for å få den til å holde kjeft. Så var det å lufte ut røyklukt. Mista matlytsta, gitt, så det ble ikke noe middag den dagen der.... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaltA Skrevet 6. februar 2012 #77 Del Skrevet 6. februar 2012 besmte meg å prøve å løpe med gassmaske. Ville løpe 3000meter, og klare det på 12 minutt ( som jeg gjør uten gassmaske). Jeg tenkte ikke på at du får SÅ lite luft inn, når filter er på plass, så ja... Lite luft, panikk pga det er lite luft, men jeg var sta! Så jeg skulle klare det. Hadde løpt en 1000 meter, så kolapset jeg -> av med gassmaske og slutt å vær en idiot tenkte jeg good times! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happy_me Skrevet 6. februar 2012 #78 Del Skrevet 6. februar 2012 besmte meg å prøve å løpe med gassmaske. Ville løpe 3000meter, og klare det på 12 minutt ( som jeg gjør uten gassmaske). Jeg tenkte ikke på at du får SÅ lite luft inn, når filter er på plass, så ja... Lite luft, panikk pga det er lite luft, men jeg var sta! Så jeg skulle klare det. Hadde løpt en 1000 meter, så kolapset jeg -> av med gassmaske og slutt å vær en idiot tenkte jeg good times! Får man ikke like mye oksygen gjennom en gassmaske som ellers? Det var nytt for meg, eller har vel ikke tenkt så mye på det kanskje Men du var nå jammen i god form om du sprang 3000 meter på 12 minutt. Når det gjelder meg selv så kollapset jeg vel etter sånn ca 1000meter (uten gassmaske på!), da jeg skulle prøve.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. februar 2012 #79 Del Skrevet 6. februar 2012 Men du var nå jammen i god form om du sprang 3000 meter på 12 minutt. Når det gjelder meg selv så kollapset jeg vel etter sånn ca 1000meter (uten gassmaske på!), da jeg skulle prøve.... Da hadde du ikke kommet igjennom nåløyet til militæret! Der er minstekravet 3km på 15min. Merker det er lenge siden nå, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 6. februar 2012 #80 Del Skrevet 6. februar 2012 Var på tur med et par kompiser i Danmark, og kom over et av de gamle, gode strømførende gjerdene. Vi var litt pissatrengte etter en pubtur, og kompisen min sa: "Tør du...?" Det er igrunn mye av det dummeste jeg har gjort som har begynt med de to ordene der... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå