Gå til innhold

Fråtser i sjokolade for dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, måtte bare få det ut. Ligger på rundt 53-54 kg til vanlig, har nå den siste mnd vært på rundt 55-56 pga sjokolade. Vil bare si at jeg koser meg, og spiser sunt utenom, vet at jeg greier å holde vekta når jeg trener regelmessig og har et sunt og godt kosthold. Alle som vil ha sjokolade: spist litt sjokolade. det er så godt for det indre, og gjør alt verdt det :) PS: litt vin også :) idag, igår, og iforgårs.... imorgen blir det stopp, for ei lita stund, blir jo litt kvalmende i lengda :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer. Jeg fråtser i trening og fysisk aktivitet for tiden, har kuttet snop helt, og har aldri vært i så god form som nå :)

• Liker 1
Skrevet

Hehe, måtte bare få det ut. Ligger på rundt 53-54 kg til vanlig, har nå den siste mnd vært på rundt 55-56 pga sjokolade. Vil bare si at jeg koser meg, og spiser sunt utenom, vet at jeg greier å holde vekta når jeg trener regelmessig og har et sunt og godt kosthold. Alle som vil ha sjokolade: spist litt sjokolade. det er så godt for det indre, og gjør alt verdt det :) PS: litt vin også :) idag, igår, og iforgårs.... imorgen blir det stopp, for ei lita stund, blir jo litt kvalmende i lengda :)

Balsam for min sjel er å se meg i speilet og elske det jeg ser:)

• Liker 1
Skrevet

Det gjør så inderlig godt for sjelen min å vite at det jeg putter i munnen faktisk er bra for kroppen min. For meg er det en helt ny følelse :)

Det er heller ikke så verst å vite at jeg har gått ned 10 kg bare ved å spise sunnere, blant annet kutte ut sjokoladen ;)

Skrevet

:5:

Liker det jeg hører! Det er lov å kose seg, spise sjokolade og drikke vin. De kiloene du har lagt på deg går du jo uansett fort ned når du dropper vinen og sjokoladen ;)

• Liker 1
Skrevet

Som den kloke nissen sa: Det er en tid for alt. :D

Skrevet

Det gjør så inderlig godt for sjelen min å vite at det jeg putter i munnen faktisk er bra for kroppen min. For meg er det en helt ny følelse :)

Det er heller ikke så verst å vite at jeg har gått ned 10 kg bare ved å spise sunnere, blant annet kutte ut sjokoladen ;)

Og jeg gikk ned 25 kg uten å kutte sjokolade, men ved å kutte ned og kose meg innimellom. Namnamnam :sjokolade:

• Liker 2
Skrevet

Og jeg gikk ned 25 kg uten å kutte sjokolade, men ved å kutte ned og kose meg innimellom. Namnamnam :sjokolade:

jeg gikk også ned på denne måten :D koser meg med det jeg vil :)

Skrevet

Det var akkurat dette jeg ville frem til, hvor godt det er å kunne kose seg litt. Jeg var 53 kg men så kom jula og tok meg og da gikk jeg opp 2 kg, men jeg var for tynn når jeg var 53 synsest jeg, så gjor meg selv en bjørnetjeneste :) hehe..spiser sunt og trener nesten hver dag selv. så jeg dyrker ikke sjokoladen i hverdagen, men ville bare lage en tråd for oss som er veldig flinke til vanlig, det er lov med litt kos.

• Liker 2
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet (endret)

Man BØR virkelig kose seg litt hver dag, ja! Men om man velger sjokolade, eller en annen form for belønnng får være opp til hver enkelt.

Jeg eier ikke selvkontroll, og kan bare hoppe og drite i å spise "litt" sjokolade hver dag. Så jeg spiser sjokolade på søndager, og belønner meg med sunn snacks på hverdager. Synes det er en fin strategi!

Endret av Kevlarsjäl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...