AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Bakpå popcornpakken så jeg at man kunne ta i litt cheddarost for å få litt annen smak. Dette synes jeg hørtes så godt ut at jeg har lyst å prøve det i helga. Men hvordan skal jeg egentlig gjøre det? Rive det og blande det i popcornet med en gang det er ferdig poppet? Blir det ikke sånne lange ostestrimler da, kan se for meg at det blir litt rart. Eller går det an å smule det opp på en måte sånn at det blir som et krydder? Noen som har prøvd?
Fjellreven Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Eller smelte det i kjele og helle over i tynn stråle. Tilsett litt melk, så får du en mer flytende konsistens. Rist på bollen med popcorn mens du gjør det, så får du dekket over mesteparten. Forresten så kjøpte jeg krydder for popcorn med mange forskjellige smaker da jeg bodde i USA. De selger det sikkert på nett også, om du skulle være interessert.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Eller smelte det i kjele og helle over i tynn stråle. Tilsett litt melk, så får du en mer flytende konsistens. Rist på bollen med popcorn mens du gjør det, så får du dekket over mesteparten. Forresten så kjøpte jeg krydder for popcorn med mange forskjellige smaker da jeg bodde i USA. De selger det sikkert på nett også, om du skulle være interessert. De selger det på MaxiMat på Nordby i Sverige
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 De selger det på meny også, og på kino.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå