Gå til innhold

Hanky Panky

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne kjøpe Hanky Panky undertøy fra utlandet med free shipping til Europa, men finner ingen nettbutikk som sender til Europa og samtidig har free shipping. Noen som vet om noen?

:lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er egentlig utrolig få nettbutikker som praktiserer gratis frakt, så det er ikke så lett å finne. Nå har ikke jeg noen stor kjennskap til merket, så vet ikke hvor mye kan eventuelt kan spare ved å kjøpe det utenlands, men jeg vet at nelly.com fører det. Men den siden er jo ikke utenlandsk, ikke har den gratis frakt heller, så lenge du ikke kjøper for over 600,- da.

Skrevet

Det er jo ingen som sender varene gratis! De har bare bakt portokostnadene inn i prisen på varene. De gir jo ikke bort penger, heller...

Skrevet

I Norge koster en truse 299 kroner, i utlandet (USA) koster de 140 kroner. Så mye å spare! Hvis jeg finner et sted med gratis frakt kan jeg bestille i flere omganger for å unngå tollavgiften :)

Mulig frakten er innbakt i prisen, men sparer uansett penger! ;)

Skrevet

Ryddet for spam

Kosemose, mod

Skrevet

I Norge koster en truse 299 kroner

Hvor i alle dager er det du kjøper truser hen?

Skrevet

Hvor i alle dager er det du kjøper truser hen?

Virkelig...? Hett tips, les hovedinnlegget!

Skrevet

Kjempe artig Nuppdupp! Som jeg ikke har gjort det…. Problemet er at de jeg har funnet når jeg søker på google ikke sender til Norge eller ikke har free shipping. Derfor spør jeg her….

Skrevet

Syns det er litt lettere å handle fra et nettsted hvis man skal kjøpe litt mye enn ebay, også er jeg svært lite dreven på ebay. Men shopbop ser ut til at kan være stedet! Men uansett takk for tipset begge to!! :)

Skrevet

Shopbop har frakt på 10 dollar hvis man handler under 100 dollar. Men uansett vil jeg spare 100 kroner pr forsendelse ved å bruke shopbop i stede for å handle i Norge:)

Skrevet (endret)

Shopbop har frakt på 10 dollar hvis man handler under 100 dollar. Men uansett vil jeg spare 100 kroner pr forsendelse ved å bruke shopbop i stede for å handle i Norge:)

..da fant jeg nettopp ut at hver gang jeg har handlet fra Shopbop har det vært for over 100 dollar.

Endret av Glynis
Skrevet

Tusen takk! Visste ikke at de solgte Hanky Panky på Asos! :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...