Gjest lolle Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Har naturlig medium til lys blondt hår, og farget håret mitt lys brunt rett før jul. Da anbefalte frisøren å bruke minicolor på håret, slik at ikke ettervekst ville bli så synlig. Var utrolig fornøyd med fargen og har bestemt meg for å fortsette med dette. Det som var synd var at fargen forsvant så fort, nå er det bare ca halvparten av fargen som er igjen i håret. Derfor syns jeg det ble ganske dyrt når det holdt så kort tid... Tenker å farge det om igjen nå, men hva er det lureste av meg å gjøre? Hørt noe om at dersom man tar minicolor flere runder så kan fargen "sette seg" mer i håret, slik at det er finere lenger. Er dette sant? Men hvis jeg farger det permanent så får jeg jo en stygg ettervekst i stedet som må farges om igjen stadig vekk...Der jeg går til frisør koster farging av ettervekst omtrent like mye som å farge hele håret!
Coco Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Har selv gått fra lys til mørk flere ganger med minicolor. Den første fargen vaskes fort ut, men de neste sitter i mye lenger. Har også erfaring med at minicolor sliter langt mindre på håret.
Gjest lolle Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Coco; Diskuterte nettopp dette med frisøren min, og hun sa at det kom helt an på hårkvaliteten om fargen kommer til å sitte lenge i eller ikke.Syns det blir litt vel dyrt dersom det forsvinner like fort denne gangen...Det var egentlig fint bare 2-3 uker, deretter forsvant det litt etter litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå