Gå til innhold

Barn med en som har hatt/blitt bedre fra ME/kronisk utmattelsessyndrom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått barn med en som har blitt betraktelig bedre fra ME. Jeg vet ikke helt om han er helt frisk, men formen er veldig mye bedre enn hva det var. Det jeg frykter litt er at med dårlig nattesøvn og en helt ny hverdag med mer stress er at han skal bli dårligere igjen. Jeg forsøker å legge til rette så godt jeg kan.

Er det noen som har barn med en som har blitt bedre fra ME/kronisk utmattelsessyndom som vil dele sin erfaring med meg? Jeg har en profil her på KG, men har ikke logget meg inn akkurat nå. Gi et lite vink så kan jeg sende PM hvis det passer for deg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har me og har fått barn:-) Var jo ikke nøyaktig den siden av erfaringen du ba om, men du er velkommen til å sende meg en om om du lurer på noe.

Skrevet

Jeg har me og har fått barn:-) Var jo ikke nøyaktig den siden av erfaringen du ba om, men du er velkommen til å sende meg en om om du lurer på noe.

TS her. Jeg tar gjerne imot erfaringer fra den siden også :) Sender deg en PM!

Skrevet

Jeg har ikke barn, men har ME. Veldig fint å høre at han er blitt bedre, og at du prøver å tilrettelegge. Det tror jeg er lurt uansett, egentlig. Bedre føre var, så helt sikkert lurt at dere har det litt i bakhodet og er obs på at han skal lytte til kroppen. Det er jo så mye bedre og lettere å forebygge med ME enn å "reparere" etterpå, selv om jeg skjønner at det ikke er bare-bare å tilrettelegge alt 100% når man har en liten smårolling.

Ønsker dere lykke til og håper at formen hans bare vil fortsette å stige! :) Og gratulerer med barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...