AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Hei! Bruker 75C i BH, men hva blir det i USA?? Noen som veit??
Gjest Spinell Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Google bra size converter, og du får treff i søkk og kav.
Suzy Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Hei! Bruker 75C i BH, men hva blir det i USA?? Noen som veit?? 30 = 65 32 = 70 34 = 75 36 = 80... and so on and so forth
meca Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 De har en bra size-converter på hjemmesiden sin. 75C er med andre ord en 34B
Suzy Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 De har en bra size-converter på hjemmesiden sin. 75C er med andre ord en 34B C blir vel ikke B???
Grønt blad Skrevet 3. februar 2012 #7 Skrevet 3. februar 2012 C blir vel ikke B??? Ifølge tabellen deres så blir C-en en B.
Suzy Skrevet 3. februar 2012 #8 Skrevet 3. februar 2012 Hmmm.. da blir jeg skeptisk til tabellen deres merker jeg, men hva vet jeg. Det er sikkert returrett
Tbag Skrevet 3. februar 2012 #9 Skrevet 3. februar 2012 C blir vel ikke B??? Jo. Utenlandske str. er annerledes, alt av undertøy fra usa (som jeg har vært borte i) er merket på den måten, med målene fra samme tabell, altså at c blir ->b. Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å tro på. VS sin tabell forteller deg bare det alle andre tabeller vil vise deg også, ingen grunn til å være skeptisk.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #10 Skrevet 3. februar 2012 C blir vel ikke B??? I England er 75B det samme som 34B, så det er ikke rart du er forvirret.
Suzy Skrevet 3. februar 2012 #11 Skrevet 3. februar 2012 Jo. Utenlandske str. er annerledes, alt av undertøy fra usa (som jeg har vært borte i) er merket på den måten, med målene fra samme tabell, altså at c blir ->b. Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å tro på. VS sin tabell forteller deg bare det alle andre tabeller vil vise deg også, ingen grunn til å være skeptisk. Ingen grunn til å være spydig heller.... Jeg har bodd i USA og handlet BH i USA og brukt div merker som er franske, skandinaviske og britiske og vet at det er noe forskjell på størrelsene - men jeg har stort sett opplevd at det er i de store størrelsene. Altså at de på midten (b,g og d) er mer eller mindre de samme.
Tbag Skrevet 3. februar 2012 #12 Skrevet 3. februar 2012 Ingen grunn til å være spydig heller.... Jeg har bodd i USA og handlet BH i USA og brukt div merker som er franske, skandinaviske og britiske og vet at det er noe forskjell på størrelsene - men jeg har stort sett opplevd at det er i de store størrelsene. Altså at de på midten (b,g og d) er mer eller mindre de samme. Beklager, det var faktisk ikke meningen, å virke spydig altså:-) Da har vi rett og slett bare forskjellige erfaringer. Men ut fra mine erfaringer er bla. VS sine str. helt "riktige", om det går an å si, altså at b i VS tilsvarer en c hos f.eks HM for å ta ett eksempel.
meca Skrevet 3. februar 2012 #13 Skrevet 3. februar 2012 Jeg bruker normalt 80F i Norge, og noen ganger 80E (men dette blir som regel bittelitt for lite). Jeg kjøpte BH'er på VS da jeg var i USA for fire uker siden, og da kjøpte jeg 36DD, som jeg følte passet greit. Noen av dem var bittelitt for små, akkurat som 80E ofte er i Norge, mens noen passet, slik de også kan gjøre i Norge. Ergo var converteren i hvert fall veldig treffende for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå