Gå til innhold

Gleder meg til ikveld!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror det var tv selskapet som sponset for å få alle rettigheter. Må si jeg er enig med dere som synes synd på Ryan. Han virker så jordnær og hun virket ganske overfladisk... Ikke engang i drømmene ville jeg hatt det så stort og dyrt, men det er meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
27 MIL!!!!!!!!!!!!????!!! :o  

What???Hvem sponser det? og hvorfor det????

jeg blir kvalm!!!! :kvalm:

Jeg tror jeg hadde grått hadde noen ville bruke 27 millioner på at jeg skulle gifte meg. Og jeg hadde faktisk ikke gått med på det - helt sant! Det er jo fullstendig meningsløst.

Trista er nydelig, men snakker med søt babystemme og er rimelig beregnende (virker det som iallefall).

De har sikkert måtte skrive under på at de ikke kan skille seg før det er gått en viss tid.

Skrevet

Synes dette var litt drøyt jeg da! Sikkert en drøm, hadde ikke hatt noe i mot det! Men kanskje litt voldsomt også....? Tror ikke man blir noe mer lykkelig av den grunn! Kanskje greit å holde beina litt plantet på jorda! Men for all del hadde jeg fått et bryllup til 27 millioner, hadde sikkert jeg tatt av litt også... :roll: Ønsker de i allefall lykke til!!

Ok, ordla meg kanskje litt uklart...men da jeg hørte at de hadde bryllup til 4mill dollar, holdt jeg på å dette av stolen - det går jo ikke an å bruke SÅ mye på et bryllup. Jeg mener, JEG hadde hatt problemer med å svi av 1mill på mitt eget - ville ikke endret mye mht mitt eget i alle fall. Men når jeg igår så hvor pengene tok veien - og vi har jo bare sett brøkdeler så langt - skjønner jeg at det koster flere millioner. MEn du har helt rett, Junibrud04, 28mill på et bryllup er jo bare hårreisende. Ikke blir de lykkeligere,og jeg tror man må miste litt fokus med så mye penger tilgjengelig til formålet..... :o

Skrevet

Mente ikke noe galt til deg altså, Christinamor! Jeg så detaljene selv i går og jeg visste de fikk sponset bryllupet! Men at det skulle bli så dyrt er jo helt vanvittig!4 millioner dollar-helt sykt spør du meg! Enig i det du sier, tror kanskje de mister litt fokus på hva som faktisk teller..Synes det blir litt anderledes med f.eks superstjerner som har så dyre bryllup, de har jo tjent pengene selv..Men at vanlige folk skal få sponset bryllupet bare for at en tv-stasjon skal få rettighetene til bryllupet ditt fordi du har deltatt i et show, blir litt vel fjernt for meg!! Tror jeg skulle hatt problemer med å svi av mer enn 1 million til bryllupet!! Men klart når man får sko med platina og diamanter, kongelige designer servis osv, så koster det flesk! Gud, så lykkelige de kommer til å bli :sprettoy:

Skrevet

Synes det ble alt for mye.

Stakkars Ryan.

Jeg hadde aldri noensinne ville hatt et sånt type bryllup, da vil jeg heller ha mitt økonomiske bryllup.

Jeg hadde aldri noensinne i mitt liv ville gått med diamanter og platinum på skoene mine, det er bare idiotisk i mine øyne.

Og det ble litt for mye rosa for min smak, selv om jeg og elsker rosa.

:D :D

Skrevet

Syns Trista er helt KRISE når hun begynner med den baby stemmen, som er helt forferdelig når voksne mennesker gjør. Syns det er ett myserium att Ryan er med på alt dette(virker så jordnær, etc.) mens Trista omtrent gjør alt dette bare får å bli kjendis!!Vet ikke hovr mange ganger hun kommenterte att hun syns det var så hyggelig med alle kjendisene hun hadde møtt i det siste...De er jo TOTALT forskjellige. Hadde jeg møtt Ryan ville jeg trodd Trista var en sånn dame han syns var helt latterlig....Nei, det er noe muffins her........Til og med vennene lurer jo....

Skrevet

Jeg fikk det ikke med meg, jeg... :cry:

...men det er reprise søndag kl. 15.50!! :D

Skrevet

jeg er klar for mer bridezilas jeg. Og annet bryllupstoff på tv!!

Skrevet

ja! det finns ikke noe bedre på tv om dagen enn bryllupsprogrammer/filmer!!!!!ELSKER DET!!!!Er nok litt bridezilla selv, for jeg tar alt opp på video............... :ler:

Skrevet
jeg er klar for mer bridezilas jeg. Og annet bryllupstoff på tv!!

Jeg også!!

Kunne jo ikke vært bedre timing, da!!! :ler:

Skrevet

Fikk litt angst av programmet, jeg. Synes det tok helt av da skodesigneren sa han skulle lage de dyreste brudeskoene ever med platina og diamanter. Når jeg ser sånt tenker jeg på alle de fattige og sultne menneskene rundt om i verden og lurer på hva man kunne ha gjort for noen av de med 4 mill dollar, f.eks....

Skrevet

Er så veldig amerikansk dette bryllupet..... :roll:

Jeg har lest en plass hvor Ryan sa at denne kjendis-statusen begynte å bli litt vel mye for han og at han lengtet etter en mer anonym tilværelse, mens Trista derimot stortrivdes i rampelyset. Sier ganske mye om forholdet deres.....lurer på om det holder?....

Skrevet

Trista er kjempeflott hun,- vaffal på utsia` ;-)

Synes programmet var morro å se på, men synes hun virket noe overfladisk og overkjørende. Greit nok at hun vil ha rosa som temafarge, ( hver sin smak :roll: ) men hun burde kanskje tenkt litt på hva Ryan ville og ? Synes mange slike tv/kjendisbruder har en tendens til å glorifisere alt og overkjøre alle andre enn seg selv og bryllupsplanleggeren...

Jeg hadde aldri i verden brukt så mye penger på en bryllupsfeiring.

Designersko ? Ja, takk,- om jeg hadde hatt råd. Men å spesialdesigne sko med eksklusiv og dyr pynt og kaste vilt rundt seg med penger, virker for meg helt fjernt! Skjønner at de blir sponsa ja!

Jeezz...

Men det er bra underholdning da :oops:

Skrevet

Tenkte at jeg måtte se dette selvom jeg ikke har fulgt med på ungkarskvinnnen før. Ble nesten litt sjokkert jeg! Helt enig med dere andre, galskap å bruke så mye penger på et bryllup... Men det verste var kommunikasjonen dem i mellom og hvordan Trista overkjørte Ryan fullstendig! De virket ikke særlig like nei. Toppen av kaka var de invitasjonene med rosa dukkeklær inni :o Da sa Ryan at han heller ville ringe og invitere vennene sine, det skjønner jeg godt... Nei, etterhvert ble jeg bare sittende og riste på hodet og le. mannen min derimot truet med å skru av tven for han syntes det var så ille :ler:

Skrevet
Enig med Jens! Har ikke mye til overs for Trista, synes hun virker så overfladisk og overkjørende. Måtte le da hun proklamerte at "I love pink!". Stakkars fyr!  :o  

Det funker greit som underholdningsprogram, men kan ikke si at jeg blir inspirert akkurat...

Helt enig :lol:

Jeg hadde død hvis jeg måtte ha gifta meg med den dama :hoho:

Skrevet

Hvilken kanal går neste del/programmet på?

Dag og kl?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...