Gå til innhold

Gleder meg til ikveld!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikveld begynner ett av tre programmer om Trista(fra unkarskvinne)og kjæresten sitt bryllup!!!!!!!Gleder meg til å se valg av kjole, sted etc......

Hurra!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Skal bort i kveld.

*springer bort for å sette på videospilleren* :ler:

Skrevet

Ja, dette må jeg få med meg! Det blir spennende å se, kanskje vi får noen tips...

Skrevet

Det gleder jeg meg til og, i kveld er tven bare min.

Må bare si at jeg er helt betatt av Ryan, synes han er helt nydelig, men sefølgelig ikke så nydelig som min kjære.

:D :D

Skrevet
Det gleder jeg meg til og' date=' i kveld er tven bare min.[/quote']

:enig:

Skrevet

Hurra!!!! Dette har jeg ventet på!!!! :D

Skrevet

Å! Kult! Noen som vet når det begynner?

*må rekke hjem til da!

Skrevet

Jeg også. :hoppe: Da blir det tid for kapring av TVen, drømming og masse tårer. (Snart tante rød, og da blir jeg overfølsom for romantiske greier...tårene spretter frem for ingenting):ler: Gleder meg! 20.30 begynner det, Amelie. :D

Skrevet

Fikk dere det med dere? Hva synes dere?

Jeg synes Trista er nyyydelig, hun blir sikkert pen brud uansett hvilken kjole hun velger. *sukk*

Skrevet

Jeg var selvsagt ikke hjemme men hvis det er to deler til får jeg antakelig med meg høydepunktet....

Skrevet

Hun er ganske fæl syns jeg. Stakkars Ryan som hater rosa!!!!! :ler:

Skrevet
kanskje vi får noen tips...

Her har du et tips: :ler:

Skrevet

Enig med Jens! Har ikke mye til overs for Trista, synes hun virker så overfladisk og overkjørende. Måtte le da hun proklamerte at "I love pink!". Stakkars fyr! :o

Det funker greit som underholdningsprogram, men kan ikke si at jeg blir inspirert akkurat...

Skrevet

Her har du et tips:

:blunke: Jeg skal jo ha rosa roser, men jeg kommer nok ikke til å ta av så voldsomt ellers når det gjelder rosa fargen!! Synes det ble litt VEL mye...

Skrevet

Jeg syns også synd på Ryan! Ok, så er ofte alle detaljene rundt et bryllupp mest viktig for jenta, men dette tok jo heeeelt av! Man er TO som gifter seg, og jeg syns at begge parter bør ha like mye å si mht planleggingen, i alle fall dersom man har mostridende meninger bør man inngå noen kompromisser!

Noen gutter blåser i hele greia, og ser at det som betyr noe er løftet man gir, og ikke alt "stashet" rundt, men det er tydelig at Ryan føler seg en smule overkjøt, syns jeg.

Og jeg ser jo nå at 4mill dollar for alt dette kanskje ikke er så overraskende - med spesialdesigna brudesko med platina og diamanter, utdrikkingslag i karibien for begge parter, fly inn alle venner til New York etc..... Og velge servise til mottagelsen? Selv husker ikke jeg hva slags servise vi spiste av, bare at maten var kjempegod og at det var supergodt med vin!

Nei, det blir spennende å se videre - de er i alle fall gift ennå!! :wink:

Skrevet
!Og jeg ser jo nå at 4mill dollar for alt dette kanskje ikke er så overraskende - med spesialdesigna brudesko med platina og diamanter, utdrikkingslag i karibien for begge parter, fly inn alle venner til New York etc..... Og velge servise til mottagelsen?

Synes dette var litt drøyt jeg da! Sikkert en drøm, hadde ikke hatt noe i mot det! Men kanskje litt voldsomt også....? Tror ikke man blir noe mer lykkelig av den grunn! Kanskje greit å holde beina litt plantet på jorda! Men for all del hadde jeg fått et bryllup til 27 millioner, hadde sikkert jeg tatt av litt også... :roll: Ønsker de i allefall lykke til!!

Skrevet

Ikke mye inspirasjon nei. Spurte sambo senere om ikke vi også kunne ha et rosa bryllup, han så bare dumt på meg :ler:

Skrevet

27 MIL!!!!!!!!!!!!????!!! :o

What???Hvem sponser det? og hvorfor det????

jeg blir kvalm!!!! :kvalm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...