Gå til innhold

Er det kun sex`en han vil ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For ca 2 mnd siden begynte jeg å skrive med en mann jeg traff på en datingside på nettet.Vi har begge vært single utenom halv seriøse datinger, i ca 3 år.

Etter umiddelbar fantastisk kontakt bestemte vi oss for å møtes ved neste anledning som passet for oss begge, noe som ble 3 uker etterpå. (Vi bor 1 time unna hverandre, han jobber mye, samt vi har begge barn som bor hos oss)

Møtet kunne ikke blitt bedre!! Var som vi alltid hadde kjent hverandre. Han var hos meg til dagen etterpå, og han spurte med en gang om vi kunne treffes igjen, noe som var som musikk i mine ører..for jeg var allerede forelsket :)

Ved neste møtet spør han meg rett ut hvordan jeg så på fremtiden. Jeg svarte at jeg likte han veldig godt, og trivdes utrolig bra sammen med han.Vi er generelt veldig like, og ingen får meg til å le som han!

Han svarte det samme om meg, men at jeg måtte vite at han ikke gikk lett inn i noe forhold, at det kunne ta lang tid, samt at han ikke kunne love meg noe, da han ikke slapp folk fort inn på seg følelsesmessig. Han er kreps.. ;) Han sa også at han prioriterte barna først (noe jeg setter pris på) og at han satte stor pris på friheten sin. (betyr det at han vil ha sex med hele byen??..han er kjekk, blid og smart, så vet at det er mange damer som antageligvis kaster seg etter han...ja jeg har allerede i mitt stille sinn blitt sjalu :sur: )

Siden jeg er av samme type selv, og vet at han har et ekteskap bak seg som ikke var bra i det hele tatt, sa jeg at det var greit.

Meen problemet mitt er at denne mannen har snudd meg helt! Jeg vil gifte meg med han faktisk :rodmer: ..og jeg har kuttet ut alle andre potensielle flørter.Jeg viser at jeg liker han, og gir han masse komplimenter.

Sist vi møttes var vi på kino, og middag, så det går jo rett vei??

Han spurte om vi ikke kunne treffes ei helg snart for å få bedre tid sammen, noe som vi nå har avtalt.

Meen han forvirrer meg... for ja, han spør alltid om å treffes igjen, men han tar ikke kontakt i hverdagen om ikke jeg skriver til han først.

Så det kan gå dagesvis uten at vi meldes siden jeg er sta ..vil jo ikke virke desperat heller :fnise: Skriver jeg noe flørtete i mld svarer han på alt annet en det..

Han viser ikke store romantiske følelser for meg, bortsett fra når vi har lidenskapelig sex. Da knuger han meg til seg som at han er redd for at jeg skal forsvinne for han etterpå.

Meen hva skal jeg gjøre for å hanke han inn?? Leker han bare med meg til han finner den "rette", eller er han faktisk interessert?? Hjeeelp!

Endret av Lykkelii
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha sex med han! Så får du svaret. =)

Skrevet

Ha sex med han! Så får du svaret. =)

Alvorligtalt :D Har jo hatt sex med han seff! OG vi har utrooolig bra sex i tillegg ;) Dèt jeg lurer på er jo om det KUN er dèt han ønsker.. :)

Skrevet

Er det virkelig ingen der ute som kan gi meg et fornuftig svar på what to do, eller forvente av dette "forholdet"???

For her analyseres det av høøy rang, og kikkes på fb profil aaalt for ofte. Blir jo snart tullerusk av dette :gjeiper:

Gjest happy_me
Skrevet

Han har antakelig fått noe å tenke på da vettu...

Han har jo sagt at han ikke går raskt inn i noe forhold, og vil være sikker før han "innbiller deg" noe.

Du må jo høre etter hva HAN sier til deg. Vi kjenner ikke han, og derfor er det litt vanskelig for oss som leser innlegget ditt å gjøre oss opp noen holdbar mening om dette her.

Innlegget ditt var også ganske langt, noe som antakelig er grunnen til at du ikke har fått flere svar ;)

Mitt råd er : Fortsett sånn som nå, ikke mas med ham, men ta selvfølgelig kontakt innimellom. Så ordner vel resten seg av seg selv med tiden, når han blir tryggere på deg, og det dere har sammen. :)

Lykke til :)

Skrevet

Han har jo sagt at han bruker lang tid osv, så gi han tid. Ikke mas for mye eller vær for pågående. Jeg tror ikke at han er kun ute etter sex.

Skrevet

Ja..jo..tålmodighet er rett og slett ikke min sterkeste side ;) Og jaaa, vet innlegget ble laaaangt, men måtte jo få alt på bordet vettu *Leeer*.

Men får jo bare vente å se da..bare så utroolig kjipt å gå på trynet atter en gang, om han faktisk bare ikke er sååå interessert. (blitt en del av det de siste årene..så hadde egentlig slått meg til ro med å være alene resten av livet før denne svinset inn å raserte hele planen min)

Uansett takk for svar! :)

Gjest Wei Wei
Skrevet

For meg virker det som om han har fått det han trenger -- sex, samtalepartner... Han sa han vil ikke ha et forhold, så ikke forvent det fra ham. Blir det noe mer. så blir det noe mer. Hvis ikke, så har du jo kost deg du og.

Personelig ville jeg ikke like en sånn holdning til deg.

Ikke ring for ofte, la ham savne deg litt.

Hvor ofte møtes dere egentlig? Er det noen møter uten sex?

Skrevet (endret)

... men at jeg måtte vite at han ikke gikk lett inn i noe forhold, at det kunne ta lang tid, samt at han ikke kunne love meg noe, da han ikke slapp folk fort inn på seg følelsesmessig.

Han sa også at han prioriterte barna først (noe jeg setter pris på) og at han satte stor pris på friheten sin.

Her er det aller meste av essensen i det du sier.

Og jeg personlig får frysninger av folk som sier at de ikke kan love noe, og at det kommer til å ta lang tid.

Samt at de prioriterer alt/alle andre først.

Sikker på at du syns det er helt greit?

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Skrevet

For meg virker det som om han har fått det han trenger -- sex, samtalepartner... Han sa han vil ikke ha et forhold, så ikke forvent det fra ham. Blir det noe mer. så blir det noe mer. Hvis ikke, så har du jo kost deg du og.

Personelig ville jeg ikke like en sånn holdning til deg.

Ikke ring for ofte, la ham savne deg litt.

Hvor ofte møtes dere egentlig? Er det noen møter uten sex?

Siden vi bor 1 time unna hverandre, og ikke får møtt hverandre ofte pga jobb og unger (ca i døgn annenhver uke har det vært til nå)så sover vi over hos hverandre..som igjen alltid fører til sex når vi har lagt oss..og det er jeg som ikke klarer å holde fingrene av fatet :D

Ringer han gjør jeg aldri.. men sender han mld etc. Det kan gå flere dager mellom at jeg sender noe som helst til han, for vil jo gjerne at han skal savne meg litt..men om han gjør det, vet jeg ikke. Meeen han planlegger alltid et neste møte når vi treffes..og sier at vi må få til ei helg snart, så vi kan være enda lenger sammen uten stress med at han må opp tidlig på jobb. Det er vel positivt? eller..?

Skrevet

Her er det aller meste av essensen i det du sier.

Og jeg personlig får frysninger av folk som sier at de ikke kan love noe, og at det kommer til å ta lang tid.

Samt at de prioriterer alt/alle andre først.

Sikker på at du syns det er helt greit?

Ja jeg vet..blir skeptisk til det jeg også..derfor jeg spør andre om dette er normalt.. Men skjønner at han prioriterer barna, det setter jeg faktisk pris på (siden pappan til mine barn er stikk motsatt)Nja...greit og greit..kan gjerne vente på han, men vil jo ikke vente forgjeves heller..

Skrevet (endret)

Ja jeg vet..blir skeptisk til det jeg også..derfor jeg spør andre om dette er normalt.. Men skjønner at han prioriterer barna, det setter jeg faktisk pris på (siden pappan til mine barn er stikk motsatt)Nja...greit og greit..kan gjerne vente på han, men vil jo ikke vente forgjeves heller..

Du må være klar over at du faktisk risikerer å vente forgjeves.

Og da bør det virkelig være verdt det.

Endret av Steinar40
Skrevet

Du må være klar over at du faktisk risikerer å vente forgjeves.

Og da bør det virkelig være verdt det.

Vet..og liker det ikke, for ingen er verd å vente forgjeves på, meen jeg er jenta som aldri har villet gifte meg..til og med sagt nei, men denne mannen ville jeg sagt ja til,Så temmelig betatt ja, men da også stoor fallhøyde..

Er det ikke noe man kan gjøre for å hanke de inn? tips mottas med stoor takk! :D

Skrevet

Vet..og liker det ikke, for ingen er verd å vente forgjeves på, meen jeg er jenta som aldri har villet gifte meg..til og med sagt nei, men denne mannen ville jeg sagt ja til,Så temmelig betatt ja, men da også stoor fallhøyde..

Er det ikke noe man kan gjøre for å hanke de inn? tips mottas med stoor takk! :D

Begynne å sette krav til han, er et godt tips.

Enten forsvinner han da, eller så blir det til noe seriøst.

Det å bare vente blir fort en lettvint uvane. Og da går tiden.

Skrevet

Er det virkelig ingen der ute som kan gi meg et fornuftig svar på what to do, eller forvente av dette "forholdet"???

For her analyseres det av høøy rang, og kikkes på fb profil aaalt for ofte. Blir jo snart tullerusk av dette :gjeiper:

Ikke ha sex med han neste gang i det hele tatt, og når han spør hvorfor så si like ut at du ikke er noe sexleketøy men at du ogå vil se om forholdet har noe for seg uten sex også. At du føler det so om det kun er treff for en hyrdestund han vil ha. Så får du se hva han svare til det, virker litt pussig at han ikke tar kontakt i det daglige om kveldene og spør hvordan du har det etc.

• Liker 1
Skrevet

Ikke ha sex med han neste gang i det hele tatt, og når han spør hvorfor så si like ut at du ikke er noe sexleketøy men at du ogå vil se om forholdet har noe for seg uten sex også. At du føler det so om det kun er treff for en hyrdestund han vil ha. Så får du se hva han svare til det, virker litt pussig at han ikke tar kontakt i det daglige om kveldene og spør hvordan du har det etc.

Vet du hva, det er jeg helt enig i! Derfor jeg på trass ikke sender mld til han heller. Han burde kunne sende ei enkel mld, isteden for å kun svare på dem når jeg skriver til han. Han spør hvordan dagen min har vært etc da, men blir jo ikke helt det samme når det alltid er jeg som må ta det første steget.Maktballansen blir noe skjev rett og slett..

Ikke ha sex med han neste gang..hmm..klarer jeg det da??! :D Er jo jeg som er mest på der..han er mere til å holde rundt etc..ja deilig nærhet :) Meen får kanskje prøve å legge bånd på meg da..men det blir ikke lett! *leeer*

Skrevet

Begynne å sette krav til han, er et godt tips.

Enten forsvinner han da, eller så blir det til noe seriøst.

Det å bare vente blir fort en lettvint uvane. Og da går tiden.

Ja..men kan man sette krav til noen som allerede har sagt at de ikke går fort inn i noe forhold?? Vil jo ikke skremme han bort før han blir bedre kjent med meg heller..men ja, noe grep om situasjonen må jeg vel ta snart..

Gjest Macha Mong Ruad
Skrevet

Ikke ha sex med han neste gang..hmm..klarer jeg det da??! :D Er jo jeg som er mest på der..han er mere til å holde rundt etc..ja deilig nærhet :) Meen får kanskje prøve å legge bånd på meg da..men det blir ikke lett! *leeer*

Ved å slutte å ha sex med noen man allerede har etablert et seksuelt forhold til sier du at du har mista interessen, enten fordi gnisten ikke er der, eller fordi du har funnet en annen. Og da risikerer du at han føler seg lekt med, og ikke gidder mer.

Det blir også litt i overkant tåpelig å innføre sexnekt når du er den ivrigste. Skjønner heller ikke hvorfor du er redd for at han bare er ute etter sex, når han faktisk ikke er like på som du er.

Skrevet

Ved å slutte å ha sex med noen man allerede har etablert et seksuelt forhold til sier du at du har mista interessen, enten fordi gnisten ikke er der, eller fordi du har funnet en annen. Og da risikerer du at han føler seg lekt med, og ikke gidder mer.

Det blir også litt i overkant tåpelig å innføre sexnekt når du er den ivrigste. Skjønner heller ikke hvorfor du er redd for at han bare er ute etter sex, når han faktisk ikke er like på som du er.

Grunnen til at jeg er redd for at det kun er den han vil ha, at jeg rett og slett kanskje er blitt en han har på beite, er jo pga at han viser lite interesse i hverdagen (med å sende ei hyggelig mld div)Og at han setter pris på friheten sin som han sier. For meg kan dette lett bety; Ha tilfelidig sex med hvem jeg vil, når jeg vil. Noe jeg ikke gjør når jeg dater noen..da holder jeg meg til dem. (og hååper at jeg tar feil, og at han gjør det samme..)

Som sagt så kan det gå dagesvis uten at vi har noe som helst kontakt what so ever..og deter kun fordi jeg ikke kontakter han..for han kontakter aldri meg uten at jeg gjør det først..å da blir jeg skeptisk rett og slett...men samtidig føler jeg jo at jeg ikke er i noen posisjon til å kunne sette høyere krav en man faktisk har i et dating forhold.. æsj, skal ikke være lett! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...