juliane Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Delicatessen Majorstua har visst plutselig bestemt seg for å ikke ta bordbestillinger allikevel. Har tenkt å ta med mamma dit før vi skal på kino i kveld, men hvor lenge må vi regne med å evt stå i kø sånn rundt klokken 18.30-19? Noen som har vært der i det siste og har en anelse? Er jo greit å rekke kinoen!
Fresi Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Hvordan gikk det? Jeg var der nemlig i går. Jeg kom 18.45 og fikk beskjed om at det skulle gå greit med bord til ca 19.30. Vi var to og valgte å vente i baren. Vi fikk bord ca 21.15 - 21.30. Da hadde vi heldigvis bestilt maten, så den kom relativt raskt, men jeg må si det ikke frister å oppsøke det stedet igjen. På Løkka er jeg vant til at de opererer med noe mer presis ventetid slik at man selv kan velge om man i det hele tatt gidder å vente eller finner et annet sted.
Suzy Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 ja vil ha delikatessen til Majorstuen!! Den er der alt - Juliane luerer på hvor lang ventetid det er på å få bord....
heleneols Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Den er der alt - Juliane luerer på hvor lang ventetid det er på å få bord.... Er den! herlig.. ja da må vi bare håpe det går ann og få bord der snart!
juliane Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2012 Fresi: Vi kom 18.20 og fikk også estimert 19.30, men vi valgte å gå et annet sted siden vi skulle på kino 21.00 og tenkte det ble i knappeste laget hvis det ble enda litt senere. Det var tydeligvis det rette valget, skjønner jeg! Kudos til dere som ventet så lenge! Blir nok å prøve igjen en dag vi ikke har noen planer etterpå, men kanskje det er lurt å dra rett etter arbeidstid? Bortsett fra fredager, selvfølgelig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå