Kvist Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Bruker dere retroundertøy under ? Eller er det moderne typer? Eller velger dere det mest "retroaktige" av det som finnes i vanlige butikker? Selv har jeg noe retro, fra What Katie Did og ønsker meg definitivt mer av det. Ellers så går det i normale BH-er som finnes i min størrelse (altså ikke noe push-up ) og gjerne en form for noe hold-in eller shapewear i moderne materialer. Synes silhuetten blir så mye finere om man har noe som strammer litt i livet og over hoftene. Jeg blir jo ikke mindre av det, bare litt "jevnere". Til hverdags blir det gjerne ikke full girdle for å si det sånn. Også synes jeg moderne truser er så lave foran, det er jo IKKE pent når man skal ha et skjørt utenpå som går mye høyere og ikke har lyst til å bruke girdle/hold-in. Hvor finner dere andre vintagedamer truser?
Kvist Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #2 Skrevet 3. februar 2012 Ingen vintagedamer her? Eller bare vintagedamer som går uten undertøy? :gjeiper: Jeg lurer forsåvidt også på hva dere gjør når det er kaldt. Har enda ikke funnet tykkere strømper som ikke er strømpebukser eller knestrømper.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Jeg blander mye vintage inn i antrekkene mine, men bruker ikke vintageundertøy. Derimot så kjøper jeg undertøy på nettet. Du burde sjekke agent provocateur sine sider også hender det at de har noe fint på asos og epla.no (de har tykke ullstrømper i forskjellige farger i lårhøyde på H&M akkurat nå forresten). Men sjekk epla.no. Der har de både vintage og hjemmelaget.
Moscato Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Eg veit ikkje heilt om eg kan kalle meg vintagedame sidan eg går lite i vintagekle anna enn når eg pyntar meg (og det er heller sjeldan no for tida). Men halve klesskåpet mitt består av vintage, så eg kan no svare:) Eg brukar dei BHane eg klarer å finne som passar. Med str 65H er det lettare sagt enn gjort, og no er det like før eg prøver å sy sjølv. Har ikkje funne ein einaste skikkeleg god BH på tre år. Hold in brukar eg ikkje, med unnatak av ei og anna strømpebukse eg har. Men eg har jo forsåvidt heller ikkje så mykje å holde inne, så. Hadde gjerne brukt korsett/korselett om eg fann eit som passa og ikkje kosta ei halv månadsløn. Og trusene mine er ei fin blanding av 3-pakningar frå H&M, litt frå Gina Tricot, noko frå Cubus og nokre få frå Europris. Det går stort sett i stringtruser når det ikkje er natt eller eg er heime, og så lenge dei ikkje strammar rundt hofta er dei svært usynlege under alt av kle. Eg har haugevis av heimestrikka knestrømper og andre strømper, og det funkar fint i kulda
Kvist Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2012 Juhu Svar jo ! Nå skal jeg jammen ta meg en titt i kjedebutikkene etter tykke strømper i morra, det falt meg ikke inn at de kunne ha det. Så heldige dere er som kan bruke "moderne" truser da, etter en hard graviditet og stor vektnedgang er magen min såpass daff at selv den mykeste strikk lager ulekre valker. Høyt i livet er en forutsetning Ang BH, Moscato har du sett www.missmandalay.com? De fører britiske størrelser opp til GG, som vel blir J i våre størrelser. Og de har pene BH'er, ikke bare kjedelige usexy bestemor-minimizere. Selv er jeg ikke fullt så velutstyrt, så jeg tenkte kanskje å prøve meg på noe fra www.secretsinlace.com Digger den retrolooken altså, og så passer det så fint for oss med slengmage...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå