Redbull Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Andre som gjør det? Og til alle dere "DYREMISSHANDLER!!!!!": Han liker det så klart.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Jeg klør hesten min lett med høygaffelen Og ja, han eeeeeelsker det. Nå er vi DYYYYYYYYYYYREMISHANDLERE!!!!!, jeg og du redbull
Olive Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Min lille hund kommer løpende når jeg støvsuger og dytter på støvsugeren med snuten sin helt til jeg støvsuger ryggen hans. Det er så godt! Den store hunden er derimot livredd støvsugeren
Moscato Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Vi hadde ein katt som elska å bli støvsoge. Heldigvis, for han trong det verkeleg veldig ofte! 1
Gjest Regza Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 http://www.nextag.com/brush-pet-vacuum/products-html Produkter som kanskje kunne passet dere
Redbull Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2012 http://www.nextag.com/brush-pet-vacuum/products-html Produkter som kanskje kunne passet dere !!!!!!! Tusen takk!! :) Genialt!
Redbull Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2012 (endret) Jeg klør hesten min lett med høygaffelen Og ja, han eeeeeelsker det. Nå er vi DYYYYYYYYYYYREMISHANDLERE!!!!!, jeg og du redbull Godt å høre Godt å høre at det er flere Endret 2. februar 2012 av Redbull
Rofl Skrevet 2. februar 2012 #8 Skrevet 2. februar 2012 Min er blitt mindre redd støvsugeren med årene men hadde aldri i livet fått støvsugd hun selv om hun sikkert kunne trengt det noen ganger hun også
Dragonfly84 Skrevet 2. februar 2012 #9 Skrevet 2. februar 2012 Hørtes ut som en merkelig avhengighetsgruppe! "Hei, mitt navn er Redbull, og jeg støvsuger hunden min... Sist jeg støvsugde hunden var for 5 måneder og 3 dager siden " 9
Redbull Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 2. februar 2012 Hørtes ut som en merkelig avhengighetsgruppe! "Hei, mitt navn er Redbull, og jeg støvsuger hunden min... Sist jeg støvsugde hunden var for 5 måneder og 3 dager siden " Hahahahahaha!! Nå lo jeg høyt her jeg sitter 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #11 Skrevet 2. februar 2012 Hvis de ikke blir redde, så hvorfor ikke? :-)
Zzyzx Skrevet 2. februar 2012 #12 Skrevet 2. februar 2012 Haha, har noen faktisk sagt at det er dyremishandling? Jeg skulle ønske kattekreket likte det, jeg. Hadde gjort livet litt enklere. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #13 Skrevet 2. februar 2012 Min forsøker å drepe den. Pleier å ha litt lek først, der den blant annet "angriper" ham, og det blir vill knurring og bjeffing og kjempemasse moro. Så sier man "nei, nå skal jeg støvsuge", og da tusler han bort og legger seg.
Perelandra Skrevet 2. februar 2012 #14 Skrevet 2. februar 2012 Jeg er vant med at dyr er livredde for støvsugeren. Katten min vil helt komme seg unna når han ser den. Hjemme hos foreldrene mine hadde vi en katt som gikk til angrep på elektriske artikler som lagde bråk. Hun føyk på støvsugeren og slo til den med den ene labben så det smalt i plasten. En annen gang slo hun til hårføneren da jeg brukte den. 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 2. februar 2012 #15 Skrevet 2. februar 2012 Katten min gjemmer seg under eller bak sofaen når han ser støvsugeren. Spesielt om mamma eller pappa skal bruke den. Når de nærmer seg stedet han er på hører man bare at han løper på klørne. Da kan man lete etter katten i flere timer etterpå og finner han som oftest helt bakerst i skapet mitt. Når jeg støvsuger ligger katten i sofaen og ser skikkelig stygt på meg.
#Mj# Skrevet 2. februar 2012 #17 Skrevet 2. februar 2012 hunden vi hadde da jeg var liten elsket støvsugeren. på nyttårsaften måtte vi alltid ha støvsugeren på når det var mye fyrverkeri, det var det eneste som roet han ned
challenger Skrevet 2. februar 2012 #18 Skrevet 2. februar 2012 Min hund er så livredd støvsugeren at det hadde aldri i verden gått:p
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #19 Skrevet 2. februar 2012 Herlig tråd Skulle ønske hunden vår likte å bli støvsugd, for det hadde han VIRKELIG trengt! I stedet prøver han å beskytte meg mot det (i hans øyne) farlige monsteret, og det er jo sjarmerende på et vis, hehe...
Plastaroma Skrevet 2. februar 2012 #20 Skrevet 2. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=DynSfXcHsJc Så lenge dyrene liker det er det ikke noe i veien for en runde med støvsugeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå