Gå til innhold

Jeg støvsuger hunden min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som gjør det? :ler:

Og til alle dere "DYREMISSHANDLER!!!!!": Han liker det så klart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klør hesten min lett med høygaffelen :fnise: Og ja, han eeeeeelsker det.

Nå er vi DYYYYYYYYYYYREMISHANDLERE!!!!!, jeg og du redbull :fnise:

Skrevet

Min lille hund kommer løpende når jeg støvsuger og dytter på støvsugeren med snuten sin helt til jeg støvsuger ryggen hans. Det er så godt! Den store hunden er derimot livredd støvsugeren :fnise:

Skrevet

Vi hadde ein katt som elska å bli støvsoge. Heldigvis, for han trong det verkeleg veldig ofte! :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg klør hesten min lett med høygaffelen :fnise: Og ja, han eeeeeelsker det.

Nå er vi DYYYYYYYYYYYREMISHANDLERE!!!!!, jeg og du redbull :fnise:

Godt å høre :fnise:

Godt å høre at det er flere :ler:

Endret av Redbull
Skrevet

Min er blitt mindre redd støvsugeren med årene men hadde aldri i livet fått støvsugd hun selv om hun sikkert kunne trengt det noen ganger hun også :fnise:

Skrevet
:hoho: Hørtes ut som en merkelig avhengighetsgruppe! "Hei, mitt navn er Redbull, og jeg støvsuger hunden min... Sist jeg støvsugde hunden var for 5 måneder og 3 dager siden :sukk: "
  • Liker 9
Skrevet

:hoho: Hørtes ut som en merkelig avhengighetsgruppe! "Hei, mitt navn er Redbull, og jeg støvsuger hunden min... Sist jeg støvsugde hunden var for 5 måneder og 3 dager siden :sukk: "

Hahahahahaha!! Nå lo jeg høyt her jeg sitter :ler:

• Liker 1
Skrevet

Hvis de ikke blir redde, så hvorfor ikke? :-)

Skrevet

Haha, har noen faktisk sagt at det er dyremishandling? Jeg skulle ønske kattekreket likte det, jeg. Hadde gjort livet litt enklere. :ler:

• Liker 1
Skrevet

Min forsøker å drepe den.

Pleier å ha litt lek først, der den blant annet "angriper" ham, og det blir vill knurring og bjeffing og kjempemasse moro. :ler: Så sier man "nei, nå skal jeg støvsuge", og da tusler han bort og legger seg. :rodmer:

Skrevet

Jeg er vant med at dyr er livredde for støvsugeren. Katten min vil helt komme seg unna når han ser den. Hjemme hos foreldrene mine hadde vi en katt som gikk til angrep på elektriske artikler som lagde bråk. Hun føyk på støvsugeren og slo til den med den ene labben så det smalt i plasten. En annen gang slo hun til hårføneren da jeg brukte den.

• Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Katten min gjemmer seg under eller bak sofaen når han ser støvsugeren. Spesielt om mamma eller pappa skal bruke den. Når de nærmer seg stedet han er på hører man bare at han løper på klørne. Da kan man lete etter katten i flere timer etterpå og finner han som oftest helt bakerst i skapet mitt.

Når jeg støvsuger ligger katten i sofaen og ser skikkelig stygt på meg. :fnise:

Skrevet

Hunden elsker å bli støvsugd på ryggen :)

Skrevet

hunden vi hadde da jeg var liten elsket støvsugeren. på nyttårsaften måtte vi alltid ha støvsugeren på når det var mye fyrverkeri, det var det eneste som roet han ned :fnise:

Skrevet

Min hund er så livredd støvsugeren at det hadde aldri i verden gått:p

Skrevet

Herlig tråd :fnise:

Skulle ønske hunden vår likte å bli støvsugd, for det hadde han VIRKELIG trengt! I stedet prøver han å beskytte meg mot det (i hans øyne) farlige monsteret, og det er jo sjarmerende på et vis, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...