Gå til innhold

Tone Damli Aabergets svar på kritikken

Anbefalte innlegg

Beste bidrag i debatten hittil:

http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10077575

Lo godt av denne!

Man hører jo på musikken fordi den er bra,hva med å føre inn litt humor,ironi og litt tøffe effekter i disse musikkvideoene, istedenfor hud,hud og atter hud.tror enda flere folk ville sett videoene da,med hensikt på at den var bra og ikke fordi det var en sexy naken dame på skjermen.

• Liker 1

Fortsetter under...

Gjest booring

Hva med

eller
eller
... er ikke de mye værre?

Tone sin video er iallfall kunst.

Beklager, ser ikke forskjellen på dette og Tones. Nå vil jeg bare presisere at jeg syns alle jentene er nydelige jenter så det er ikke det dette går på for meg, men som sagt.. nakenhet er den nye kneipen...

Det eneste som er irriterendes med Tone er at det ikke går annt å kritisere musikken hennes, eller det at musikkvidioen ikke hadde noe samsvar med musikken, uten at noen mener man er ¨misunnelig¨.

Tone er pen ja, men hva så? Jeg er også pen, og mange mange andre jenter i Norge er pene, skulle man brukt tid på å være sjalu på alle pene jenter man ser hadde man ikke gjort noe annet i løp av en dag, så det gidder jeg ikke, og føler heller ikke jeg har noe behov for det. Men jeg syns virkelig ikke den låta var noe særlig bra, og er enig i at musikkvidioen ikke samsvarte med låta.

Tone kan fint spille på sex for min del, jeg bryr meg veldig lite om slikt uansett, men bare musikkvidioen passer til låta.

• Liker 2

Når folk påpeker at hun får mer oppmerksomhet for musikkvideoen hennes enn hva hun gjør for selve musikken og at det ikke er helt uten grunn - tilter jo folk med

"JÆVLA JANTELOVFOLK! OMG! HATER DERE KVINNEKROPPEN? MAN MÅ JO FÅ VÆRE SÅ SEXY MAN BARE VIL! HATERS GONNA HATE. JENTER ER SÅ JÆVLIG SJALUE!"

• Liker 2

Annonse

Gjest Lille_Meg

Hun er tydelig desperat etter oppmerksomhet. Videoen og sangen har heller ikke noen sammenheng, og man kan ikke sammenligne Tone med artister som Gaga. Gaga er sær, eksentrisk og provoserende. Tone er en kjendis, ikke en artist. Hun er pen og kan kle seg og leke sexy på musikkvideo. Å kle av seg bare for å være sexy er vel heller ikke så kult. Gaga kler ikke utfordrende på musikkvideoer for å leke sexy. Hun er gal, original og gjør det på en annen måte enn artister som mimer og tar på seg selv foran kamera.

Alanis Morrissette f.eks. På denne vidoen er hun helt naken (

) Men hun gjør det med stil. Hun spiller ikke på sex, men er helt naturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...