Safir Skrevet 15. februar 2012 #41 Skrevet 15. februar 2012 nå fikk jeg fnatt... tror det blir en opprydding hjemme nå jah.. huff... har ikke sånne men vil ikke ha heller
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #43 Skrevet 15. februar 2012 Kan noen bekrefte at huseier kan holde oss ansvarlig for utgifter ang. dette? Evt. hvor jeg kan finne ut mer om dette? Ble veldig usikker naa. Huseier har latt oss betale for ting foer, og vi synes ikke det var riktig, men vi orket ikke krangle med hun. Vi har allerede betalt for reparasjon av varmepumpen og noe greier med sikringsskapet. Hun er en grinebiter uten like. Vi har tenkt til aa ha proff vaskehjelp til aa vaske ut av leiligheten naar vi flytter, og haaper det er nok... TS
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #44 Skrevet 15. februar 2012 Kan noen bekrefte at huseier kan holde oss ansvarlig for utgifter ang. dette? Evt. hvor jeg kan finne ut mer om dette? Ble veldig usikker naa. Huseier har latt oss betale for ting foer, og vi synes ikke det var riktig, men vi orket ikke krangle med hun. Vi har allerede betalt for reparasjon av varmepumpen og noe greier med sikringsskapet. Hun er en grinebiter uten like. Vi har tenkt til aa ha proff vaskehjelp til aa vaske ut av leiligheten naar vi flytter, og haaper det er nok... TS Du får google og se om du finner noe i Husleieloven... Det som er helt sikkert er at dersom disse småkrypene IKKE var der da dere flyttet inn, og dette er melbiller som kommer med handleposen deres...ja, da er dere selvsagt ansvarlig og må bære kostnaden med å fjerne dette. Dette er IKKE utleiers ansvar. Om skadene og kostnadene er store, er det mulig huseier kan ta det på boligforsikringen sin, isåfall bør leietakeren bære egenandelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå