Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker hjemmebleking og kan anbefale en god tannbleking? Hvilket merke? Pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare pass på at man ikke må bruke solbriller når du smiler :fnise:

Gjest Badabing
Skrevet

Hjemmebleking er ikke til å anbefale. Jeg har forsøkt det selv, og det er virkelig ikke bra for tannkjøttet, og antagelig ikke for tennene heller.

Anbefaler deg å gå til tannlege som lager slike skinner som passer dine tenner. Ja, det er dyrt den aller første gangen, men du har de jo resten av livet. Du får kjøpt middel som du sprøyter oppi skinnene hos tannlegen, og det koster ikke så mye.

Skrevet

Tenkte på å gå til tannlegen. Men så mange som anbefaler hjemmebleking. Tannbleking er min belønning for at jeg har sluttet å røyke og har misfargede tenner.

Jeg vil ikke ha Hollywoodfakesmil, men litt naturlig hvite.

Da går jeg for tannlegen :) :)

Skrevet (endret)

Hjemmebleking - natron eller bakepulver (som inneholder natron), bland med litt vann og børst tennene.

Det bleker ikke tennene, men fjerner alt belegg som kaffe, vin og te.

De blir mye hvitere bare av det.

Best å bruke 1 gang i uka eller sjeldnere for å unngå å få skader på tennene.

Men de første to ukene kan man gjerne bruke det 2-3 ganger i uka.

Endret av Shalimar
Skrevet

Jeg prøvde en gang å pusse tenna med bakepulver... DET angrer jeg på. Jeg børstet ikke kjempehardt eller kjempesvakt, men sånn jeg egentlig vanlig pusser tenna. Børstet bare i sånn 30 sekunder og var spent for å se om tenna mine hadde blitt like hvite som melk. Da jeg såg i speilet merket jeg at litt av emaljen på tenna var vekke :sjokk: Og den kommer aldri tilbake.. De ble kanskje litt hvitere da men

Skrevet

Denne fikk jeg helt sykt mye ising i tenne av, og de ble ikke spesielt mye hvitere heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...