Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det kun mannfolk som kvalifiserer til å stå på en KØDD-liste, el viser du bare storsinn siden du er på et kvinneforum??? :ler:

Ok! Jeg vil ha med Dagfinn Høybråten - han er FÆÆÆÆÆL!!!

Skrevet
Er det kun mannfolk som kvalifiserer til å stå på en KØDD-liste, el viser du bare storsinn siden du er på et kvinneforum???  :ler:  

Ok! Jeg vil ha med Dagfinn Høybråten - han er FÆÆÆÆÆL!!!

Er ikke kødd en manne-skjellsord, da..., med klare referanser til vårt kjønnsorgan...?

...tilsvarende skjellsord for kvinner, er jo det folkelige navnet på deres kjønnsorgan... :ler:

Drister vi oss til en fi**e-topp, da, chimp...?

...på den annen side, så er faktisk Høybråten ei fordømt fi**e...

...ble litt usikker nå gitt....

Skrevet
...på den annen side, så er faktisk Høybråten ei fordømt fi**e...

Den karakteristikken høres enda mer slående ut enn ut enn en 'forb*** kødd!'

Skal tro hvorfor??? At det er hakket verre å bli skjelt ut for å være ei fitte enn en kødd??? Og enda verre: Er du mann og blir kalt for ei fitte, DA er du ille ute!!!

Skrevet

...i så fall er denne mannen ille ute...

http://www.oldstoneage.com/cc/thanks.htm

:hoho:

:hoho: Stakkars! Kjenner en fyr som heter Aas til etternavn. Engang han satt på en amerikansk flyplass, ble han ropt opp over høyttaler'n som Mr. Ass...til almen fnising av alle som hørte det og så at han reiste seg....

Oxo greier jeg kke å la være å komme m denne nå....Selv om det er gammalt nytt....Ler like mye hver gang jeg ser den!

http://www.humorkanari.com/doc/trafikk/trafikk_24.htm

Gjest GreenSky
Skrevet

Noen som mangler? :ler:

Du har jo glemt å føre opp deg selv!!!! :P

Skrevet

Du har jo glemt å føre opp deg selv!!!!

Det var en grunn til at jeg stoppet opp ved 5 kødder. Så fort at med 10 stk riks-kødder, så ville jeg måtte ført opp meg selv...

...derfor kan jeg skryte med at det er minst 5 premiekødder som overgår meg selv... :blunke:

Skrevet
...derfor kan jeg skryte med at det er minst 5 premiekødder som overgår meg selv...

....samt én kjent og kjær eplekødd..... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...