Gå til innhold

Hva er en flat rumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere menn vise bilde av det dere mener er en flat rumpe?

Hører ofte at dette er turn off for menn, men jeg er litt usikker på hva som menes.

Har fått for meg at jeg har flat rumpe :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel som beskrivelsen tilsier; en rumpe som er helt flat, uten noe former.

Det motsatt er vel "strutterumpe" slik som en del negerdamer og damer fra Brasil ofte har..

Jeg har lagt merke til at en del av dagens unge jenter (som er slanke) ofte har veldig flat rumpe. Veldig mange av desse "rosabloggerne" som viser frem hår, sminke og dagens outfit er ofte veldig slanke, eller rettere sagt tynne, og har ingen former hverken på rumpa eller hoftene, og dermed ganske flat rumpe, slik jeg oppfatter den beskrivelsen.

Man kan ha flat rumpe selv om man ikke er slank også. Da er man kanskje bred over hoftene/rumpa, men likevel flat bak.

Vet at det finnes, og at en del bruker noe slags innlegg som man fester under rumpeballene for å pushe desse opp ltt, slik at man får strutterumpe. På samme måte som push up bh-er til brystene, tror jeg. Eller mulig de fester dem i buksen, jeg er ikke helt sikker.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg mener at de eneste jentene som har flat rumpe er barn som ike har kommet i puberteten, og gamle damer hvor alt henger.

Hvis man ikke har sprettrumpe har man ikke flat rumpe - men NORMAL rumpe. :)

Vi er jo alle forskjellige :)

• Liker 2
Skrevet

Ganske flat rumpe

Eg er fullstendig ueinig i det Kevlarsjäl seier. Flate rumper kjem i alle aldrar og vektklasser. Og prepubertale born har slett ikkje automatisk flat rumpe, det er stor variasjon der i garden òg.

• Liker 5
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Alle bildene over er jo bare jenter med små hofter og bukser med feil passform..

Skrevet

Alle bildene over er jo bare jenter med små hofter og bukser med feil passform..

Hoftene har då ikkje noko å gjere med kor utståande rumpa er.

Ho til venstre her har ikkje noko klårt skilje mellom rumpe og lår. Det er vanskeleg å seie akkurat kor flat denne rumpa er, men det er i alle fall typisk for dei som manglar rumpe.

Sjå progresjonen til ho her. Ho hadde definitivt flat rumpe før. Og no? Not so much...

• Liker 2
Skrevet

Og kom an, Kevlar, du kan ikkje meine at dette ikkje er ei flat rumpe!

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Og kom an, Kevlar, du kan ikkje meine at dette ikkje er ei flat rumpe!

Huff! Dette mennesket ser jo vanskapt ut :frown:.

Gjest scorpius
Skrevet

Unnskyld å si det, men flate romper er IKKE noe fint... Og det som er ganske synd,

er jo det at det ikke er så mye å gjøre med det heller (hvis man er født slik).

En venninne av meg som er litt overvektig - hun har en veldig flat rompe, så der kommer

det ikke an på om man er undervektig eller ei.

Skrevet

Jeg synes jeg har ganske flat rumpe, men fra siden buer den da litt utover fordet. Hadde sprettrumpe i 5 minutter engang på midten av 2010 tallet. Masse styrke er det eneste som funker. Flat rumpe er medfødt tror jeg da...noen har sprettrumpe fordi de ha svai i ryggen. Og noen har det bare medfødt som på afrikanske mennesker. Rett jeans gjør underverker da :) Store litt skrå lommer f.eks.

Gjest scorpius
Skrevet (endret)

dobbeltinnlegg - bare å slette

Endret av scorpius
Skrevet

Sjå progresjonen til ho her. Ho hadde definitivt flat rumpe før. Og no? Not so much...

Den linken der er flott! Minne meg om min venninne som hadde en flat rumpe og var lei seg for det. Så startet hun med utfall i forskjellige tunge varianter, de tyngste knebøy med fokus på rumpe som hun lærte av den Silje Mariela bloggen, hun tok på seg en tung ryggsekk og løp daglig opp den styggeste, bratteste bakken vi har i hele fylket, og etter et halvt års intensive øvelser så den rumpa velformet og deilig ut. Tror det er håp for de fleste, men man må virkelig ville det og jobbe for det også.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har omtrent en slik rumpe. Bare i yngre utgave. Vil dere si denne er flat?

Gjest Marregutt
Skrevet

Så i dag at vaskehjelpen min har flat rumpe. Særs lite digg

Skrevet

Jeg har omtrent en slik rumpe. Bare i yngre utgave. Vil dere si denne er flat?

Nei, den der stikker jo ut som en liten bolle :) Ikke flat i følge meg. Flat er flat, med andre ord kan man stryke hendene nedover UTEN at det kjennes ut som en bakke der, liksom. At alt går flatt nedover. På det bildet kan man ta et tak i rumpeballene som stikker ut litt, dermed ikke flatt.

Skrevet

Jeg synes jeg har ganske flat rumpe, men fra siden buer den da litt utover fordet. Hadde sprettrumpe i 5 minutter engang på midten av 2010 tallet. Masse styrke er det eneste som funker. Flat rumpe er medfødt tror jeg da...noen har sprettrumpe fordi de ha svai i ryggen. Og noen har det bare medfødt som på afrikanske mennesker. Rett jeans gjør underverker da :) Store litt skrå lommer f.eks.

Og noen har kjempesvai rygg og helflat rumpe likevel. Meg... Sukk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...