jatakatta Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 league of legends er et gratis online spill jeg er veldig for nøyd med det så tenkte eg skule la andre som kansje ikke har hørt om det få det, her er en video om va det går ut på her er en link til regestrering http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4f2a0e7594aec242930960 lit mer om spile league of legends og så kalt lol ligner veldig på dota får de som vet va det er du har flere roler i dete spile du har suport tank jungeler ad cary ap cary va de forskjelige rolene gjør finer du ut av eter vert som du spiler eler på league of legends forum du spiller i matcher som består av 3v3 5v5 eler Dominion du kan g solo eler samen med vener når du viner eler taper en match så får du xp of ip, ip er en for kotelse for influence points som du kan bru ke til å kjøpe runes for eler champions i inn game store du har også Masteries og noe som er kalt Tribunal det er lvl 30 spillere som ser over saker som stykt språk trakasering og såne ting. max lvl 30 max lvl in game 18 håper dere er for nøyd med mit fram leg av spille førset gang eg gjør no sån så tak får at dere ser på posten i vert fal ha en good dag og hade gøy med å spille
Anciol Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Jau jeg spillte det men fikk så mye kjeft av de jeg var på lag med at jeg sluttet simpelthen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå