AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 etter fødsel har jeg fått litt cellulitter på lår, rompe og faktisk tendens på leggene og armene. Jeg er slank så vil egentlig ikke gå så mye ned i vekt,men hvordan kan jeg få bukt med denne grusomme appelsinhuden?? hva bør man spise/ikke spise? Hva bør man trene? Ja rett og slett... hva gjør man?? håper dere kan hjelpe en jente på 25 som snart ser ut som 80
li_molle Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Drikke masse er veldig viktig. Vann, gjerne med sitron eller lime som har en positiv påvirkning på kroppen, bør du drikke i alle fall en liter av (tommelfingerregelen min: man kan alltids drikke litt mer vann enn man gjør). Ikke drikke det helt kaldt, la det stå litt så blir det bedre for kroppen å ta opp. Og så er det grønn te istedenfor minst halvparten av kaffen man drikker. Vann og te er avgiftende dvs. bidrar til å speede opp kroppens egne prosesser. Har ellers tro på trening, men minst 2x1 time rask gange/jogging pr. uke. Et annet tips er lymfedrenasje hos en behandler (apparat, ikke massasje). Har selv prøvd dette og det var helt vilt effekt! Utrolig overraskende!! Men vær kritisk til behandlingssentrene selvfølgelig, sikkert mange som vil tjene penger på slike ting uten egentlig å ha bra apparat. Var selv på Colosseum spa i Oslo.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Jeg vet ikke, men må bare le litt. Spise bort... hehe Så for meg at noen spiste på deg
Supraspinatus Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Først må du forstå hva cellulitter er for noe: http://plasticsurgery.about.com/od/faqsgeneralinformation/a/cellulite.htm. En reduksjon i underhudsfettet kan gjøre det bedre. Det samme gjelder å leve generelt sunt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå