AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Noen andre som får helt fnatt av henne? Holdt på å begynne å grine da jeg så siste episoden med henne og presten. Og den stakkars utslitte dattern som ser ut som hun er utbrent og er 8 år eller? Husker ikke.. det er bar trist! Her er hun: http://gunillapersson.com/
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 hun er helt fæl! herregud.. synes synd på dattern hennes som blir maset på hele tiden. hun dama er utrolig! 2
Gjest Survival Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 (endret) Jeg så programmet en gang tidligere der datteren skulle opptre på et slags show. Stakkars lille datteren som var så syk at hun manglet stemme, og moren kjørte maaaaange mil for å komme seg til Las Vegas hvor jenta skulle opptre. Noe hun absolutt ikke hadde lyst eller energi til. Fikk direkte vondt i meg. Endret 2. februar 2012 av Survival
Myldre Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 Jeg så programmet en gang tidligere der datteren skulle opptre på et slags show. Stakkars lille datteren som var så syk at hun manglet stemme, og moren kjørte maaaaange mil for å komme seg til Las Vegas hvor jenta skulle opptre. Noe hun absolutt ikke hadde lyst eller energi til. Fikk direkte vondt i meg. Ja, jeg så den jeg også.. Og foran filmteamet er Gunilla så snill og omtenksom ovenfor dattern. Så går de på toalettet og jenta kaster opp. Og moren sier "det er bare bra det, få det ut, det er jesus som vil det".. haha 1
Plastaroma Skrevet 2. februar 2012 #6 Skrevet 2. februar 2012 Hun er et grusomt kvinnfolk etter min mening. Stakkars lille jenta hennes, skulle ønske vi fikk se henne le hjertelig en gang. Hun går jo bare rundt som en blek, nervøs skygge. 5
murray Skrevet 2. februar 2012 #7 Skrevet 2. februar 2012 Ja, jeg så den jeg også.. Og foran filmteamet er Gunilla så snill og omtenksom ovenfor dattern. Så går de på toalettet og jenta kaster opp. Og moren sier "det er bare bra det, få det ut, det er jesus som vil det".. haha Ja, herlighet, det var helt sprøtt! Syntes veldig synd på datteren når jeg så den episoden der. Men det med å forsøke å presse barna sine inn i kjendistilværelse virker å være helt normalt i LA.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #8 Skrevet 2. februar 2012 Jeg synes også hun er direkte fæl. Mulig man mister litt bakkekontakt når man har et slikt liv. Datteren virker helt kuet av moren, selv om moren helt sikkert mener at hun gir datteren et reelt valg. Virker litt småpsykopatisk (bl.a. etter den hendelsen med hjemmehjelpen til moren, da hun skjelte henne ut og kom med falske påstander og ringte politiet... huff!) 1
Gjest Consensio Skrevet 2. februar 2012 #9 Skrevet 2. februar 2012 Jeg spoler alltid over sekvensene med Gunilla. Jeg kan se det "live", men siden jeg blir helt kvalm av den dama så tar jeg det opp bare for å kunne spole. Jeg syns det grenser til barnemishandling, og jeg tror neppe hun får så mange fans etter dette showet
louise1 Skrevet 2. februar 2012 #10 Skrevet 2. februar 2012 Klein dame. Stakkars datter. Men jeg og moren min morer oss alltid over henne og latteren hennes
daemonia Skrevet 2. februar 2012 #11 Skrevet 2. februar 2012 Tror faktisk jeg må føre henne opp i tråden om hvilke tullefrykter folk har, for jeg blir faktisk litt skremt av henne 2
Tropehus Skrevet 2. februar 2012 #12 Skrevet 2. februar 2012 Hun er bare grusom.. Min "favoritt" var der hun sa det med at det var Jesus sin mening at datteren skulle kaste opp.. Ellers så er det jo åpenbart at dama lever i sin egen verden - og tror at hun er styrtrik når hun i realiteten leier et slitt hus og kjører en ordinær bil. Spesielt når de sjekket inn på det "fine" hotellet (som så ut som et Motell) og man ser at vending-machinene står linet opp i resepsjonen. Så ringer damen ned å ber om roomservice midt på natten og blir forferdet over at det ikke går.. tror ikke det var roomservice på det stedet i det hele tatt for å si det sånn.. Og hva er greia med den røde leppestiften? Nei, dette er Cruella de Ville anno 2012.. 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #13 Skrevet 2. februar 2012 Hun er bare grusom.. Min "favoritt" var der hun sa det med at det var Jesus sin mening at datteren skulle kaste opp.. Ellers så er det jo åpenbart at dama lever i sin egen verden - og tror at hun er styrtrik når hun i realiteten leier et slitt hus og kjører en ordinær bil. Spesielt når de sjekket inn på det "fine" hotellet (som så ut som et Motell) og man ser at vending-machinene står linet opp i resepsjonen. Så ringer damen ned å ber om roomservice midt på natten og blir forferdet over at det ikke går.. tror ikke det var roomservice på det stedet i det hele tatt for å si det sånn.. Og hva er greia med den røde leppestiften? Nei, dette er Cruella de Ville anno 2012.. Jeg og samboer (som må se på ufrivillig) satt bare og måpte når stakkars datteren var så dårlig. Og datra ser jo rett og slett sliten ut. Kommer aldri til å bli noen barnestjerne stakkars.. Og hun Gunilla er bare helt kvalm!! Og så krangler hun med hjemmehjelpen og ringer og sier til politiet "she struck me, she struck me!" og når politiet kommer så har jo faen ikke hjemmehjelpen slått henne. Tragiske kjerring. 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #14 Skrevet 2. februar 2012 Ja, herlighet, det var helt sprøtt! Syntes veldig synd på datteren når jeg så den episoden der. Men det med å forsøke å presse barna sine inn i kjendistilværelse virker å være helt normalt i LA. Jeg har bodd i LA, og kan forsikre deg om at det ikke er det. Noen slike folk er det ja, men de fleste ser på disse som tullinger, skkurat som vi gjør her hjemme.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #15 Skrevet 2. februar 2012 Jeg har bodd i LA, og kan forsikre deg om at det ikke er det. Noen slike folk er det ja, men de fleste ser på disse som tullinger, skkurat som vi gjør her hjemme. Men hva ligger boligprisene på der egentlig? Hvordan kan hun ha råd til å leige der? Det ser jo slitent ut som bare det, men er ikke leieprisene skyhøye for alt der?
Stara Skrevet 2. februar 2012 #16 Skrevet 2. februar 2012 Enig, hun virker alldeles grusom! Hadde holdt meg laaangt unna henne, om hun befant seg i nærheten. Derimot synes jeg Maria Montazami virker ganske så sympatisk og hyggelig, om enn litt rar hehe. Underholdende er de i hvert fall :-) 5
Clyro Skrevet 4. februar 2012 #17 Skrevet 4. februar 2012 Jeg klarer ikke å se på Svenske Hollywoodfruer grunnet den damen der og Agnes-Nicole Winter. De virker så selvsentrerte og slitsomme at det blir ubehagelig å se på 3
Myldre Skrevet 4. februar 2012 #18 Skrevet 4. februar 2012 Jeg klarer ikke å se på Svenske Hollywoodfruer grunnet den damen der og Agnes-Nicole Winter. De virker så selvsentrerte og slitsomme at det blir ubehagelig å se på Agnes-Nicole Winter ser jo ut som en maskin, helt forferdelig! Også tror hun faktisk at hun er deilig! Usj! 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #19 Skrevet 4. februar 2012 Agnes-Nicole Winter ser jo ut som en maskin, helt forferdelig! Også tror hun faktisk at hun er deilig! Usj! Rynkete skjelett med silikon... Uuuuh, se på mig, jag e så läkker. (For hundra år sän...) 3
Myldre Skrevet 4. februar 2012 #20 Skrevet 4. februar 2012 Rynkete skjelett med silikon... Uuuuh, se på mig, jag e så läkker. (For hundra år sän...) haahah, Uuuuh! Nå lo jeg høyt og godt for meg selv =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå