AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7974535
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Strawberrynet er utenom europa, og derfra bestiller jeg ikke. Feelunique følger vel normal europeisk standard. 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 At starwberrynet kanskje driver med litt snusk overrasker meg ikke i det hele tatt. Jeg holder meg til feelunique.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Jeg har bestillt fra Strawberrynet i mange år, og har ALDRI opplevs snusk, utgåtte varer + div.. Men nå bestiller ikke jeg de billigste produktene heller.. 3
Gjest Raindrops Skrevet 1. februar 2012 #5 Skrevet 1. februar 2012 Ikke overraskende nei, jeg har aldri bestilt derfra for jeg synes siden ser useriøs ut. 1
pandabear Skrevet 1. februar 2012 #6 Skrevet 1. februar 2012 Jeg har heller aldri brukt SN. Jeg syns siden deres er rotete. Jeg holder meg til FU. Blivakker er det jo mange som har kritisert før, så der er jo ikke noe nytt.
challenger Skrevet 2. februar 2012 #7 Skrevet 2. februar 2012 Har bestilt en ting derfra fordi den fantes ingen andre plasser, men den var helt fin den varen jeg fikk altså 2
Månestråle** Skrevet 2. februar 2012 #8 Skrevet 2. februar 2012 Har brukt SN i flere år og har alltid vært fornøyd. Har dreid mer mot Feelunique de siste årene og blir kanskje enda mer nå fremover. Syns ikke noe om giftstoffer o.l. i kopiprodukter...Men syns man skal fortsette å handle i utlandet eller på nett da, slik at man gir det norske overprisete markedet konkurranse.
Jade Skrevet 2. februar 2012 #9 Skrevet 2. februar 2012 Har ikke opplevd å få noe falskt derfra (som jeg vet om). Men jeg stoler ikke 100% på slike "wholesale"-steder som Strawberrynet, blivakker, AllCosmeticsWholesale, ebay osv. Jeg handler likevel litt på ACW og Strawberrynet (ihvertfall frem til de skal øke prisene med 25%). 1
Gjest Borghild Skrevet 2. februar 2012 #10 Skrevet 2. februar 2012 Jeg har sluttet å handle på strawberry, bruker kun feelunique og cheapsmells. De selger ekte varer.
Jade Skrevet 2. februar 2012 #11 Skrevet 2. februar 2012 Vet du med sikkerhet at Cheapsmells er "sikker"? Kjøpte to MAC-skygger derfra for kort tid siden. Kjente jeg ble litt skeptisk, men de er helt identiske med tilsvarende skygger kjøpt i butikk her, så jeg regner med de er ekte. Cheapsmells har jo utrolig billige MAC-skygger!
Wonders Skrevet 6. februar 2012 #12 Skrevet 6. februar 2012 Handler man på nett, så må man tåle støyten. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå