Gå til innhold

~ Klesbytte-party: En genial ide ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på besøk hos en bekjent i helgen, og fikk høre om en helt genial greie; nemlig klesbytte-party! Gå gjennom skapet ditt, og plukk ut alt du ikke skal ha lenger. Samle sammen en gjeng som har gjort det samme, og legg alle klærne utover på et bord. Gå så igjennom ett og ett plagg på bordet, og la de som er interessert få prøve plagget. Er det flere som vil ha det samme plagget, avgjør "publikum" hvem det passer best til.

Helt genialt! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempelurt, men forutsetter venninner i ca samme størrelse... :ler:

Skrevet

He he ja, husker vi gjorde noe lignende på ungdomsskolen/videregående, men nå har vi liksom (som Suzy påpeker) vokst fra hverandre, bokstavelig talt :ler:

Skrevet

Gjør sånn med mamma jeg - vi er omtrent samme størrelse så det fungerer fint.

Har venninner i alle slags størrelser så jeg tror et sånt klesparty hadde vært morsomt - kanskje mer underholdning enn nytte :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, innmari moro for de store! :roll:

Skrevet
Ja' date=' innmari moro for de store! :roll:[/quote']

Hva mener du? Like mye for alle det vel...? :klø:

Gjest Poirot
Skrevet
Ja' date=' innmari moro for de store! :roll:[/quote']

Hvis alle er tykke gjør det jo ingenting.

Gjest Joanna
Skrevet

Jeg kaster alle gamle klær, eller legger dem i Uff-container, så har ingen å bytte! :ler: Har storopprydning i klesskapet nesten månedlig. Ikke at jeg har så mye klær, da. :ler: Men det jeg har, det bruker jeg som regel.

Skrevet

Ah sånn ja... Vel - jeg så mer for meg atingen ble gjort narr av jeg da... Og at det morsomme kanskje kunne komme av ulike benlengder og armlengder like mye som at noen er tjukke og noen er tynne.. :roll:

Beklager dypt om noen har såret deg gjest - det var ikke meg... :-?

Skrevet

Klesbytteparty er glitrende og jeg skal på et nå snart!

Jeg var på et tidligere, og det var ikke lov å selge og kjøpe, kun bytte. Og så måtte vi fortelle en historie om hvorfor vi ville kvitte oss med plagget. Og etter en dullion rødvinsflasker så var historiene de morsomste.

Anbefales alle! Jeg ser det en kommentert størrelser, men vi byttet gensere, sko, kjøkkenutstyr og neglelakker og sånn også, vi. Øredobber og annent bijouteri går også bra.

Også flytter jeg tråden til Kles-forumet jeg, så kan flere ta del i den idéen. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...