Gjest Coral Skrevet 5. januar 2004 #1 Skrevet 5. januar 2004 Satt å bladde litt i Det nye, og så at de hadde en artikkel om gode hudkremmer. Trenger egentlig veldig en ny en, men så var det å bestemme seg for hvilken da.. I bladet anbefalte de bla en fra Nivea (Complete protection) og en fra Lancome (Impactive), så lurte litt på om jeg skulle velge en av disse.. Men den ene koster ca 80,- mens den andre lå på rundt 400,- så vidt jeg kan huske. Mao er det stor prisforskjell kan man si! Men er villig til å betale mer dersom kremmen virkelig er god, og kan gjøre underverker for huden nå i disse kalde tider.. Noen som har prøvd og kan anbefale en av disse?? Eller evt en annen som er god..? På forhånd takk :D
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2004 #2 Skrevet 5. januar 2004 Jeg bruker den du nevnte fra nivea, og må si jeg er veldig fornøyd. Men er ganske tørr i huden da, om du ikke er det kan den muligens bli litt for fet.
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #3 Skrevet 6. januar 2004 Jeg bruker impactive. den er super for min hud, og selv om den er dyr, så er det pengene verdt. jeg har prøvd mange kremer som jeg ikke har likt,og som bare blir stående - det er jo penger ut av vinduet.. denne bruker jeg til siste dråpe. og den er drøy, holder lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå