AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Heisann. Sønnen min blir 1 år i februar, og jeg vil gjerne ta noen bilder av han, meg og pappaen hos fotograf i forbindelse med det. De eneste jeg kjenner til er Fame, men de har jeg lest så mye negativt om i det siste at jeg ikke ønsker å bruke. Så, er det noen som har andre gode tips?
Susan Sto Helit Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Nordstrandsfotografene. Det koster litt da, men de er veldig proffe, og vi fikk masse fine bilder av våre to små sammen. (Noe vi ALDRI klarer hjemme.)
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Takk for tips. Er det dyrt for selve fotograferingen også, eller bare for bildene? Tar gjerne i mot flere tips også.
Gjest Adriane Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 (endret) Christina Børding, Xtina Foto Freelance, men utrolig dyktig, ikke så dyr, og du får fulle rettigheter til dine egne bilder Edit: jeg ser nå at hun har endret praksis litt, og kun fotograferer barn under 12 mnd. Barnet deres er jo da i grenseland vel, men det går jo an å høre? Endret 2. februar 2012 av Adriane
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 Christina Børding, Xtina Foto Freelance, men utrolig dyktig, ikke så dyr, og du får fulle rettigheter til dine egne bilder Takk for godt tips, men hun fotograferer kun barn under 12 mnd, så det er mulig vi ikke rekker det. Men jeg skal sjekke med henne.
Gjest Adriane Skrevet 2. februar 2012 #6 Skrevet 2. februar 2012 Takk for godt tips, men hun fotograferer kun barn under 12 mnd, så det er mulig vi ikke rekker det. Men jeg skal sjekke med henne. Var det jeg også så nå - det er nytt for meg, hun har gjort noen endringer ser jeg Men du kan jo høre, barnet deres er litt sånn i grenseland, og Christina pleier å være fleksibel
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #7 Skrevet 2. februar 2012 Var det jeg også så nå - det er nytt for meg, hun har gjort noen endringer ser jeg Men du kan jo høre, barnet deres er litt sånn i grenseland, og Christina pleier å være fleksibel Det blir i såfall bare snakk om 2-3 uker, så jeg skal i hvertfall høre. Takk igjen.
Gjest Doh Skrevet 2. februar 2012 #8 Skrevet 2. februar 2012 Studio vest er veldig flinke. De har masse bilder ute på bloggen sin. Bare Google Studio vest
Susan Sto Helit Skrevet 2. februar 2012 #9 Skrevet 2. februar 2012 Takk for tips. Er det dyrt for selve fotograferingen også, eller bare for bildene? Tar gjerne i mot flere tips også. Fotograferingen koster litt den og. Men de er superflinke så det er verd det.
Vibi Skrevet 3. februar 2012 #10 Skrevet 3. februar 2012 Uten tvil Christine Wendelborg, www.wendelfoto.no! I tillegg får du bildene på CD, slik at dert ikke blir så dyrt å forstørre dem, eller fremkalle dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå