Gå til innhold

God barne-/familiefotograf i Oslo/omegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Sønnen min blir 1 år i februar, og jeg vil gjerne ta noen bilder av han, meg og pappaen hos fotograf i forbindelse med det. De eneste jeg kjenner til er Fame, men de har jeg lest så mye negativt om i det siste at jeg ikke ønsker å bruke. Så, er det noen som har andre gode tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nordstrandsfotografene.

Det koster litt da, men de er veldig proffe, og vi fikk masse fine bilder av våre to små sammen. (Noe vi ALDRI klarer hjemme.)

Skrevet

Takk for tips. Er det dyrt for selve fotograferingen også, eller bare for bildene? :)

Tar gjerne i mot flere tips også. :)

Gjest Adriane
Skrevet (endret)

Christina Børding, Xtina Foto :) Freelance, men utrolig dyktig, ikke så dyr, og du får fulle rettigheter til dine egne bilder :jepp:

Edit: jeg ser nå at hun har endret praksis litt, og kun fotograferer barn under 12 mnd. Barnet deres er jo da i grenseland vel, men det går jo an å høre?

Endret av Adriane
Skrevet

Christina Børding, Xtina Foto :) Freelance, men utrolig dyktig, ikke så dyr, og du får fulle rettigheter til dine egne bilder :jepp:

Takk for godt tips, men hun fotograferer kun barn under 12 mnd, så det er mulig vi ikke rekker det. Men jeg skal sjekke med henne. :)

Gjest Adriane
Skrevet

Takk for godt tips, men hun fotograferer kun barn under 12 mnd, så det er mulig vi ikke rekker det. Men jeg skal sjekke med henne. :)

Var det jeg også så nå - det er nytt for meg, hun har gjort noen endringer ser jeg ;) Men du kan jo høre, barnet deres er litt sånn i grenseland, og Christina pleier å være fleksibel ;)

Skrevet

Var det jeg også så nå - det er nytt for meg, hun har gjort noen endringer ser jeg ;) Men du kan jo høre, barnet deres er litt sånn i grenseland, og Christina pleier å være fleksibel ;)

Det blir i såfall bare snakk om 2-3 uker, så jeg skal i hvertfall høre. Takk igjen. :)

Skrevet

Studio vest er veldig flinke. De har masse bilder ute på bloggen sin. Bare Google Studio vest

Skrevet

Takk for tips. Er det dyrt for selve fotograferingen også, eller bare for bildene? :)

Tar gjerne i mot flere tips også. :)

Fotograferingen koster litt den og. Men de er superflinke så det er verd det.

Skrevet

Uten tvil Christine Wendelborg, www.wendelfoto.no!

I tillegg får du bildene på CD, slik at dert ikke blir så dyrt å forstørre dem, eller fremkalle dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...