Lilo Skrevet 5. januar 2004 #1 Del Skrevet 5. januar 2004 Har lyst til å bli hudpleier, jeg! Noen som tar denne utdanningen eller tenker på det? Har fått informasjon fra Den Franske kosmetolog skole, Hudpleieakademiet og Beauty hudpleie.....Noen anbefalinger her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 5. januar 2004 #2 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg har store planer om å begynne med hudpleieutdannelse, jeg hadde egentlig tenkt til å starte til høsten, men så har vi bestemt oss for å prøve å bli gravide først, tar så utdannelsen når neste barn er 1 år gammel. Jeg har hørt mye bra om den Franske kosmetolog skolen, tanta mi har gått der og er veldig fornøyd, anbefaler den. Hun var også på kurs på en annen privat hudpleie skole her forleden, husker ikke helt hva den heter.. begynner på D hvertfall Den skulle også være veldig bra! Ett annet alternativ er å ta helse sosial på Rud videregående, der har de hudpleie vk1 og vk2 vet jeg. Det er mulig pengene ikke strekker til å gå privatskole og da kommer jeg til å prøve å komme inn på den linjen istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilo Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 7. januar 2004 Det ble ikke mange svar på meg! Er det noen som er hudpleiere her da, som vil snakke varmt om yrket sitt? Sånn at jeg får enda mere lyst! :D Noen som vet noe om jobbmuligheter, lønn osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå