AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Noen her som har godt på det?! Ingen spesifikk utdannings info jeg er ute etter..Men er skolen verdt det?!
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Ååååja, den er nesten like god som UiO! Annbefales virkelig altså. Vi forsker på frisørfag der, nesten ferdig med master nå 2
Gabler Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Gikk der litt for et par år siden. Sluttet pga at jeg ikke likte faget, hadde ingenting imot undervisningen og lærerne, de gav meg bare gode inntrykk:)
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Ååååja, den er nesten like god som UiO! Annbefales virkelig altså. Vi forsker på frisørfag der, nesten ferdig med master nå Feiler det deg noe?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #5 Skrevet 1. februar 2012 Gikk der litt for et par år siden. Sluttet pga at jeg ikke likte faget, hadde ingenting imot undervisningen og lærerne, de gav meg bare gode inntrykk:) Takk for svar TS
Gabler Skrevet 1. februar 2012 #6 Skrevet 1. februar 2012 NP:) Hva tenker du å studere, hvis jeg kan spørre?
Gjest Solsmil Skrevet 1. februar 2012 #7 Skrevet 1. februar 2012 Ååååja, den er nesten like god som UiO ! Annbefales virkelig altså. Vi forsker på frisørfag der, nesten ferdig med master nå
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #8 Skrevet 1. februar 2012 NP:) Hva tenker du å studere, hvis jeg kan spørre? Helsefagarbeider og typen har tenkt på Ledelse ) Hva tok du der?!
Gabler Skrevet 3. februar 2012 #9 Skrevet 3. februar 2012 Jeg begynte på jus, men sluttet etter noen måneder. Det ble for tørt for meg:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå