AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 ID bare minerals er det mest oppskrytte merket jeg vet om. Jeg kjøpte en concealer og en pudderfoundation av merket "bare minerals" for et år siden. Jeg bruker denne i blant, men den gir dårlige resultater. Når jeg har dekt huden rundt øynene med concealeren, ser jeg veldig sliten\trøtt ut og den dekker ikke så godt heller - får flekker av den. Det ser ikke naturlig heller: Har jeg f.eks prøvd å dekke den røde huden rundt nesepartiet, ser man at det er masse løspudder der og hvis jeg blir varm i ansikter, ser det enda verre ut. Er det andre her som heller ikke er førnøyd med bare minerals? Hvilket merke foretrekker dere? Har hørt mye bra om GloMinerals og har lyst til å prøve det. Noen som anbefaler Glo Minerals? 1
Armitage Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 ID bare minerals er det mest oppskrytte merket jeg vet om. Jeg kjøpte en concealer og en pudderfoundation av merket "bare minerals" for et år siden. Jeg bruker denne i blant, men den gir dårlige resultater. Når jeg har dekt huden rundt øynene med concealeren, ser jeg veldig sliten\trøtt ut og den dekker ikke så godt heller - får flekker av den. Det ser ikke naturlig heller: Har jeg f.eks prøvd å dekke den røde huden rundt nesepartiet, ser man at det er masse løspudder der og hvis jeg blir varm i ansikter, ser det enda verre ut. Er det andre her som heller ikke er førnøyd med bare minerals? Hvilket merke foretrekker dere? Har hørt mye bra om GloMinerals og har lyst til å prøve det. Noen som anbefaler Glo Minerals? Prøv Mineral Hygienics. Er visst mange som gikk over til den fra ID og Tikei. Min lenke
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Høres ut som du kanskje bruker det litt feil. Jeg er veldig fornøyd, men savner av og til en foundation. Krem, ikke bare pudder. Har Glo minerales krem foundation? Hvor kjøper dere det og hva koster det? Og kan noen fortelle litt mer om mineral hygienics? Er dette også pudder eller også kremer/foundation? Hvor kjøpes det og er det dyrt?
Armitage Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Høres ut som du kanskje bruker det litt feil. Jeg er veldig fornøyd, men savner av og til en foundation. Krem, ikke bare pudder. Har Glo minerales krem foundation? Hvor kjøper dere det og hva koster det? Og kan noen fortelle litt mer om mineral hygienics? Er dette også pudder eller også kremer/foundation? Hvor kjøpes det og er det dyrt? Se linken over.
Jade Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Det er mange som er veldig fornøyd med den, og mange som ikke er det. Jeg innbiller meg at det er et godt (men overpriset) produkt som ikke passer for alle. Slik er det jo for alle gode produkter. Det er ingen produkter som er god på allslags hud. Riktig påføring er også vesentlig. Jeg ville prøvd et annet merke. Evt. flytende hvis pudderfoundation viser seg å ikke være det rette for deg. Har du fått demonstrert i salong hvordan du påfører produktene?
Tullepia Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 ID bare minerals er det mest oppskrytte merket jeg vet om. Jeg kjøpte en concealer og en pudderfoundation av merket "bare minerals" for et år siden. Jeg bruker denne i blant, men den gir dårlige resultater. Når jeg har dekt huden rundt øynene med concealeren, ser jeg veldig sliten\trøtt ut og den dekker ikke så godt heller - får flekker av den. Det ser ikke naturlig heller: Har jeg f.eks prøvd å dekke den røde huden rundt nesepartiet, ser man at det er masse løspudder der og hvis jeg blir varm i ansikter, ser det enda verre ut. Er det andre her som heller ikke er førnøyd med bare minerals? Hvilket merke foretrekker dere? Har hørt mye bra om GloMinerals og har lyst til å prøve det. Noen som anbefaler Glo Minerals? Har du kjøpt riktig farge? Bruker du riktig type kost? Anvender du riktig teknikk for mineralsminke? Venter du lenge nok etter at du har tatt på deg hudkrem før du tar på sminken?
ludo Skrevet 3. februar 2012 #7 Skrevet 3. februar 2012 Jeg er veldig fornøyd med Id jeg. Den dekker godt på min hud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå