Gå til innhold

Er dette en ekte Canada Goose jakke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen som vet? :)

Skrevet

Jeg synes pelsen på hetta så fake ut.

Skrevet

Ja, jeg er også litt skeptisk pga. pelsen, og det ser ut som at den kanskje røyter litt

Skrevet

Fint om den er fake og ikke skader dyr!

Gjest grapefrukt
Skrevet

Pelsen på ekte Canada Goosen røyter den også, så det er ikke akkurat det som avgjør om den er ekte eller ei.

Be om å få tilsendt en kopi av kvitteringen hvis du ikke har mulighet til å dra og se på den.

• Liker 1
Skrevet

Flere som produserer fake canada goose som bruke hundepels på hetten, i mine øyne er det derfor værre å kjøpe fake CG fra en ekstramt shady bransje, fremfor ekte CG som faktisk ikke bruker pels fra pelsfarmer og som følger strenge rettningslinjer...

OT: Jeg synes pelser ser litt tynn ut på sidene. Så jeg jeg ville som grapefrukt bedt om å få se på kvitteringen.

Skrevet

Ev går det an å be om bilde av merkelappene inni også. Har sett fake jakker som de har stått Canada Gose og sånt i.

Skrevet

Hvis du ser på pelskantene på jakkene inne på Canada Goose sine egne sider. Så ser du forskjellen. Pelsen skal være tett og ha omtrent like lang lengde på hårene.

Jakken i linken til TS ser ut som den har syntetisk pels. Man ser at det stikker ut lengre hår innimellom de kortere hårene. Og pelsen ser ikke like full og tett ut. Den ser faktisk litt flat ut. Jeg har en jakke med syntetisk pels selv og den ser akkurat sånn ut.

Skrevet

Joda, det er bare det at de flår hunder for den "falske" pelsen, og inni jakka kan det være fyll av nebb og klør som kommer fra de ribba fuglene de dro fjærene av.

Skrevet

Joda, det er bare det at de flår hunder for den "falske" pelsen, og inni jakka kan det være fyll av nebb og klør som kommer fra de ribba fuglene de dro fjærene av.

Jeg tror at det personen mente var at det ikke gjorde noe om pelsen på jakka ikke var ekte. Det er ikke alle de falske CG jakkene som har hundepels. Noen er utstyrt med syntetisk pels. Men produksjon av piratkopier bidrar nok ti like mye dritt som pelsidustrien. Blant annet terrororganisasjoner, barnearbeid og annet dritt.

Man kan ikke vinne uansett hva man gjør. Da må man nesten produsere klærne sine selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...