AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Hvordan lagre et skjermbilde på pc? Ikke vanlig lagre dette bildet, men feks en side som bilde?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Altså jeg vil kopiere skjermen, ikke printe den ut
Gjest Applestore Skrevet 1. februar 2012 #5 Skrevet 1. februar 2012 trykk "prt scr" (+ evt "fn") Da tar du bilde av skjermen (med mindre du har mac, da aner jeg ikke hvordan man gjør det..)
*Numi* Skrevet 1. februar 2012 #6 Skrevet 1. februar 2012 Hvis det er noe du har behov for ofte, ville jeg anbefale å laste ned Skitch. Det er et snertent lite program som hjelper deg å ta skjermbilder i alle størrelser.
Gjest Regza Skrevet 1. februar 2012 #7 Skrevet 1. februar 2012 Altså jeg vil kopiere skjermen, ikke printe den ut hehe, ja, prt scr/print screen for å ta ett "skjerm dump" på godt norsk...høres ut som om skjermen tok en basj. Men det får så være. Så CTRL+V i ett bildeprogram for eksempel.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #8 Skrevet 1. februar 2012 Jeg får det ikke til Jeg får ikke lagret noenting JEg trenger mer hjelp...
Gjest badeand1 Skrevet 1. februar 2012 #9 Skrevet 1. februar 2012 Jeg får det ikke til Jeg får ikke lagret noenting JEg trenger mer hjelp... Trykk PrtSc, eventuelt FN + PrtSc. Åpne paint og trykk ctrl + V.
Gjest RompeRusk Skrevet 1. februar 2012 #10 Skrevet 1. februar 2012 Jeg får det ikke til Jeg får ikke lagret noenting JEg trenger mer hjelp... Hvis du har vanlig pc: Når du er inne på den siden du vil ha bilde av, så trykker du på "prnt scrn", som er på den øverste linja. Så går du inn på feks paint, og trykker ctrl + v. Er ikke verre enn det
UnderCover Skrevet 1. februar 2012 #11 Skrevet 1. februar 2012 (endret) Jeg fikk det til Tusen takk dere :kyss2: Edit: Den anonymiteten, den anonymiteten Endret 1. februar 2012 av UnderCover 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå