Gå til innhold

vi som vil møte "den rette" menn som kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er utallige mange som leter etter en person å dele sitt liv med, men hva ser egentli du etter i en partner? Gjerne skriv om du er mann eller kvinne :)

Endret av gepa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ha en mann som er grei, omsorgsfull og litt kosete. Samtidig skal han være kjekk, høyere enn meg, barsk og litt manne-mann :) Han skal gjerne være litt rufsete i håret og ha tredagersskjegg. Dessuten må han ha litt ambisjoner, ha en grei jobb og noen interesser utenom jobb!

... og med denne listen innser jeg at jeg kommer til å være singel leeeenge, med mindre jeg senker kravene noen hakk! :/

Skrevet

Vill ikke si d, plutselig finner du en som er slik du forventer. Kanskje uten tredagerskjegg da ;) syns ikke kravene dine er store, noen av disse mennene fins!:)

Skrevet

..han har ikke dukket opp enda, men når han dukker opp skal jeg stå der med åpne armer :D

Skrevet

Har ihvertfall funnet ut at han kommer ikke til meg med å sitte hjemme å glo på tv :) hehe

• Liker 1
Skrevet (endret)

uhm, vel. En trivelig kar med personlighet. Det er noe av det jeg ser etter ihvertfall. :sjenert:

Endret av Cordelia
Gjest hogwash
Skrevet

Drømme seg bort:

-Ei som utfordrer meg.

-Ei som gir meg nye perspektiver.

-Ei som forstår meg (til en viss grad ihvertfall)

-Ei som ikke orker "spillet".

-Ikke har massiv gjeld.

Har hun mot formodning utseendet med seg også blir jeg jo ikke lei meg :ler:

• Liker 4
Skrevet

-trygg på seg selv

-voksen, helst med egne barn så han skjønner hva det vil si å ha barn

-ha humor

-noen felles interesser

-har omsorg for de rundt seg

-være i jobb og ha omgang venner

Skrevet

er vel egentlig ikke på jakt, men hvis det skulle dukke opp noen etterhvert håper jeg han klarer å oppføre seg som folk! Utseende blir deretter.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis man ønsker at himmelen skal ramle ned i hodet, må man bevege seg utendørs :). Jeg bruker denne for å komme meg ut og møte folk, og hvem vet, kanskje himmelen ramler ned :)

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 2
Skrevet

Veit ikke hvordan det er med dere, men ingen bare "dukker opp" her i gården. Man må ut på leting. :)

Skrevet

Helt enig, man må ut å treffe folk! Hvor mange møter man ved å sitte inne?;) utseende har jo noe å si, men møter jeg en som er hyggelig og omtenksom, så gir jeg ham en sjangs:)

Skrevet (endret)

Meg:

Gammel nok, barsk, omsorgsfull, ustelt, velduftende, rolig, snill og til dels oppegående.

Deg:

Omtrent like gammel, liker å ta vare på deg selv, ryddig, fornuftig, klar for å binde deg, har lenger enn kort hår, er selvstendig, men trengende, monogam og helst litt mer attraktiv enn et takras :)

Ellers må tolerere en dårlig humor :)

Er for øvrig dyktig ved kjøkkenbenken!

Finnes du? Neivel...

Endret av BamseB
  • Liker 1
Skrevet

Meg:

Gammel nok, barsk, omsorgsfull, ustelt, velduftende, rolig, snill og til dels oppegående.

Deg:

Omtrent like gammel, liker å ta vare på deg selv, ryddig, fornuftig, klar for å binde deg, har lenger enn kort hår, er selvstendig, men trengende, monogam og helst litt mer attraktiv enn et takras :)

Ellers må tolerere en dårlig humor :)

Er for øvrig dyktig ved kjøkkenbenken!

Finnes du? Neivel...

Hmmm, alt stemmer utenom håret....:)

Skrevet

Jeg vil ha en voksen og trygg mann som er smart, inkluderende og ikke minst snill.

Han må like og leke med meg, drømme med meg, reise med meg og bare se meg, samtidig må han gi mer rom for eget liv, dvs jeg er opptatt av jobb og utvikling videre.

Finnes du så kan du jo gi en lyd:)

Utseendemessig må du ha ustråling og på nivå med meg. Dessuten smiler du mye og er humoristisk anlagt.

Skrevet

Tja...

Jeg vil finne en som jeg kan ha det morsomt og hyggelig sammen med. Det betyr vel i klartekst at vi må ha noen av de samme interessene og noenlunde lik humor.

Dessuten må han være selvstendig (kunne tenke sjøl) og ha noenlunde orden på sin egen økonomi. Han trenger ikke tjene i bøtter og spann, men må ha såpass kontroll på økonomien sin at han ikke er den ultimate "luksusfellenkandidaten".

Han må kunne si fra når han er uenig med meg, men ikke være kranglete bare for å krangle. At han er generelt ærlig tar jeg som en selvfølge. (*sukk* - der kverket jeg nettopp drømmen om "nei så fin du er i den kjolen, kjære :snurt: ) Likeledes så er normalt god hygiene en selvfølge.

Vi trenger ikke være siamesiske tvillinger. Dvs. jeg foretrekker vel i grunnen at han har noen interesser for seg selv og at han ikke har noe i mot at jeg også har særinteresser så lenge vi altså har noe vi kan dele også. Han må ikke bli hysterisk om jeg stikker på "jentetur" sammen med venninner. Til gjengjeld skal jeg sitte pent i sofaen med en bok hvis han noen ganger i året drar til fjells eller på rally eller whatever med kompiser. Han må være i såpass god form at han klarer komme seg opp av sofaen og bli med på en spasertur en søndag og såpass at jeg slipper å være redd for hjerteinfarkt hvert øyeblikk.

Åja, han må visst ha et utseende også :fnise: . Alt innenfor normalen er i utgangspunktet greit. Jeg faller ikke for "spikertynne" menn, ei heller for dem som er smellfeite (type: opptar to seter i flyet dimensjon), men alt fra "normalt slank" til "kraftig" går greit her i gården.

Det er et pluss (men ikke must) om han har litt handymanegenskaper, for jeg er en kløne på det området. :fnise:

Finner jeg alt dette i en og samme mann? Neppe. Men det er jo lov å håpe.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mann på 24.

En ideell dame er rundt min egen alder, ser etter fast forhold, men er ikke klar for å flytte sammen og få barn riktig enda. Hun har gjerne litt nerdete interesser, er ganske laid back, og tar livet som det kommer.

Jeg ser etter en jente som forhåpentligvis også blir en god venn, og som jeg kan slappe av sammen med på fritiden når jeg er sliten etter jobb, eller bare kjeder meg.

Jeg ser bare etter en kjæreste som jeg kan finne på ting sammen med, samt en jeg kan komme meg ned i buksa på når vi er i humør. :sengekos:

Skrevet

Jeg vil ha en mann som setter meg først, en jeg kan stole på og betro meg til. En som passer på meg og får meg til å føle meg trygg. En jeg kan le med og gråte med, en som syntes jeg er vakker :-)

Skrevet

Jeg vil ha en mann som setter meg først, en jeg kan stole på og betro meg til. En som passer på meg og får meg til å føle meg trygg. En jeg kan le med og gråte med, en som syntes jeg er vakker :-)

signerer den!

Skrevet

Dette er faktisk det mest kvinnelige jeg har hørt (lest) på lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...