AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Her kan dere se en liten filmsnutt og hvordan man IKKE skal bleke håret : Om dere ikke orker å se alt sammen, kan dere se resultatet fra 7:30
Ziphud Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Se der ja, jeg kunne nesten forutse resultatet fra da fargen ble påført. Ser ut som om dere brukte for lite farge i lengdene. Hvordan gikk det da, har du fikset det?
Gjest Mahareth Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Sånn påførte jeg også farge i lengdene - da jeg etterfarget håret og bare skulle ha litt mer glans i lengdene
nabie Skrevet 1. februar 2012 #5 Skrevet 1. februar 2012 Er en grunn til at frisører finnes vet duuu! haha Nei stakkars .. Tenk på å begynne i lengdene neste gang. Alt av farge og blekeprosess går mye kjappere i hodebunnen pga varmeutvikklingen.. LIIIIITT forlite bleking også til det håret
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #7 Skrevet 2. februar 2012 Her kan dere se en liten filmsnutt og hvordan man IKKE skal bleke håret : Om dere ikke orker å se alt sammen, kan dere se resultatet fra 7:30 Så ike lenken, men hva med Å LA VÆR?!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå