Hymy Skrevet 2. februar 2012 #26 Skrevet 2. februar 2012 Jeg vil absolutt ikke starte en diskusjon, men passer ikke grå til det meste også? Jo, egentlig helt enig. Jeg hadde definitivt kjøpt de grå. De hadde passet min garderobe :gjeiper: Noen går mye m brunt/grønt og da synes jeg ikke alltid det er så fint med grå sko. Mener fortsatt at svart passer til flere farger enn grått, men grå er en god andreplass
Shoe Skrevet 2. februar 2012 #28 Skrevet 2. februar 2012 Jo, egentlig helt enig. Jeg hadde definitivt kjøpt de grå. De hadde passet min garderobe :gjeiper: Noen går mye m brunt/grønt og da synes jeg ikke alltid det er så fint med grå sko. Mener fortsatt at svart passer til flere farger enn grått, men grå er en god andreplass Såklart... glemte den stakkars grønnfargen jeg
Hymy Skrevet 2. februar 2012 #29 Skrevet 2. februar 2012 Såklart... glemte den stakkars grønnfargen jeg Gult er heller ikke så fint sammen med grått når jeg tenker meg om...
Glynis Skrevet 2. februar 2012 #30 Skrevet 2. februar 2012 Gult er heller ikke så fint sammen med grått når jeg tenker meg om... Alexander Wang og ymse fashionistas er uenig.
Sails Skrevet 2. februar 2012 #31 Skrevet 2. februar 2012 Kult å ha samme sko som 90% av alle kvinner under 25 år, da.
SusanneGullet Skrevet 2. februar 2012 #32 Skrevet 2. februar 2012 Nesten alle svarer grå. Synes de var finest jeg å Rimte gjorde det å
Hymy Skrevet 3. februar 2012 #33 Skrevet 3. februar 2012 Gult er heller ikke så fint sammen med grått når jeg tenker meg om... Alexander Wang og ymse fashionistas er uenig. Det er helt i orden at andre er uenige med meg, jeg er ingen moteguru Jeg har likevel meninger om hva jeg synes er fint sammen. Finnes mye rart på catwalken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå