Gå til innhold

Hvilken beskyttelse bruker du mot rettetangen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker du av varmebeskyttende produkter i forhold til brukt av rettetang?

Hvilket merke, hvor kjøper du det og hva koster det :) Bruker du spary eller krem?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet

Brukar spray, Paul Mitchell. I alle fall når eg hugsar det.

Skrevet

Jeg har lurt på om morrcail oil beskytter mot varme?

Gjest Levitate
Skrevet

Bruker ArganOil Morocco fra Lee Stafford. Den fungerer kjempe bra, lukter litt sterkt av sprit men ellers veldig god! Koster 115,- hos Nelly.

Skrevet (endret)

Jeg bruker for tiden den fæle Moroocanoljen som varmebeskyttelse for å bruke den opp:p Men når den blir tom skal jeg tilbake til denne, til føning. Og denne ved krølling og retting:)

Endret av challenger
Skrevet

Tresemme. Vet ikke om den er bra, har bare brukt den 1 gang :D Kjøpte den hos Ica, tror den kostet 80kr.

Skrevet

Moroccon oil er olje... IKKE varmebeskyttende!

Hvis du skal bruke oljen taes den i håret FØR varmebeskyttende.

Hva skjer med oppvarmet olje? Ikke bra for håret!

Skrevet

Jeg bruker for tiden den fæle Moroocanoljen som varmebeskyttelse for å bruke den opp:p Men når den blir tom skal jeg tilbake til denne, til føning. Og denne ved krølling og retting:)

Hvorfor syns du morocoanoil er fæl?

Jeg brukte forretsen den til tigi før, men den + mitt hår var en dårlig kombo.

Skrevet

Hvorfor syns du morocoanoil er fæl?

Jeg brukte forretsen den til tigi før, men den + mitt hår var en dårlig kombo.

For jeg synes den lukter så grusomt:p Men jeg må jo bruke opp flaska, liker ikke å kaste dyre produkter!

Skrevet

Jeg har lurt på om morrcail oil beskytter mot varme?

Moroccan Oil er jo en serie som fører både sjampo, balsam osv. så det er jo godt mulig at de også har et produkt som er varmebeskyttende. Men den oljen som alle snakker om beskytter ikke mot varme nei. Jeg tar først litt Morrocan oil i håret, og deretter bruker jeg den som er lenket i innlegg nr 3, Kerastase sin. Det gjør jeg hver gang jeg har vasket håret uavhenging om jeg har planer om å føne/krølle/rette det :)

• Liker 1
Skrevet

For jeg synes den lukter så grusomt:p Men jeg må jo bruke opp flaska, liker ikke å kaste dyre produkter!

Syns du den lukter så fælt altså? Hmm.. Den lukter jo ikke kjempegodt, men jeg syns ikke det er så ille gale. Dessuten kjenner du jo ikke lukten lenger når håret har tørket.

Jeg fikk låne saltvannssprayen fra merket Proffs en gang av en venninne (tror det selges på HM, Vita osv), ååå herregud så sterk lukt! Jeg drømte om lukten om natten og jeg er sikker på den var med på å gjøre meg enda mer fyllesyk :P

Men moroccan oil lukten klarer jeg fint, syns den lukter litt varm sommer, eller varmm syden eller noe ;)

Skrevet

Men vær oppmersom på at den oljen ikke er varmebeskyttende, så du ødelegger jo håret ditt i samme slengen. Ta heller bare litt morrocan oil i hårtuppene og bruk vanlig varmebeskyttende krem/spray i tillegg.

Skrevet

Syns du den lukter så fælt altså? Hmm.. Den lukter jo ikke kjempegodt, men jeg syns ikke det er så ille gale. Dessuten kjenner du jo ikke lukten lenger når håret har tørket.

Jeg fikk låne saltvannssprayen fra merket Proffs en gang av en venninne (tror det selges på HM, Vita osv), ååå herregud så sterk lukt! Jeg drømte om lukten om natten og jeg er sikker på den var med på å gjøre meg enda mer fyllesyk :P

Men moroccan oil lukten klarer jeg fint, syns den lukter litt varm sommer, eller varmm syden eller noe ;)

Jeg synes den lukter gammel after-shave eller noe i den duren:p Det er noe med den lukten som minner meg om gamle menn..

Enig i at det Proffs-merket der lukter dritt altså! Husker jeg hadde et par jenter i klassen på vgs som tok overdose med sånn spray i pausene:s

Skrevet

Jeg bruker nå redken sin, men KMS sin er jeg også veldig fornøyd med. Fåes kjøpt på frisørsalonger.

Skrevet

Men vær oppmersom på at den oljen ikke er varmebeskyttende, så du ødelegger jo håret ditt i samme slengen. Ta heller bare litt morrocan oil i hårtuppene og bruk vanlig varmebeskyttende krem/spray i tillegg.

Bruker den stort sett bare etter jeg har dusjet, sjelden jeg bruker varme. Men fikk faktisk høre av frisøren min sist nå at håret mitt var mye mindre slitt denne gangen, enn det var forrige gang. Og det var etter forrige besøk jeg begynte med den oljen, så den funker jo tydligvis da:)

Skrevet

Bruker den stort sett bare etter jeg har dusjet, sjelden jeg bruker varme. Men fikk faktisk høre av frisøren min sist nå at håret mitt var mye mindre slitt denne gangen, enn det var forrige gang. Og det var etter forrige besøk jeg begynte med den oljen, så den funker jo tydligvis da:)

Kanskje du må få deg en sånn neseklype som svømmerene har slik at du slipper å kjenne på lukten ;) Heldigvis så forsvinner den når håret har tørket :) Eller du kamuflerer den med lukten fra den varmebeskyttende kremen ;)

Skrevet

Kanskje du må få deg en sånn neseklype som svømmerene har slik at du slipper å kjenne på lukten ;) Heldigvis så forsvinner den når håret har tørket :) Eller du kamuflerer den med lukten fra den varmebeskyttende kremen ;)

Hehe.. Neida, har begynt å venne meg til lukten nå, har jo hatt den ei stund:p Har ikke så altfor mye igjen av flaska nå så..

Kamuflerer lukta med hårspray jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...