Gjest Alica Skrevet 5. januar 2004 #1 Skrevet 5. januar 2004 Hvordan kan jeg vite om kjæresten min elsker meg? Vi har vært sammen i fire år,men har hatt en del problemer. Tidligere ville han hele tiden at vi skulle kjøpe hus sammen-etablere oss,men jeg følte jeg var for ung. Nå vil han plutselig hjem til "hjemmbygda" fordi han ikke trives her vi bor nå,og han savner venner. Jeg kan ikke flytte pga skole,men det har heller ikke vært noe spørsmål! Det virker som han ikke vil jeg skal flytte etter. Når vi snakker om hvordan et avstandsforhold vil bli,sier han bare at "vi får se hvordan det går" eller "det går nok bra.." Begynner å tro han ikke vil mer... Samtidig sier han at han elsker meg... Hva skal jeg tro? Skal jeg forbrede meg på et brudd?
Gjest GreenSky Skrevet 5. januar 2004 #3 Skrevet 5. januar 2004 I følge det du skriver selv høres det ikke bra ut. Men det blir umulig å si grunnet ut fra et lite innlegg. Du bør ta deg en prat med typen din i stedet for å gå rundt og beskymre deg.
Sarah_Michelle Skrevet 5. januar 2004 #4 Skrevet 5. januar 2004 Uff da, dette høres ikke så bra ut. Hvor gamle er dere, egentlig? Hvis han tidligere har vært interessert i å kjøpe hus som dere skal leve sammen i, og nå plutselig trekker seg fra alle framtidsplaner sammen med deg, er det jo noe som ikke helt stemmer. I sånne tilfeller spiller ofte alder og modenhet inn... hvor gamle dere var, og hvor mye livserfaring dere allerede hadde da dere ble sammen osv. Mange finner ut, etter de har vært i et seriøst forhold i flere år, at de rett og slett mangler noe i livet, at de ikke er klare for å ta skrittet fullt ut. Mange ønsker opplevelsen av å bo helt for seg selv, og å kunne gjøre akkurat det man har lyst til, uten å ta hensyn til andre hele livet. Jeg synes du skal ta en prat med ham, om framtiden deres! :klem2:
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2004 #5 Skrevet 5. januar 2004 Stol på magefølelsen din du! :trøste: Og den forteller deg nå at noe ikke stemmer........Ta en prat med kjæresten din du. Er han villig til det, er det vanligvis et godt tegn. Hvis han er unnvikende, har du nok rett i dine mistanker!!!!!!!!!!!!! Forbered deg på et brudd. Husk samtidig at også singeltilværelsen har sine klare fordeler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå